Znaleziono 0 artykułów
19.11.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania Red Lounge marki Moye

Redakcja Vogue.pl

Do jedwabnych projektów polskiej marki w tym sezonie dołączają ubrania i dodatki w odcieniu ognistej czerwieni.

 Każda kolekcja pozwala nam odkryć jedwab na nowo. Droga do świadomej garderoby zaczyna się od ponadczasowych projektów i naturalnych, trwałych tkanin, które pozostają piękne na zawsze – mówią założycielki MOYE, Magdalena i Melania Wyszomierskie. Dlatego w kolekcji marki znajdziemy minimalistyczne ubrania i dodatki, które mogą stanowić bazę garderoby. Oversize’owa koszula w połączeniu z szerokimi spodniami zastąpi klasyczny garnitur, a z szortami sprawdzi się jako ulubiona piżama. Długi szlafrok z kieszeniami to z kolei idealny pomysł na prezent gwiazdkowy.

W nowej kolekcji właścicielki marki, której projekty powstają w pracowni na warszawskim Powiślu, wprowadzają nowy odcień. Obok czerni i pudrowego różu uwagę przyciąga głęboka czerwień, która pojawia się na bestsellerowym kimonie, krótkiej halce i komplecie bielizny. Całość uzupełniają akcesoria do włosów i maski do spania. 

Zdjęcia: Marysia Krawczyk 

Dyrektor artystyczna: Magdalena Wyszomierska

Modelka: Kornelia / Uncover Models

Makijaż i włosy: Aga Brudny / Art Faces

1/16Tylko na Vogue.pl: Kampania Red Lounge marki Moye

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę