Znaleziono 0 artykułów
07.02.2019

Walentynkowe prezenty dla niej

07.02.2019
(Ilustracja: Formallina)

Zmysłowe perfumy, wzruszająca książka, a może luksusowa szminka w kolorze ponadczasowej czerwieni? Z myślą o zbliżających się wielkimi krokami walentynkach przygotowaliśmy zestawienie prezentów, którymi warto obdarować wybrankę serca lub... siebie. W końcu każda okazja jest do tego dobra!

Na podbój nocy

Perfumy Black Opium Eau de Parfum Intense, YSL

Black Opium Eau de Parfum Intense to nowy członek rodziny zapachów Black Opium od YSL. Stoją za nim jedne z najsłynniejszych nosów w świecie perfumiarstwa – Nathalie Lorson, Marie Salamgne, Olivier Cresp i Honorine Blanc. Zespół, tworząc kolejną odsłonę kultowego zapachu zaprezentowanego po raz pierwszy w 1977 roku absolutnie nie miał zamiaru rezygnować z jego charakterystycznych nut. Trzonem nowej kompozycji nadal jest kawa. Tym razem towarzyszy jej jednak nieco surowy i ziołowy absynt. Efekt? Mieszanka wytrwana, zaskakująca, zmysłowa i, niemalże dosłownie, wybuchowa.

Potrójne serce

Swatch zegarek Tripple Love, cena 270 zł (Fot. Materiały prasowe)

Czy romantyczny prezent może być również praktyczny? Szwajcarska marka Swatch, projektując walentynkowy zegarek Tripple Love wychodzi właśnie z takiego założenia. Limitowany model zegarka charakteryzuje się przezroczystą tarczą, na której widnieją trzy transparentne serca w odcieniach czerwieni i różu. Całość uzupełnia fakturowany pasek oraz kontrastowa, czerwona szlufka. To model, który zdecydowanie wpadnie w oko fankom unikatowego designu. Dostępny w liczbie 5143 sztuk w salonach Swatch w Polsce oraz w sklepie online .

Manifest miłości

Koszulka Intimissimi, cena 179,90 zł (Fot. Materiały prasowe)

Świeże kolory i aż pięć trendów do wyboru. W kolekcji Intimissimi na sezon wiosna-lato 2019 znajdziemy propozycje inspirowane latynoskimi rytmami, dzikim ogrodem, matką naturą, a także te stworzone z myślą o zakochanych. Walentynkowe propozycje marki łączą w sobie klasyczną czerń, ognistą czerwień i romantyczny róż. Seksowności kolekcji, w której znajdziemy biustonosze, figi oraz koszulki, dodaje subtelna siateczka oraz kobieca koronka. Lekka jak mgiełka koszulka na cienkich ramiączkach  to model, który ładnie podkreśli biust i zdecydowanie rozpali męskie zmysły.

Od serca

Brelok Lilou z tłoczonymi inicjałami, cena 119 zł (Fot. Materiały prasowe)

Nie tylko personalizowana biżuteria. Polska marka Lilou, którą pokochały Polki tuż przed Walentynkami rozszerza swoją ofertę o skórzane breloki. Akcesoria występują w trzech najbardziej rozpoznawalnych dla marki kształtach. Skórzane serce, koniczyna i medalik będą stylowym dodatkiem do torebki lub do kluczy. Dostępne w czerwonym i czarnym kolorze, jak przystało na markę słynącą z personalizacji pozwalają na tłoczenie inicjałów. Osobisty prezent, który przywoła uśmiech na twarzy bliskiej osoby.

Glamour w stylu Miami

Guerlain Miami Glam  (Fot. Materiały prasowe)

Marilyn Monroe uczyniła z czerwonych ust swój znak rozpoznawczy. Blond seksbomba wiedziała, że idealnie podkreślone usta nie tylko rozbudzą męską wyobraźnię, ale również dodadzą kobiecie pewności siebie. Z tego samego założenia wychodzi francuska marka Guerlain, która w 2009 roku zamieniła klasyczną pomadkę w drogocenny klejnot. Model Rouge G ma wbudowane dwa lusterka, które zapewniają precyzyjną aplikację produktu. Dzięki takim sładnikom jak: kwias hialuronowy, masło mango i olejek jojoba szminka odżywia, wygładza i wypełnia usta. Niesamowicie świetlisty odcień pomadki będzie pasował zarówno do klasycznych, czarnych stylizacji, jak i bardziej awangardowych propozycji. Idealny pomysł na prezent dla ukochanej osoby. 

„Nie ma”

Mariusz Szczygieł "Nie Ma" (Fot. Materiały prasowe)

– Ktoś mi mówi, że to zapis smutku. Ktoś inny, że jest właśnie krzepiącą książką o tym, jak się podnieść po stracie. A zaraz jeszcze ktoś: „O stracie? Przecież to jest książka o miłości. Wyłącznie książka o miłości”wyznał Mariusz Szczygieł w rozmowie z Vogue.pl. Jeden z najwybitniejszych polskich reportażystów, zbierając materiał do swojej najnowszej książki rozmawiał z ludźmi z różnych światów o tym, czego nie ma. Kim są jego bohaterowie? To m.in. polska księgowa, węgierska poetka, kobieta, która swoje życie spisała w arkuszu kalkulacyjnym oraz ukraiński żołnierz. Z tych rozmów narodził się zbiór opowiadań pt. „Nie ma”, który doceni każda miłośniczka książek.

Hiszpańskie rzemiosło

Apaszka, Loewe 2100 zł (fot. materiały prasowe)

Loewe od lat słynie z wysokiej jakości akcesoriów, a dyrektor kreatywny marki Jonathan Anderson ewidentnie ma do nich rękę. Jedwabna apaszka, której wzór nawiązuje do tego zaprezentowanego po raz pierwszy w latach 70., to prezent z gatunku luksusowych, ale też piękna pamiątka na lata. Eklektyczny miks deseni i kolorów sprawia, że będzie się świetnie komponować z klasyczną, białą koszulą, marynarką lub jako chustka na luźno związanych włosach.

Twarzą w twarz

 Foreo Luna Mini (Fot. materiały prasowe)

Nazwa szwedzkiej marki pochodzi od angielskiego zwrotu „For Everyone” i to właśnie na nim opiera się cała jej walentynkowa komunikacja. Limitowana edycja kultowej szczoteczki bądź jej mniejsza i bardziej praktyczna wersja będą idealnym prezentem dla każdej fanki skutecznej i innowacyjnej pielęgnacji. Mozecie też odwdzięczyć się nim swojemu partnerowi – mężczyźni bowiem także uwielbiają to urządzenie.

Od serca

Kolczyki w kształcie serc, KOPI (fot. materiały prasowe)

Natalia Kopiszka w sezonie 2018-2019 inspirowała się swoim ukochanym stylem vintage, a na warsztat wzięła typowo polski bursztyn. W kolekcji walentynkowej, mimo dosłownych nawiązań do „miesiąca miłości”, nadal pozostaje wierna swoim fascynacjom. Serce ma nieregularny kształt, broszki są efektowne, a pierścionki delikatne. Jak mówi sama projektantka, tym razem inspiracji także szukała na rodzinnych fotografiach z lat 80. i w ówczesnych stylizacjach swojej mamy. Kapsułowa, walentynkowa kolekcja składa się z sześciu elementów.

Róż i... już!

Szampan Moet & Chandon Rose Imperial (Fot. materiały prasowe)

Pinot Noir, Pinot Meunier i Chardonnay - to szczepy składająe się na żywą, owocową mieszankę zamkniętą w szampanie  Moet & Chandon Rose Imperial. Jaskrawy kolor i intensywnośc aromatu czynią z niego iście wytworny trunek, idealny na prezent albo romantyczną kolację we dwoje. Nie tylko na Walentynki!

We dwoje raźniej

Komplet pierścionków, Swarovski (Fot. materiały prasowe)

"Podążaj za sercem" - do tego zachęca w swojej walentynkowej kampanii marka Swarovski. I bierze na warsztat chyba najbardziej utożsamiany z romantyzmem motyw. Serce widnieje w nowej kolekcji na długich wisiorkach, najmodniejszych chokerach, kolczykach w stylu vintage i pierścionkach, najlepiej noszonych modułowo. W duecie siła!

Katarzyna Pietrewicz-Żero, Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij