Znaleziono 0 artykułów
31.08.2022
Artykuł sponsorowany

Przestrzeń doświadczeń: Uroczysta inauguracja Miele Experience Center w Warszawie

31.08.2022
Dominik Narloch, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Imponująca przestrzeń o powierzchni 340 mkw. i ponad 130 urządzeń – w warszawskim Miele Experience Center można w pełni doświadczyć marki premium wyposażenia domu. Zgodnie z tradycją przedsiębiorstwa uroczyste otwarcie warszawskiego salonu w centrum handlowym Plac Unii odbyło się z udziałem potomka jednego z dwóch założycieli firmy, dyrektora zarządzającego dr. Markusa Miele.

Najwyższa jakość i legendarna trwałość zgodna z ideą zrównoważonego rozwoju – to wartości, którym hołduje Miele. Od ponad 120 lat niemiecka marka jest synonimem niezawodności, tworząc dla gospodarstw domowych urządzenia, które fascynują zarówno technologią, jak i designem. Jako jedyny na świecie producent w branży AGD Miele testuje urządzenia aż na 20 lat użytkowania. Co ważne szczególnie w dzisiejszych czasach, produkty Miele zużywają minimalną ilość wody i energii. Higieniczną pielęgnację tkanin, podłóg i naczyń, a także niepowtarzalną przyjemność podczas gotowania i pieczenia zapewniają innowacyjne, często opatentowane rozwiązania, dostępne tylko w Miele. Wzornictwo natomiast to dyskretna, ponadczasowa elegancja, którą doceniają jurorzy międzynarodowych konkursów w obszarze designu. Wszystko to sprawia, że produkty Miele są dziś cenione na całym świecie, również w Polsce, gdzie marka dynamicznie się rozwija.

Fot. Materiały prasowe

Inauguracja warszawskiego Miele Experience Center

Zakup sprzętu AGD powinien być dobrze przemyślany, dlatego Miele pragnie, aby jej klienci mogli w warunkach jak najbardziej zbliżonych do domowych przetestować urządzenia kuchenne, pralki czy odkurzacze. Jest to możliwe dzięki dynamicznie rozrastającej się w Polsce sieci Miele Experience Centers. Pozwalają one w interaktywny, a zarazem ekskluzywny sposób poznawać atuty marki. A warsztaty i pokazy kulinarne to wyjątkowo inspirujące doświadczenia dla klientów, partnerów i pracowników Miele. O tym, jak w ciekawy sposób można w Miele Experience Center zapoznać się z produktami marki, przekonaliśmy się podczas inauguracji warszawskiego salonu przy placu Unii Lubelskiej.

Miele Experience Center Plac Unii z sukcesem działa już od wielu miesięcy. Ale pandemia i związany z nią lockdown sprawiły, że otwarcie salonu odbyło się jedynie wirtualnie. Tymczasem Miele – działająca od 1899 r. niezależna, rodzinna firma, zarządzana dziś przez czwarte pokolenie dwóch rodzin założycieli – od lat podtrzymuje tradycję, w imię której inauguracja każdego salonu na całym świecie odbywa się z udziałem potomków twórców firmy. Dlatego teraz, kiedy okoliczności wreszcie na to pozwalają, na uroczystość przyjechał do Warszawy dr Markus Miele, dyrektor zarządzający firmy i zarazem prawnuk Carla Miele, jednego z dwóch założycieli niemieckiej marki.

Katarzyna Milanovic – CEO Miele EE, Daniel Wtorkowski – City Store Manager, Dr Markus Miele – Dyrektor Zarządzający Miele, Zofia Korecka-Rejczak – CEO Miele Polska, Marcin Szot – Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej/Fot. Materiały prasowe

Miele: Zawsze lepiej

Hasłem firmy Miele i ideą, która jej przyświeca, nieustannie pozostaje „Immer besser”, co oznacza „Zawsze lepiej”. Marka stawia na innowację i legendarną już jakość,  kierując się przy tym strategią zrównoważonego rozwoju.  To właśnie do niej nawiązywała sceneria oficjalnego otwarcia nowego warszawskiego salonu. Jej głównym motywem były polskie kwiaty i zieleń. Zgromadzeni w przestrzeni Miele Experience Center goście degustowali potrawy przyrządzone przez szefów kuchni na bazie lokalnych produktów, których doskonałym dopełnieniem były serwowane przez sommeliera wina z polskich winnic.

Przemek Błaszczyk, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Kulinarna przygoda z Miele

Czego możemy się spodziewać po nowym Miele Experience Center? Przede wszystkim na ponad 340 mkw., w zbliżonych do domowych warunkach, można przetestować produkty marki z każdej kategorii. Podczas warsztatów kulinarnych Miele Kitchen Experience klienci mogą na własne oczy zobaczyć, jak działają urządzenia Miele, a przy okazji przyrządzić wyśmienite potrawy pod okiem najlepszych szefów kuchni. To prawdziwa kulinarna przygoda, podczas której można przekonać się, jak łatwo tworzyć wybitne dania, wykorzystując innowacyjne funkcje urządzeń Miele. Urządzenia w akcji można też zobaczyć podczas Miele Chef’s Pop up – pokazów z udziałem szefa kuchni.

Z lewej Marek Michalak, szef kuchni Miele/Fot. Materiały prasowe

Salon przy placu Unii Lubelskiej w Warszawie to jeden z sieci sześciu Miele Experience Centers w Polsce. Produkty marki mogą w podobnych miejscach obejrzeć i przetestować także mieszkańcy Krakowa, Katowic, Gdańska i Poznania, a w Warszawie działa też MEC Wilanów. Kolejne Miele Experience Centers powstaną jeszcze w tym roku.

Natalia Jeziorek
Komentarze (1)

Piotr Szpila Chyra31.08.2022, 21:55
Miele nie jest jedynym producentem testującym urządzenia na 20 lat użytkowania. Być może najbardziej znanym, przynajmnien na dzień dzisiejszy.
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę