Apart przejmuje Jubitom. Jak skorzystają na tym klienci?

Biżuteria marki Apart będzie dostępna w ponad 30 salonach Jubitom. Z kolei kolekcja zegarków w ofercie Apart poszerzy się też o 30 marek, takich jak Omega, TAG Heuer i Longines.
Apart nieprzerwanie się rozwija. Ta powstała w 1977 roku firma jubilerska pozostaje liderem branży w Polsce. Dziś może się poszczycić się największą siecią salonów, platformą sprzedaży online (z ofertą liczącą ponad 26 tys. produktów) oraz licznym gronem wiernych klientów, którzy postrzegają ją jako reprezentującą najwyższy światowy poziom. O jej wysokim statusie świadczy m.in. nagroda dla najlepszego pracodawcy – Poland’s Best Employers 2025 – przyznawana przez miesięcznik „Forbes” oraz Statista.
Firma nie spoczywa jednak na laurach, wciąż wyznaczając sobie nowe cele po to, by spełniać potrzeby, zachwycać i zaskakiwać klientów. Apart nieustannie poszerza więc swoją ofertę.

Kojarzony z luksusową biżuterią sukcesywnie zwiększa wybór w segmencie diamentów. W ostatnich latach selekcja w kategoriach premium i high jewellery powiększyła się, podobnie jak kolekcje z diamentami laboratoryjnymi czy diamentami łączonymi z innymi kamieniami szlachetnymi i ozdobnymi.
Złoto i srebro – coraz częściej występujące w duecie w ramach jednej kolekcji czy jednej stylizacji – należą do niekwestionowanej klasyki. Klientki chętnie inwestują w eleganckie kolekcje wykonane ze złota i srebra, kolekcjonują także elementy licencjonowanych serii, np. Harry Potter, Królik Bugs czy Superman. Marka dba także o linię dla mężczyzn, którzy coraz chętniej otwierają się na biżuterię. Apart zaprasza też do świata piękna młodych ludzi, oferując linie dziecięce i młodzieżowe, które świetnie nadają się na prezent, pozwalają wyrazić osobowość i kształtować indywidualny styl.
Segment biżuterii fashion reprezentują kolekcje takich marek, jak Elixa, Aztorin i Artelioni. Nowoczesne formy wpisują się w aktualne trendy, podobnie jak akcesoria: okulary przeciwsłoneczne, jedwabne apaszki, plecaki, świece czy patyczki zapachowe, które uzupełniają ofertę Apart. Lato 2025 roku należy do apaszek Elixa z oryginalnymi grafikami autorstwa Igora Kubika, które przywodzą na myśl dalekie podróże.
Apart sukcesywnie poszerza też wybór luksusowych zegarków. W ofercie są takie marki, jak: Jacob & Co., Zenith, Jaeger-LeCoultre, Breitling, Maurice Lacroix, Baume & Mercier i Frédérique Constant. Z kolei wśród zegarków premium – spośród 15 marek proponowanych przez Apart – warto wyróżnić takie brandy, jak Albert Riele, Certina, Ferragamo czy Tissot. Natomiast w segmencie zegarków popularnych znajdziemy produkty marek Bergstern, Elixa, Boss, Guess, Tommy Hilfiger i wielu innych. Klienci coraz chętniej sięgają także po smartwatche Elixa, Aztorin, Garmin czy Garett oraz licencjonowane modele AM:PM, np. Harry Potter.
Aby wciąż się rozwijać dla swoich klientów, firma Apart zdecydowała się na przejęcie marki Jubitom, której tradycja sięga lat 80., wraz z ponad 30 jej salonami. Dzięki połączeniu dwóch sieci klienci będą mogli korzystać z większej liczby salonów w prestiżowych miejscach na terenie całego kraju. Dotychczasowi klienci marki Jubitom otrzymają wszystkie przywileje oferowane przez Apart: dostęp do Apart Diamond Club, korzyści omnichannelowe, takie jak wysyłkę większości produktów w 24 godziny, darmowy zwrot do 100 dni itd.
Wartością dodaną na pewno okaże się też poszerzenie oferty Apart aż o 30 marek zegarkowych dostępnych do tej pory w salonach Jubitom. Od teraz klienci Apart będą mogli wybierać spośród najnowszych modeli legendarnych brandów, takich jak Omega, TAG Heuer czy Longines.
Z połączenia dwóch kluczowych na polskim rynku marek powstanie nowa jakość otwierająca klientów na jeszcze bardziej luksusowe doświadczenia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.