Znaleziono 0 artykułów
15.04.2019

Kazar pyta, czym jest dla ciebie miłość

Anna Konieczyńska

Bliskość, partnerstwo i spokój, a może dojrzałość i kompromis? W swojej nowej kampanii wizerunkowej marka Kazar pyta swoich bohaterów o to, jak rozumieją najsilniejszą z emocji, czyli miłość. 

„Zagubienie. Najbardziej w życiu boję się miłości. Ja od niej nie uciekam, tylko zostałem odrzucony” – opowiada 31-letni Maciek. Przystojny muzyk jest singlem. Choć wzbudza zainteresowanie kobiet, w jego sercu jest miejsce tylko dla jednej osoby. Ona go jednak odrzuciła, dlatego miłość kojarzy mu się wyłącznie z bólem, cierpieniem i niespełnieniem. To uczucie, choć toksyczne, jest tak silne, że daje mu energię twórczą. To właśnie o nieszczęśliwej miłości pisze swoje piosenki.

„Czułość” – przytacza swoją definicję miłości Marzena. 32-letnia modelka też nie jest aktualnie w związku, ale zaznała już wcześniej miłości. Nie ma żalu, że przeminęła. Teraz Marzena skupia się przede wszystkim na tym, żeby odnaleźć szczęście w pojedynkę, bo wie, że nie można nikogo pokochać naprawdę, jeśli nie zaakceptuje się siebie samej. Spełniona kobieta oswoiła więc swoją chwilową samotność, ale jest otwarta na nowe uczucie. Tym razem prawdziwe, wielkie, już na zawsze.

Arek, starszy od Maćka i Marzeny o prawie 10 lat, jest dojrzałym menedżerem restauracji, mężem i ojcem. „Kompromisy” – mówi o miłości Arek. „Bez miłości nie można tworzyć rodziny” – dodaje mężczyzna, który dzieli życie między trzy wielkie uczucia – do żony, szesnastoletniej córki i sportu. Jego zdaniem, bez miłości nie warto żyć, to ona jest sensem każdego dnia.

Mniej spokojną, a burzliwą, pełną namiętności i pasji, definicję miłości ma Luiza 29-letnia pianistka, która od czterech lat jest w związku z 44-letnim artystą Tomkiem. „Szacunek do siebie nawzajem” to podstawa relacji między dwoma wolnymi duchami. Inspirują się nawzajem, pomagają sobie w pracy, ale dają sobie przestrzeń do samorozwoju i realizowania własnych pragnień. Taki układ bazuje na ogromym zaufaniu. „Miłość jest wszystkim – ogniem, wodą i wszystkimi pozostałymi żywiołami” – mówi Luiza, dodając, że ona i Tomek też są jak ogień i woda. Zupełnie różni, a jednak idealnie dopasowani. Mimo różnic, dopełniają się w stu procentach.

Nowa kampania #WhatIsLove by Kazar, pierwsza tak emocjonalna i lifestylowa w historii marki,  pokazuje, że nie ma jednego przepisu na miłość. To uczucie dla każdego oznacza trochę coś innego. Każdy z pięciorga prawdziwych bohaterów, który prezentuje cztery odmienne historie, przekonuje o wielowymiarowości tego uczucia. Miłość, silniejsza niż jakiekolwiek inne uczucie, może być naznaczona cierpieniem albo euforyczna, spokojna, choć czasem wybuchowa, namiętna, a u innych oparta na kompromisie.

Wsłuchując się w historie bohaterów, opowiedziane szczerze i odważnie, a sfotografowane z ogromną wrażliwością, sami zaczynamy zastanawiać się nad tym, jak rozumiemy miłość. Na końcu zakochani z filmu reklamowego patrząc na nas, pytają: „A czym dla ciebie jest miłość?”.

– Poruszając tak ważny temat i prezentując prawdziwe, a do tego bardzo różne historie, autentycznych bohaterów, chcemy skłonić odbiorców do refleksji i dyskusji. Miłość to zjawisko niezwykle złożone i wielowymiarowe, dotyczy nas wszystkich, choć w inny sposób. To zjawisko ważne zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i szerzej społecznie – wyjaśnia koncepcję kampanii Artur Kazienko, Prezes Kazar Group.

Wraz z premierą kampanii ogłoszono także konkurs na Facebooku i Instagramie marki. W komentarzu pod zdjęciem można napisać, czym jest dla nas miłość i oznaczyć osobę, którą kochamy. Trzy najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi na zakupy w Kazar dla zgłaszającego i drugiej osoby, o łącznej wartości 6000 zł, 4000 zł i 2000 zł.

Na stronie marki Kazar można zobaczyć filmy z udziałem każdego z bohaterów kampanii. 

Zobacz film z kampanii:

 

1/9Marzena, modelka

Dla 32-letniej singielki miłość oznacza przede wszystkim „czułość”. Także dla siebie samej. W modzie ceni komfort, luz i wygodę, ale zawsze w dobrym stylu. 

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę