Znaleziono 0 artykułów
26.07.2023
Artykuł partnerski

Nowe oblicze Rabanne

26.07.2023
(Fot. materiały prasowe)

Nowe logo, nowy design, nowe gwiazdy – kultowy dom mody Paco Rabanne zaprezentował światu odmienione oblicze. Bohaterami nowego rozdziału w historii marki zostali Elle Fanning i Charlie Heaton, ambasadorowie Rabanne Fame i Phantom.

Paco Rabanne był jednym z największych innowatorów i nonkonformistów świata mody. Zamiast w gorsety wolał ubierać kobiety w połyskujące zbroje, zamiast śledzić trendy – wolał je wyznaczać. Na tych przekonaniach hiszpański projektant zbudował kultowy dom mody, które do dziś pozostaje synonimem kreatywności pewnie spoglądającej w przyszłość. Teraz słynna marka pisze nowy rozdział w swojej historii.

(Fot. materiały prasowe)

Wraz z początkiem wakacji Paco Rabanne zaprezentowało odmienione oblicze. Nowe logo, design oraz nazwa marki – od teraz Rabanne – to udana mieszanka tradycji kultowego domu mody i futuryzmu nowej generacji. Ukoronowaniem tych przemian stały się musicalowe kampanie perfum Fame i zapachu Phantom. Bohaterami nowego rozdziału w historii marki zostali ich ambasadorowie – Elle Fanning i Charlie Heaton.

W gwiazdorskim stylu

Dla Elle Fanning, gwiazdy obsypanej nagrodami „Wielkiej”, współpraca z Rabanne to kontynuacja wieloletniej przyjaźni z marką. Jak przyznaje aktorka, wizja kultowej marki zawsze była jej bliska: – Uwielbiam siłę, którą emanuje Rabanne – mówiła Fanning podczas festiwalu filmowego w Cannes. To właśnie na Lazurowym Wybrzeżu zaproszeni przez markę goście mieli okazję premierowo podziwiać efekty tej gwiazdorskiej współpracy. W kampanii aktorka wcieliła się w paryską it-girl, która, niczym Audrey Hepburn w „Zabawnej buzi”, tanecznym krokiem przemierza miasto świateł. Oczywiście w połyskujących kreacjach Rabanne.

(Fot. materiały prasowe)

Do grona ambasadorów marki dołączył także Charlie Heaton, czyli Jonathan Byers ze „Stranger Things”. Brytyjski aktor został twarzą zapachu Phantom, które reinterpretują pojęcie współczesnego mężczyzny: – Umiejętność wyrażania swoich emocji, wrażliwość i empatia definiują według mnie nowe pokolenie mężczyzn. Współczesny mężczyzna to ten, który nie boi się własnych uczuć – wyjaśniał Heaton, który w Cannes pełnił również rolę gospodarza podczas uroczystego przyjęcia Rabanne przy canneńskim Croisette. W kampanii aktor popisał się swoimi muzycznym zdolnościami, grając na perkusji w rytmie przeboju Davida Bowiego „Let’s Dance”.

(Fot. materiały prasowe)

On i ona

Wybór gwiazd nowego rozdziału w historii marki nie był przypadkowy. Zarówno Fanning, jak i Heaton są idolami nowego pokolenia. Łączy ich również fascynacja minionymi dekadami, nienaganny styl i charyzma – kluczowe wartości Rabanne. Mogłoby się wydawać, że Fame Parfum zostały stworzone z myślą o Fanning. W nowej odsłonie kultowy zapach marki jest jeszcze bardziej zmysłowy i hipnotyzujący. Wszystko za sprawą jaśminowego trio, skomponowanego specjalnie dla Rabanne, a także mineralnego piżma, akcentu gruszki i półtonów ambrette. Zamknięte w złotym flakonie Fame Parfum przywodzą na myśl ciepły, wiosenny wieczór w Paryżu.

(Fot. materiały prasowe)

Rabanne Phantom to z kolei zapach roztańczonej, letniej nocy. Elektryzująca mieszanka bergamotki, wanilii i lawendy, otulona korzennymi nutami wetywerii, staje się naszą przewodniczką po tętniącej życiem metropolii. Nocna odsłona Phantom Parfum została zamknięta w metalicznej czerni flakonu, która dodaje jego scenerii retrofuturystycznego twistu.

(Fot. materiały prasowe)

Podobnie jak w przypadku Fame, za unikatową recepturę Rabanne Phantom odpowiadało legendarne trio perfumerskiego świata – Dora Baghriche, Marie Salamagne i Alberto Morillas. – Zapachy komponowaliśmy jak opowieści, filmy ze świata Rabanne. Tym sposobem udało nam się przetłumaczyć estetykę marki na język perfumiarstwa – tłumaczyła Baghriche.

Fame Parfum i Phantom Parfum są dostępne w perfumeriach Sephora i Douglas oraz na sehora.pl i douglas.pl.

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij