Makijaż jako sposób artystycznej wypowiedzi w interpretacji Dojy Cat

Podczas gali MTV Video Music Awards 2025 Doja Cat oficjalnie zadebiutowała jako nowa globalna ambasadorka MAC. Artystka zaskoczyła wszystkich, gdy sięgając po kultową szminkę Lady Danger, odgryzła jej fragment. Okazało się jednak, że była to czekoladowa replika stworzona przez mistrza cukiernictwa Amaury’ego Guichona.
Wieczór należał do Dojy nie tylko na czerwonym dywanie. Artystka zaprezentowała premierowo autorski utwór „Jealous Type”, a na zakończenie gali odebrała statuetkę w kategorii Best K-Pop za utwór „Born Again”, nagrany wspólnie z LISĄ i RAYE. Energia piosenkarki idealnie wpisuje się w filozofię marki MAC, dla której makijaż jest narzędziem do wyrażania wolności artystycznej i przełamywania granic.
– Zawsze byłam dziewczyną MAC, a teraz mogę zabrać tę miłość na globalną scenę – podkreśliła Doja Cat, dodając, że makijaż to dla niej forma sztuki, zbroja i sposób na kreowanie postaci. – MAC od zawsze był platformą dla artystów, performerów i tych, którzy kształtują kulturę. Doja to jeden z najciekawszych głosów swojego pokolenia – kochamy jej wizję, odwagę i niepowtarzalny styl, który rezonuje na całym świecie. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszej osoby, by stworzyć kolejny rozdział historii marki – dodała Aïda Moudachirou-Rebois, SVP i Global General Manager MAC Cosmetics.

Pierwsza kampania z jej udziałem to dopiero początek długofalowej współpracy. Doja Cat pojawi się w serii projektów celebrujących najbardziej ikoniczne produkty MAC, a marka zapowiada, że fani mogą spodziewać się jeszcze wielu nowości. Tymczasem jej look z czerwonego dywanu – oparty na klasycznej czerwieni Lady Danger w formule MACximal Silky Matte Lipstick – już teraz można odtworzyć, sięgając po produkty dostępne na maccosmetics.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.