Znaleziono 0 artykułów
10.02.2022

Brooke Shields po 42 latach ponownie gwiazdą kampanii dżinsów

10.02.2022

 

Fot, Materiały prasowe

Brooke Shields była nastolatką, gdy w 1980 roku wystąpiła w kultowej reklamie dżinsów Calvina Kleina. Ponad 40 lat później, modelka ponownie zapozowała w kampanii spodni. Tym razem podjęła współpracę z marką Jordache prezentując kolekcję na wiosnę 2022.

W wieku 15 lat, Brooke Shields wzięła udział w kampanii dżinsów Calvina Kleina. Przed obiektywem fotografa Richarda Avedona, pozowała w obcisłych spodniach połączonych ze skórzanymi botkami i rozpiętą, czekoladową koszulą. Kolekcja reklamowana była hasłem: „Czy wiesz, co jest między mną, a moimi Calvinami? Nic”, co wywołało kontrowersje ze względu na niepełnoletność Brooke.

Dokładnie 42 lata po kultowej kampanii, modelka ponownie została ambasdorką spodni. W kolekcji marki Jordache „You’ve Got The Look”, Brook celebruje dojrzały wiek. – Tak wygląda moje 56-letnie ciało. Doceniam je każdego dnia. To zaszczyt być w moim wieku i reprezentować tę kampanię – mówi gwiazda portalowi „People”. 

Fot, Materiały prasowe

Brooke zależało na tym, aby zdjęcia nie były wyretuszowane. Modelka chciała uchwycić szczerość i naturalność. Na fotografiach pozuje w skinny jeans, modelach typu flare i straight cuts. Spodnie najczęściej zestawione są z koszulami. Shields pokazuje się również z odsłoniętymi plecami. – Wiedziałam, że Cass Bird [fotografka - przyp. red] dobrze uchwyci moje nagie ciało. Zależało mi, aby w żaden sposób nie było one seksualizowane, ale pokazywało, że można czuć się piękną w dojrzałym wieku – wyjaśnia Shields.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Brooke Shields. Tak jak marka Jordache, jest ikoną mody. Obserwowaliśmy jej rozwój z młodej dziewczyny w niesamowitą kobietę, matkę i przedsiębiorczynię – przez cały ten czas pozostała autentyczna i jest inspiracją dla kobiet na całym świecie”, napisała w oświadczeniu prezeska Jordache, Liz Berlinger. 

Sloganem Jordache jest kultowe hasło „You've got the look” używane przez markę już w latach 80. – Pamiętam, że wszyscy mówili: „Chcę tak wyglądać. Ty tak wyglądasz, więc ja też mogę”. Jordache przełamywał bariery. Celebrował idee bycia seksowną i odważną. W ich kampaniach zawsze pojawiały się silne, ciężko pracujące, ambitne kobiety. Nigdy nie chodziło tylko o modelki. To jest celebracja kobiecej siły. Zawsze to doceniałam – dodaje Shields. 

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę