Znaleziono 0 artykułów
30.04.2020

Gwiazdy w domowej kampanii Valentino

Julia Właszczuk

W najnowszej kampanii reklamowej domu mody wystąpią, m.in. Naomi Campbell, Laura Dern, Christy Turlington, Gwyneth Paltrow i Adut Akech. Zdjęcia wykonają ich bliscy w domowym zaciszu. W ramach akcji #ValentinoEmpathy marka wesprze również walczący z pandemią szpital Lazzaro Spallanzani w Rzymie.

W czasie globalnej kwarantanny i społecznego dystansowania marki, magazyny, projektanci i artyści wykazują się nieograniczoną kreatywnością, by odnaleźć się w nowej sytuacji. Kolejne, domowe kampanie powstają na odległość, poprzez FaceTime i kamerki internetowe. Tego typu niecodzienne sesje zaprezentowali już, m.in. Jacquemus, „Vogue Italia” i fotograf Nick Knight.

Laura Dern (Fot. Courtesy Valentino)

Teraz do grona marek eksperymentujących z formułą kampanii w czasie kryzysu dołączyło Valentino. Pod hasłem #ValentinoEmpathy dom mody zaprezentuje damsko-męską kolekcję na sezon jesień-zima 2020-21. Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny marki, zaprosił do współpracy całą plejadę gwiazd, w tym Naomi Campbell, Laurę Dern, Christy Turlington, Gwyneth Paltrow, Leon Dame, Liu Wen i Adut Akech, a lista nazwisk stale się wydłuża.

Tematem przewodnim kampanii ma być empatia i potrzeba bliskości, tak ważne w czasie światowej izolacji, która zmusza nas do pozostania w domach, często daleko od naszych bliskich i przyjaciół. W ramach #ValentinoEmpathy gwiazdy ubrane w kreacje włoskiego domu mody zapozują do zdjęć w swoich domach, a za obiektywem staną ich bliscy. Kampania będzie zbiorem intymnych portretów, a zarazem dokumentacją życia w zamknięciu.

Naomi Campbell (Fot. Courtesy Valentino)

#ValentinoEmpathy będzie również połączone ze zbiórką środków na rzecz szpitala Lazzaro Spallanzani w Rzymie, rodzinnym mieście Piccolego, który jest jednym z głównych ośrodków walki z koronawirusem we Włoszech. Do tej pory dyrektor kreatywny marki i ambasadorowie kampanii przekazali łącznie milion euro na rzecz instytucji, a jak zaznaczyli, jeżeli będzie to konieczne, na tym pomoc się nie skończy.

Od wybuchu pandemii grupa Mayhoola i Valentino przekazały dwa miliony euro na rzecz szpitala Sacco i włoskiego funduszu państwowego, milion euro na rzecz francuskiej organizacji La Fondation Hôpitaux de Paris - Hôpitaux de France (FHP-HF) oraz kolejne milion euro na rzecz hiszpańskich szpitali polowych w Madrycie.

1/20Gwiazdy w domowej kampanii Valentino

Christy Turlington

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę