Znaleziono 0 artykułów
20.03.2023

Kasowy debiut: Torebka Andiamo od Bottegi Venety

20.03.2023
Rosie Huntington Whiteley (fot. Instagram/@Rosiehw)

Koszule i dżinsy z efektem trompe l’œil od Matthieu Blazy’ego, w rzeczywistości wykonane z najwyższej jakości skóry, nie były jedynymi projektami, które wywołały poruszenie podczas pokazu Bottegi Venety. Podobnie zresztą jak pojawienie się Kate Moss na wybiegu. Pośród stylowych basiców swój wielki debiut miała bowiem nowa torba Andiamo, która natychmiast znalazła się na celowniku redaktorów mody i zakupowych listach marzeń wszystkich fanów marki.

Niekonwencjonalna, ale elegancka Andiamo, której nazwa po włosku oznacza „chodźmy”, nawiązuje do idei Blazy'ego, która brzmi „rzemiosło w ruchu”. To główna inspiracja projektanta w każdym sezonie. Według marki dynamiczny projekt torby jest „wizją codziennego życia na wyższym poziomie”.

Andiamo zadebiutowała na pokazie marki wiosna-lato 2023 (fot. Getty Images)

Model, starannie wykonany w atelier Bottega Veneta, z cienkiej jak papier skóry cielęcej, jest nową interpretacją charakterystycznej dla włoskiego domu mody plecionki intrecciato, tym razem zrealizowanej w formie luźnej torebki, dostępnej w trzech rozmiarach.

Torba wyróżniająca się dzięki subtelnemu wykończeniu – złotym okuciom w kształcie węzła – może być najbardziej praktycznym dodatkiem z wiosenno-letniej linii Blazy’ego. To zasługa jej pudełkowatego kształtu, wnętrza podzielonego na komory i plecionego paska, który można nosić założony na krzyż albo na ramieniu (pleciony worek Kalimero, kolejna przebojowa torebka z kolekcji, jest w porównaniu z Andiamo modelem czysto dekoracyjnym).

RM z torbą Andiamo na lotnisku w Incheon (fot. Getty Images)

Dla zastępczyni dyrektorki globalnej modowej sieci „Vogue’a”, Laury Ingham, Andiamo jest „ponadczasowym uzupełnieniem kolekcji”. Ingham mówi, że akcesoria marki „są fundamentem mody”, które „uzupełniają i wzmacniają” jej osobisty styl.

– Uwielbiam jej uniwersalność – kontynuuje Laura, która testowała Andiamo na paryskim tygodniu mody. Jedyny minus? Wybór spośród szerokiej gamy kolorów: Glacier (bardzo jasny niebieski), Fondant (ciemny brąz), Barolo (intensywne bordo), Travertine (beżowa zieleń), Inkwell (ciemny niebieski), Ice Cream (blady żółty) i Optic White. Niezależnie od wersji „jest to inwestycja na całe życie”.

Artykuł oryginalnie ukazał się na Vogue.co.uk

Alice Cary
Proszę czekać..
Zamknij