Znaleziono 0 artykułów
20.03.2020

Branża wspiera walkę z pandemią

(Fot. Wunsche & Samsel)

Ania Kuczyńska ogłosiła dziś, że 10 proc. przychodów z zakupów w jej sklepie internetowym trafi na konto szpitala.

Po głośnych medialnie aktach solidarności, które zapoczątkowali międzynarodowi giganci tacy jak Zara, która odszyje 300 tys. chirurgicznych masek i  odzież medyczną, przyszła pora na na lokalne marki. W poniedziałek sieć sklepów CCC oświadczyła, że z każdej sprzedanej pary butów Lasocki, 10 proc. przekaże na wrocławski szpital. W kolejne dni podobne akcje podejmują małe, niezależne marki. Ten gest jest szczególnie ujmujący, bo w przeciwieństwie do potentatów, małe firmy nie mają w swoich biznesplanach wielkich budżetów reklamowych. Dla nich to realne wyrzeczenie i ofiara płynąca z serca.

Ania Kuczyńska ogłosiła dziś, że ze wszystkich zakupów dokonanych od dziś do końca marca w sklepie internetowym marki, 10 proc. przychodów projektantka przekaże na konto Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA, który teraz stał się warszawskim centrum walki z koronawirusem.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę