Znaleziono 0 artykułów
25.04.2024

Sneakersy ze współpracy Miu Miu i New Balance sprzedażowym hitem początku roku

25.04.2024
Gigi Hadid (Fot. Getty Images)

Miu Miu najgorętszą marką początku roku, a model New Balance pochodzący ze współpracy z nią najbardziej pożądanym produktem roku. Po opublikowaniu prestiżowego rankingu Lyst z wynikami za pierwszy kwartał 2024 roku Miuccia Prada ma powody, by świętować. Ale nie tylko ona. Oto marki i ubrania, o których mówi się najwięcej.

Włoski do mody Prada, który w zeszłym roku zajmował pierwsze miejsce w rankingu, spadł na drugie miejsce, ustępując swojej „młodszej siostrze” Miu Miu (obydwie marki to pomysł Miucci Prady). Na tegoroczny sukces Miu Miu złożyło się kilka czynników, w tym fenomenalnie przyjęta kolekcja ubrań wykonana z denimu z recyklingu oraz głośna współpraca z marką obuwniczą New Balance. To nie pierwsza wspólna kolekcja marek, ale zdecydowanie najbardziej wyczekiwana – buty wyprzedały się w ciągu kilku godzin i dziś stanowią obiekt kolekcjonerski.

Buty Miu Miu wiosna-lato 2024 (Fot. Spotlight. Launchmetrics)

Jak podał portal Lyst w swoim raporcie, Miu Miu w pierwszym kwartale 2024 roku osiągnęło 88 proc. wzrost zainteresowania, a sprzedaż wzrosła o 89 proc. Na liście 10 najgorętszych produktów znalazły się aż trzy z logo Miu Miu.

Top 20 marek pierwszego kwartału 2024 roku według rankingu Lyst

Na kolejnych miejscach pojawiło się Loewe i Bottega Veneta, które zajmują te same pozycje co w ostatniej edycji rankingu – trzecie i czwarte. Znacznie wyższe miejsce zajęła za to Balenciaga, która znajduje się aż cztery miejsca wyżej. Ten niesamowity wzrost popularności zawdzięczają swojej ostatniej kolekcji, której ambasadorką została Kim Kardashian, niesamowitemu, zimowemu pokazowi w Paryżu oraz wypuszczeniu torby Rodeo, która szybko zyskała status it-bag. Duży spadek, bo aż o cztery miejsca, zanotowała za to marka Diesel pomimo, że w ostatnich miesiącach często gościła w szafach gwiazd.

Buty Miu Miu wiosna-lato 2024 (Fot. Spotlight. Launchmetrics)

10 najbardziej pożądanych produktów 2024 roku, które noszą it-girls

Równolegle z rankingiem najgorętszych marek pojawił się ranking produktów, które wzbudzały najwięcej emocji u klientów. Na pierwszym miejscu znajdują się buty z kolekcji Miu Miu x New Balance. Później srebrne kolczyki od Khaite oraz pomarańczowe bikini od kostiumu kąpielowego Miu Miu. Poza podium, na czwartym miejscu, są biżuteryjnie zdobione balerinki od Alai, natomiast na piątym – kurtka marki Carhartt.

Kurtka marki Carhartt wylądowala na piątym miejscu w ranking produktów wzbudzających najwięcej emocji (Fot. Getty Images)

Szóstą pozycję zajmuje torba Rodeo od Balenciagi. Później znajdziemy polo od Miu Miu, a na ostatnich miejscach skórzaną sukienkę projektu Ricka Owensa, jeansy z dziurami i zdobieniem od Area oraz okulary przeciwsłoneczne od Saint Laurent.

Aleksandra Łukaszek
Proszę czekać..
Zamknij