Znaleziono 0 artykułów
16.06.2023
Artykuł partnerski

Authentic Beauty Concept: Prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, gdy postanawiamy być sobą

16.06.2023
Fot. Materiały prasowe

Może się wydawać, że jesteśmy tylko fryzjerami, w końcu farbujemy i stylizujemy włosy, ale wciąż też możemy sprawiać, że świat będzie trochę lepszy – mówi Hester Wernert Rijn, jedna z trojga advocates marki Authentic Beauty Concept, która zorganizowała w Warszawie międzynarodowe spotkanie dla branży fryzjerskiej.

Hester Wernert Rijn, Marta Zawiślańska i Said Rubaii, międzynarodowe gwiazdy branży fryzjerskiej, są też advocates marki profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów Authentic Beauty Concept. Cała trójka dołączyła do ponad 200 gości z całego świata, którzy spotkali się na święcie fryzjerskiej społeczności, odbywającym się 22 maja w Warszawie. Obchodzono wtedy również otwarcie pierwszego sklepu online Authentic Beauty Concept. Tego dnia teren Fortu Mokotów przy ul. Racławickiej 99 zamienił się w ogromne garden party, podczas którego styliści fryzur, influencerzy i redaktorzy beauty mogli wziąć udział w wykładach i prezentacjach trendów na najbliższy sezon, podglądać advocates marki podczas sesji zdjęciowych oraz dowiedzieć się wszystkiego na temat produktów marki. Chodziło też jednak o coś więcej niż szkolenia. W majowym powietrzu czuć było atmosferę wzajemnej wymiany inspiracji oraz przyjaźni, która pozwala zrozumieć magię marki. Authentic Beauty Concept to bowiem nie tylko profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów, lecz także międzynarodowy ruch #authenticbeautymovement, aktywnie współtworzony przez społeczność fryzjerów.

Fot. Materiały prasowe

Międzynarodowy ruch #authenticbeautyconcept oparty na świadomym i zrównoważonym rozwoju

To nie jest marka, ale holistyczny sposób myślenia – podkreśla niejednokrotnie Said Rubaii, stylista fryzur, drugi z obecnych w Warszawie advocate marki. – Fajnie jest pracować w gronie przyjaciół, ludzi nastawionych na kreatywność i wymianę inspiracji, a nie na podkreślenie własnego ego – dodaje, nie ukrywając, że to ogromna siła marki, a Hester uzupełnia: – Authentic Beauty Concept to nie tylko to, co widać na pierwszy rzut oka: jakość kosmetyków, cudowny zapach czy estetyczne opakowania, lecz również cała koncepcja świadomego i zrównoważonego rozwoju. Te wegańskie produkty w ponad 90 proc. oparte na naturalnych składnikach można uzupełniać, zamiast wyrzucać kolejne zużyte opakowanie.

Fot. Materiały prasowe

Hester współtworzy markę od samego początku jej istnienia. Ona i Said stoją za kreatywną częścią ostatniej sesji zdjęciowej zrealizowanej z Peggy Gou. – Nie śledzimy trendów, sami je tworzymy, naśladując naturę – mówią zgodnie. Motto pracy Saida brzmi: „Cokolwiek robisz, zrób to po swojemu”. Hester, tworząc nowe koloryzacje, uwielbia inspirować się barwami widzianymi w przyrodzie: – Obserwuję, jak liście zmieniają barwy na jesień, przyglądam się rybom, których łuski mienią się pod wodą, a potem eksperymentuję, jak te odcienie można odtworzyć na włosach.

Fot. Materiały prasowe

Peggy Gou, południowokoreańska DJ-ka i producentka, twarzą marki Authentic Beauty Concept

Wspólną inspiracją dla advocates marki jest też muzyka. Z tej pasji powstał pomysł współpracy z Peggy Gou. Słynna DJ-ka pochodząca z Korei Południowej jest określana ikoną muzyki elektronicznej oraz mody. Według Peggy muzyka przynosi ludziom wolność i możliwość wyrażania siebie, co doskonale współgra z wartościami i przekonaniami ruchu marki Authentic Beauty Concept, która tak jak społeczność #authenticbeautymovement wierzy, że „prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, gdy postanawiamy być sobą”. – Czuję, że podzielamy te same wartości – bycie autentycznym i przyjaznym dla środowiska – i podoba mi się to, że wszystkie składniki są naturalne i wegańskie – mówi Peggy Gou o marce. O stylizację gwiazdy do kampanii marki zadbali Hester Wernert Rijn i Said Rubaii, którego zachwycił profesjonalizm artystki. – Wydaje się wyluzowana i taką buduje wokół siebie atmosferę, ale w pracy jest perfekcjonistką. Myślę, że dlatego jest tam, gdzie jest. Będąc taką gwiazdą, musisz się liczyć z tym, że zawsze jesteś pod presją czasu i ludzi, więc potrzebujesz wiele siły i pewności siebie, którą ma Peggy – mówi Said.

Fot. Materiały prasowe

Summer Bag: Letnia torba Marty Zawiślańskiej, advocate marki Authentic Beauty Concept

Wiarygodność marki Authentic Beauty Concept ceni też trzecia advocate marki – Marta Zawiślańska, jedna z najbardziej rozchwytywanych polskich stylistek fryzur o rozpoznawalnym stylu pracy, który doceniła marka. – To unikatowe, że tak duża marka stawia na zrównoważone rozwiązania i nie jest to czystym greenwashingiem. Dla mnie ważne jest też to, by kosmetyki nie miały silikonów i nie były testowane na zwierzętach. Gama produktów jest tak dopracowana i wszechstronna, że pozwala uzyskać na włosach pożądany efekt, a włosy nadal wyglądają zdrowo i naturalnie. Nie ukrywam, że w Authentic Beauty Concept uwiodła mnie też estetyka – dodaje Marta, która jest wielbicielką mody. Owocem jej pasji stała się Summer Bag – minimalistyczna torba na lato z frotté, która wkrótce pojawi się w ofercie Authentic Beauty Concept na całym świecie. – Chcieliśmy, żeby była funkcjonalna: dla każdego, na co dzień lub na plażę, ale też ekologiczna i minimalistyczna, by wpisała się w stylistykę marki – opowiada polska advocate marki Authentic Beauty Concept.

Fot. Materiały prasowe

Praktyczny minimalizm, maksymalizm dla zabawy – must have do włosów na lato

Minimalizm to słowo klucz dla Authentic Beauty Concept oraz advocates marki, którzy cenią skuteczność i wielofunkcyjność produktów. Dlatego na podium wśród kosmetyków, które powinny się znaleźć w naszej kosmetyczce, wszyscy zgodnie wymieniają bestsellerowy suchy szampon. – Nie ma talku, dzięki czemu nie zatyka porów, więc możemy go stosować każdego dnia bez obawy, że będziemy mieć obciążoną skórę – radzi Marta Zawiślańska. – Drugim takim produktem jest krem do włosów i rąk. Nie tylko pięknie wygląda w torebce, ale jeszcze świetnie działa: daje jedwabisty efekt i nawilża włosy. Mgiełka nawilżająca do skóry i do włosów to też totalny must have do stylizacji, świetnie dodaje objętości fryzurze – wylicza Zawiślańska.

Fot. Materiały prasowe

Podobnego zdania są Said i Hester. – Powiedzmy sobie wprost: nie potrzebujesz wielu produktów do codziennej stylizacji. Ale uważam, że posiadanie większej liczby produktów pozwala na więcej zabawy i eksperymentów z włosami – przekonuje Hester.

Katarzyna Mizera
Proszę czekać..
Zamknij