Znaleziono 0 artykułów
16.06.2020

Jane Fonda w nowej kampanii Gucci

Kamila Wojtkiewicz

Zrównoważona kolekcja „Gucci Off The Grid” Alessandro Michele otwiera nowy rozdział działania marki. Gwiazdy kampanii, na czele z Jane Fondą, ubrane są w stylizacje wykonane z organicznych materiałów z recyklingu.

Dyrektor kreatywny Gucci radykalnie zmienia sposób działania marki. Planuje rezygnację z pokazów podczas tygodni mody, sezonowości i nadprodukcji. Nowa kolekcja „Gucci Off The Grid” to pierwsza tak zrównoważona kolekcja w historii marki. Organiczne materiały z recyklingu wzbogacono nylonem ECONYL®, który pochodzi z resztek odpadów konsumenckich.

Twarzą kampanii została znana z aktywizmu Jane Fonda oraz David Mayer de Rothschild, Lil Nas X, King Princess i Miyavi. W wideo oglądamy ich na tle domku na drzewie, usytuowanego w sercu miasta. Kampania opowiada o relacjach człowieka z potęgą natury i zwraca uwagę na problemy środowiska. Podróż oznacza zaglądanie w głąb siebie i odkrywanie własnej kreatywności.

 

Autor kampanii, fotograf i reżyser Harmony Korine, zwrócił szczególną uwagę na kontrast pomiędzy kruchą, drewnianą strukturą domku, a miejskimi, szklanymi wieżowcami.

W kolekcji znalazły się uniseksowe akcesoria, torby, plecaki, obuwie i odzież.  – Ta kolekcja jest efektem pracy zespołowej; każdy wniósł coś od siebie. W tej kampanii króluje koncept dialogu pomiędzy ludźmi, którzy tworzą coś na nowo. Wyobrażałem sobie, że wspólnie zbudujemy dom na drzewie w samym centrum miasta, trochę tak jak dzieci bawiące się w parku. Uważam, że każdy z nas powinien zbudować taki dom, aby zrozumieć, że nasza planeta istnieje, nawet jeśli wydaje się być daleko – mówił Alessandro Michele.

Kampanię można oglądać również w ramach akcji Gucci Art Walls, m.in. w Mediolanie (Largo la Foppa), Londynie (Brick Lane), Szanghaju (Fengsheng Li), Nowym Jorku (Lafayette Street na Manhattanie), Hong Kongu (D’Aguilar Street) oraz w Tajpej (Yongkang Street).

(Fot. Harmony Korine)

W aplikacji Gucci użytkownicy mogą rozwiązywać quiz, odpowiadając na pytania dotyczące pozyskiwania materiałów. Dodatkową funkcją jest możliwość zbudowania własnego miejskiego domu na drzewie – wystarczy poprawnie odpowiedzieć na pytania i odblokować tapetę na komórkę.

Dyrektorem kreatywnym kampanii jest Alessandro Michele, a dyrektorem artystycznym Christopher Simmonds. Za zdjęcia i reżyserię odpowiada Harmony Korine (znany z “Spring Breakers”), a za makijaż Thomas de Kluyver. Fryzurami zajął się natomiast Alex Brownsell, a autorem piosenki z kampanii „I can see clearly now” jest Johnny Nash.

Kolekcję „Gucci Off The Grid” można kupić na stronie marki.

Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
Fotograf/reżyser: Harmony Korine
Gwiazdy: Jane Fonda, Lil Nas X, King Princess, Miyavi, David de Rothschild 
Makijaż: Thomas de Kluyver
Włosy: Alex Brownsell

1/4Jane Fonda w nowej kampanii Gucci

Jane Fonda

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę