Znaleziono 0 artykułów
27.11.2022

Najpiękniejsze modele z kolekcji marek założonych przez influencerki

27.11.2022
Chloe Harrouche / Fot. Getty Images

Z pasji do mody uczyniły swój zawód. A nawet więcej, zbudowały na niej imperia. Czasami z sukcesem prowadzą nie jedną, a kilka firm. Ich autorskie marki bywają inspirowane trendami albo retro. Z najnowszych kolekcji stworzonych przez najbardziej rozpoznawalne influencerki wybieramy najciekawsze propozycje.

Sukienka The Attico: Bulwar zachodzącego słońca

Sukienka Attico /(Fot. materiały prasowe)

Założycielki The Attico Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini kilka sezonów temu zrezygnowały z podążania za oficjalnym kalendarzem mody. Kolekcje prezentują kilka tygodni po fashion weekach. Premierę miała właśnie najnowsza, Resort 2023. Oprócz overisze’owych spodni cargo i jeszcze obszerniejszych kurtek, mikrospódniczek i koszulek z podkreślonymi ramionami nie zabrakło w niej znaku rozpoznawczego marki: sukienek na wielkie wyjście. Ta w kolorze rdzawej pomarańczy, wysadzana cekinami i ze zmysłowymi wycięciami będzie idealnym pomysłem na świąteczną lub karnawałową imprezę.

Kurtka The Garment: W rytmie jodłowania

Kurtka The Garment /(Fot. materiały prasowe)

Markę The Garment Sophia Roe założyła wspólnie z projektantką Charlotte Eskildsen. Połączyło je zamiłowanie do minimalistycznej estetyki i etycznej produkcji. Kurtka z wełny w jodełkę i doczepionym szalem to jeden z najlepszych projektów w kolekcji na jesień-zimę 2022. Roe jest zresztą jego najlepszą ambasadorką – nosi go z dżinsami albo klasycznymi czarnymi spodniami, balerinkami i stonowanymi dodatkami.

Płaszcz Musier: Gorąca czekolada

Płaszcz Musier/ Breuninger /(Fot. materiały prasowe)

Influencerka Anne-Laure Mais hołduje zasadzie je ne sais quois. W kolekcji jej marki znajdziemy spódniczki mini i kozaki o dopasowanej cholewce, zalotne sukienki i ponadczasowe okrycia wierzchnie. Sztruksowy trencz w kolorze czekoladowego brązu powstał z inspiracji latami 70., ale świetnie odnajdzie się też w nowoczesnym wydaniu z dżinsami, białym T-shirtem i trampkami.

Spodnie Loulou Studio: Gołębie serce

Spodnie Loulou Studio /(Fot. materiały prasowe)

Filigranowa Chloé Harrouche, znana na Instagramie jako @louloudesaison, w równie inspirujący sposób nosi eleganckie total looki Chanel, co stylizacje stworzone na bazie androgynicznego minimalizmu. Podoba jej się prostota – w Loulou Studio proponuje świetnie skrojone płaszcze i oversize’owe garnitury, miękkie swetry i sukienki. Spodnie w kolorze gołębiej szarości i z szeroką nogawką to kwintesencja jej stylu.

Sukienka Rotate Birger Christensen: Dziewczyna kowboja

Kurtka Rotate Birger Christensen /(Fot. materiały prasowe)

Przyjaciółki w życiu i partnerki w biznesie – Jeanette Madsen i Thora Valdimars – Rotate założyły z miłości do imprezowych sukienek. I choć wyjściowe fasony nadal stanowią fundament ich marki, w kolekcjach jest też miejsce dla spodni i topów, okryć wierzchnich, a także linii athleisure o nazwie „Sunday”. Sukienko-kurtka z brązowej ekoskóry wyraźnie nawiązuje do stylu Y2K. Podkreśla sylwetkę i będzie ciekawym wyborem na randkę czy kolację z przyjaciółmi.

Marynarka Attire: Etyczne piękno

Marynarka Attire /(Fot. materiały prasowe)

W marce Xeni Adonts uwagę przykuwają nie tylko ciekawe fasony, ale także jej pełna transparentność – przy każdym produkcie dowiemy się, jaki był jego realny koszt wyprodukowania i, co za tym idzie, ile wyniosła marża marki. Adonts do szycia projektów używa też najwyższej jakości, certyfikowanych materiałów. Marynarka w szaro-zielonym kolorze i z kontrastującymi klapami powstała z „mulesing free”,  biodegradowalnej i etycznej wełny merino.

Buty Camille Charriere x Mango: Please don’t stop the music

Buty Camille Charriere x Mango /(Fot. materiały prasowe)

Choć Camille Charriere nie posiada autorskiej marki, a jej kolekcja to gościnny projekt dla Mango, nie mogło jej w tym zestawieniu zabraknąć. Nawiązujące do imprezowej mody z przełomu lat 90. i 2000. sukienki zawładnęły sercami maksymalistek – są w nich wyraziste wzory i błyszczące zdobienia, seksowne wycięcia i odkrywające ciało konstrukcje.

Więcej o markach influencerek przeczytacie w drugim wydaniu „Vogue Polska Leaders”, którego hasłem przewodnim jest „Zmiana”. Do kupienia w salonach prasowych, online z wygodną dostawą do domu oraz w formie e-wydania.

 

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij