Znaleziono 0 artykułów
31.08.2022
Artykuł partnerski

Przestrzeń doświadczeń: Uroczysta inauguracja Miele Experience Center w Warszawie

31.08.2022
Dominik Narloch, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Imponująca przestrzeń o powierzchni 340 mkw. i ponad 130 urządzeń – w warszawskim Miele Experience Center można w pełni doświadczyć marki premium wyposażenia domu. Zgodnie z tradycją przedsiębiorstwa uroczyste otwarcie warszawskiego salonu w centrum handlowym Plac Unii odbyło się z udziałem potomka jednego z dwóch założycieli firmy, dyrektora zarządzającego dr. Markusa Miele.

Najwyższa jakość i legendarna trwałość zgodna z ideą zrównoważonego rozwoju – to wartości, którym hołduje Miele. Od ponad 120 lat niemiecka marka jest synonimem niezawodności, tworząc dla gospodarstw domowych urządzenia, które fascynują zarówno technologią, jak i designem. Jako jedyny na świecie producent w branży AGD Miele testuje urządzenia aż na 20 lat użytkowania. Co ważne szczególnie w dzisiejszych czasach, produkty Miele zużywają minimalną ilość wody i energii. Higieniczną pielęgnację tkanin, podłóg i naczyń, a także niepowtarzalną przyjemność podczas gotowania i pieczenia zapewniają innowacyjne, często opatentowane rozwiązania, dostępne tylko w Miele. Wzornictwo natomiast to dyskretna, ponadczasowa elegancja, którą doceniają jurorzy międzynarodowych konkursów w obszarze designu. Wszystko to sprawia, że produkty Miele są dziś cenione na całym świecie, również w Polsce, gdzie marka dynamicznie się rozwija.

Fot. Materiały prasowe

Inauguracja warszawskiego Miele Experience Center

Zakup sprzętu AGD powinien być dobrze przemyślany, dlatego Miele pragnie, aby jej klienci mogli w warunkach jak najbardziej zbliżonych do domowych przetestować urządzenia kuchenne, pralki czy odkurzacze. Jest to możliwe dzięki dynamicznie rozrastającej się w Polsce sieci Miele Experience Centers. Pozwalają one w interaktywny, a zarazem ekskluzywny sposób poznawać atuty marki. A warsztaty i pokazy kulinarne to wyjątkowo inspirujące doświadczenia dla klientów, partnerów i pracowników Miele. O tym, jak w ciekawy sposób można w Miele Experience Center zapoznać się z produktami marki, przekonaliśmy się podczas inauguracji warszawskiego salonu przy placu Unii Lubelskiej.

Miele Experience Center Plac Unii z sukcesem działa już od wielu miesięcy. Ale pandemia i związany z nią lockdown sprawiły, że otwarcie salonu odbyło się jedynie wirtualnie. Tymczasem Miele – działająca od 1899 r. niezależna, rodzinna firma, zarządzana dziś przez czwarte pokolenie dwóch rodzin założycieli – od lat podtrzymuje tradycję, w imię której inauguracja każdego salonu na całym świecie odbywa się z udziałem potomków twórców firmy. Dlatego teraz, kiedy okoliczności wreszcie na to pozwalają, na uroczystość przyjechał do Warszawy dr Markus Miele, dyrektor zarządzający firmy i zarazem prawnuk Carla Miele, jednego z dwóch założycieli niemieckiej marki.

Katarzyna Milanovic – CEO Miele EE, Daniel Wtorkowski – City Store Manager, Dr Markus Miele – Dyrektor Zarządzający Miele, Zofia Korecka-Rejczak – CEO Miele Polska, Marcin Szot – Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej/Fot. Materiały prasowe

Miele: Zawsze lepiej

Hasłem firmy Miele i ideą, która jej przyświeca, nieustannie pozostaje „Immer besser”, co oznacza „Zawsze lepiej”. Marka stawia na innowację i legendarną już jakość,  kierując się przy tym strategią zrównoważonego rozwoju.  To właśnie do niej nawiązywała sceneria oficjalnego otwarcia nowego warszawskiego salonu. Jej głównym motywem były polskie kwiaty i zieleń. Zgromadzeni w przestrzeni Miele Experience Center goście degustowali potrawy przyrządzone przez szefów kuchni na bazie lokalnych produktów, których doskonałym dopełnieniem były serwowane przez sommeliera wina z polskich winnic.

Przemek Błaszczyk, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Kulinarna przygoda z Miele

Czego możemy się spodziewać po nowym Miele Experience Center? Przede wszystkim na ponad 340 mkw., w zbliżonych do domowych warunkach, można przetestować produkty marki z każdej kategorii. Podczas warsztatów kulinarnych Miele Kitchen Experience klienci mogą na własne oczy zobaczyć, jak działają urządzenia Miele, a przy okazji przyrządzić wyśmienite potrawy pod okiem najlepszych szefów kuchni. To prawdziwa kulinarna przygoda, podczas której można przekonać się, jak łatwo tworzyć wybitne dania, wykorzystując innowacyjne funkcje urządzeń Miele. Urządzenia w akcji można też zobaczyć podczas Miele Chef’s Pop up – pokazów z udziałem szefa kuchni.

Z lewej Marek Michalak, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Salon przy placu Unii Lubelskiej w Warszawie to jeden z sieci sześciu Miele Experience Centers w Polsce. Produkty marki mogą w podobnych miejscach obejrzeć i przetestować także mieszkańcy Krakowa, Katowic, Gdańska i Poznania, a w Warszawie działa też MEC Wilanów. Kolejne Miele Experience Centers powstaną jeszcze w tym roku.

Natalia Jeziorek
Komentarze (1)

Piotr Szpila Chyra31.08.2022, 21:55
Miele nie jest jedynym producentem testującym urządzenia na 20 lat użytkowania. Być może najbardziej znanym, przynajmnien na dzień dzisiejszy.
Proszę czekać..
Zamknij