Znaleziono 0 artykułów
18.09.2018

„A Call for Dance” – zmysłowy taniec Reserved

Joanna Kulig w kampanii Reserved (Fot. Materiały prasowe)

Joanna Kulig i francuska influencerka i modelka Jeanne Damas powracają w drugiej odsłonie kampanii reklamowej Reserved zatytułowanej „A Call for Dance”. Tym razem nie śpiewają, ale znów tańczą i spontanicznym spektaklem wprowadzają nas w nową porę roku.

Nie, nie chcę rozmawiać – mówi do słuchawki starego automatu telefonicznego na monety Jeanne Damas. Nie, spacerować też nie – odpowiada swoim zmysłowym głosem Joanna Kulig. – Chcesz się dowiedzieć, czy potrafię tańczyć? - pyta ją z szelmowskim uśmiechem Jeanne. A potem obie udowadniają, że potrafią. I to jak! Ubrane w jesienne stylizacje nawiązujące klimatem do lat 60. i 70. gwiazdy dają pokaz swoich umiejętności. Tym razem nie na scenie, jak w pierwszej odsłonie kampanii Reserved, a w samym centrum Warszawy. Tłem dla ich popisów są eleganckie wnętrza. Reżyserem tego filmu także został Gordon Von Steiner, który współpracuje z Gucci, Pradą i amerykańskim „Vogue'iem”, a latem nakręcił kampanię Reserved z Cindy Crawford. Autorem zdjęć jest natomiast Stuart Winecoff, który ma na koncie współprace min. z Jay’em Z i Markiem Jacobsem.

Choć zmieniły się światło i klimat otoczenia, pozostało to, co najważniejsze, czyli bohaterki kampanii, a także zmysłowy, choć często niewerbalny dialog, który ze sobą prowadzą. Ich taniec mówi więcej niż tysiąc słów. Choć francuska influencerka i polska aktorka, okrzyknięta po premierze genialnej „Zimnej wojny” objawieniem światowego kina, różnią się typami urody, obie reprezentują ponadczasową kobiecość. Obydwie są zjawiskowe, a przy tym naturalne i pełne życia. Przede wszystkim jednak akceptują siebie.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved (Fot. Materiały prasowe)

Ich siła, liczne talenty i osobowości czynią z nich przedstawicielki pokolenia kobiet, które znają swoją wartość, więc nie boją się zawalczyć o sukces. Klip, podobnie jak pierwsza odsłona, jest utrzymany w feministycznym duchu body positive. Pokazuje, że wszystkie kobiety są piękne, niezależnie od typu urody, czy tego, jaki rozmiar noszą.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved (Fot. Materiały prasowe)

Jeanne i Joanna tańczą ubrane w stroje z najnowszej, jesiennej kolekcji Reserved. Joanna ma na sobie podkreślający kształty trencz w kolorze soczystej limonki oraz klasyczne dzwony. Z kolei Jeanne nosi krótki, dopasowany żakiecik, spódniczkę w kratę i białe botki na obcasie. Wszystko utrzymane jest w stylistyce lat 60-tych i 70-tych. Reserved proponuje na jesień także pudełkowe płaszcze czy żakiety w stylu Coco Chanel. To prawdziwy must have nadchodzącego sezonu! Najnowsza kolekcja Reserved sprawdzi się tak w stylizacjach codziennych, jak i  wieczorowych. W przypadku tych ostatnich – i nie tylko! – warto odważyć się na płaszczyki ze sztucznego futerka czy printy w panterkę. Ponadczasowym kratkom i grochom przeciwstawione są intensywne zielenie, żółcie i błękity, dzięki którym klasyka zyskuje świeżość. Obok ciepłych, idealnych na chłodne dni płaszczy z wełną czy swetrów z kaszmirem, pojawiają się delikatne, szyfonowe bluzki, które w połączeniu z ołówkowymi spódnicami czy szerokimi spodniami tworzą idealny zestaw na wieczorne wyjścia. Wśród modowych eksperymentów ze stylem retro nie zabrakło też akcesoriów, takich jak botki z ozdobnymi obcasami. To klasyka podana w nowoczesnym wydaniu jest stworzona dla kobiet, które akceptują swoje ciała, cieszą się życiem i kochają zabawę modą. Tę bazę można dowolnie łączyć z innymi elementami garderoby i interpretować w zgodzie z własnym gustem. Tak wygląda moda stworzona dla kobiet, które poprzez ubiór podkreślają swój styl, osobowość i pewność siebie.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved (Fot. Materiały prasowe)

Obok jesiennych stylizacji kluczowym elementem klipu jest choreografia, za którą tak jak w pierwszej części, odpowiedzialny jest Richard Jackson, współpracownik Lady GaGi. Tłem dla niej jest utwór „Coeur d’artichaut” francuskiego duetu elektronicznego Polo & Pan. Bohaterki teledysku nie tańczą tym razem boogie, a nowoczesny układ. Ich pląsy to jednak nie tylko widowiskowy, miły dla oka występ. Taniec Joanny i Jeanne jest hymnem na cześć radości życia, mądrej kobiecości oraz zmysłowego uroku. Seksapilu, które nie ma na celu oczarowania mężczyzn, przyciągnięcia ich spojrzeń i zyskania ich poklasku, a raczej podobanie się samej sobie. W tym właśnie mają pomóc rzeczy z najnowszej kolekcji Reserved. Ubierają kobiety tak, by czuły się piękne i silne. A o tym, z kim i jak zechcą zatańczyć, mogą zdecydować same.

Zwieńczeniem jesiennej kampanii Reserved opatrzonej hasztagiem #icanboogie będzie trzecia, ostatnia już odsłona zatytułowana „A rendez-vous”. Finałowy odcinek ujrzy światło dzienne 27 września. Czym tym razem zaskoczą nas Joanna i Jeanne?

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę