Znaleziono 0 artykułów
11.03.2020
Artykuł partnerski

Converse: Dla wszystkich dziewczyn

Julia Właszczuk

W kolejnej odsłonie kampanii Love Fearlessly wystąpiła artystka i aktywistka Aysha Nanai-Leifi, która zachęca wszystkie kobiety do zaakceptowania siebie. 

Converse chętnie współpracuje z wyrazistymi osobowościami ze świata mody, sztuki i kultury. Ambasadorkami marki były już m.in. gwiazda „Stranger Things”, Millie Bobby Brown oraz stylistka Ewelina Gralak. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet brand zaprezentował kolejną odsłonę kampanii Love Fearlessly, w której zachęca do pokochania siebie, takimi jakimi jesteśmy. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

„Rób swoje. Nie oglądaj się na innych.” @mrs_fallback #InMyConverse #1❤️

Post udostępniony przez Converse Polska (@converse.polska)

Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony kampanii, pod hasłem „One ❤ is all you need”, Converse zachęca kobiety do odkrywania swoich talentów. Bohaterką kolejnej odsłony Love Fearlessly jest Aysha Nanai-Leifi, pochodząca z Melbourne aktywistka klimatyczna i założycielka Poly Connection, platformy dedykowanej artystom pochodzącym z Wysp Pacyficznych.

Aysha jest również członkinią społeczności Converse_X_, tworzonej przez młodych artystów, sportowców i pasjonatów z całego świata, którzy podzielają wartości marki, takie jak kreatywność, różnorodność i równość. Dzięki Converse mogą oni rozwijać swoje talenty, realizować swoje pomysły i dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi. Członkowie Converse_X_ zostali również bohaterami kampanii Love Fearlessly, w której dzielą się swoimi historiami,

Converse Love Fearlessly (Fot. materiały prasowe)

Dziękuję marce Converse za wspólną sesję i wywiad z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Miałam okazję opowiedzieć o inspirowaniu młodych ludzi, wspieraniu mieszkańców Oceanii oraz o tym, że w 2020 roku kobiety odzyskują należne im miejsce – napisała na Instagramie Aysha. – Jestem niezwykle wdzięczna za możliwość dzielenia się moim głosem i myślami na tak wielkiej platformie – dodała aktywistka.

Premierze kampanii towarzyszyła prezentacja kolekcji Love Fearlessly, w której znalazły się klasyczne Chucki Taylory 70 z wysoką cholewką w kolorze przygaszonego błękitu z powtarzającym się wzorem w serduszka. Ten sam print znalazł się również na krótszym modelu w odcieniach szarości i czarnym na wysokiej podeszwie.

Kolekcja „Love Fearlessly” jest dostępna w sklepach Converse, na converse.pl i w sklepach partnerskich.​

1/5Converse: Dla wszystkich dziewczyn

Aysha Nanai-Leifi

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Converse: Dla wszystkich dziewczyn
Proszę czekać..
Zamknij