Znaleziono 0 artykułów
28.07.2025

Wybierz się do luksusowego Beach Clubu w jednej z sześciu prestiżowych lokalizacji

28.07.2025
Guess Beach Club w Sopocie / Fot. Materiały prasowe

Guess już po raz trzeci zaznacza swoją obecność w najbardziej prestiżowych europejskich klubach plażowych, udowadniając, że moda to nie tylko ubrania, ale także styl życia. Letnia edycja projektu Guess Beach Club powraca w sezonie 2025 z nową selekcją nadmorskich lokalizacji – od Sopotu po Mykonos.

W tym roku do portfolio marki dołączają lokalizacje w Polsce, Portugalii, Holandii i Grecji, a każda z nich została zaprojektowana tak, by w pełni oddawać estetykę Guess. Kluczową rolę odgrywa tu motyw 4G, rozpoznawalny wzór znany z kolekcji akcesoriów, który w najnowszej odsłonie przybiera formę inspirowaną nadmorskimi krajobrazami. Delikatne odcienie piasku, bieli i błękitu oraz personalizowane detale – od leżaków po deski surfingowe – tworzą immersyjne doświadczenie, dostępne wyłącznie w wybranych lokalizacjach.

W Polsce marka zrealizuje swoją koncepcję w sopockim Marriott Resort & Spa

To nie klasyczny beach club, ale prestiżowa przestrzeń wypoczynkowa, w której Guess przygotuje m.in. dedykowany taras z widokiem na Bałtyk, strefę basenową oraz pop-up z wybranymi elementami kolekcji. Wśród pozostałych lokalizacji znalazły się m.in. Arienzo Beach Club w Positano, Blue Marlin na Ibizie, La Fenice w Forte dei Marmi, Bernies Beach Club w Holandii, Purobeach Vilamoura w Algarve, Kalua Beach Club na Mykonos, czy Ruins oraz Yuzu Beach w Turcji. Współprace obejmują kompleksową aranżację przestrzeni – od stref lounge i personalizowanych dodatków po ekskluzywne pop-upy i wakacyjne wydarzenia.

Guess Beach Club w Sopocie / Fot. Materiały prasowe

Każda z lokalizacji wyróżnia się nie tylko estetyką, ale i dopracowaną koncepcją storytellingu

Guess podkreśla nawiązania do podróży, elegancji i miejskiego stylu życia, pokazując, że moda może być nie tylko częścią garderoby, ale i środowiska, w którym przebywamy. Projekt Beach Club to kolejny krok w strategii marki, która konsekwentnie buduje swoją obecność w segmentach lifestyle'owych, łącząc globalną rozpoznawalność z lokalnym charakterem.

Ten projekt to wyraz naszego zaangażowania w budowanie silnej obecności Guess na rynkach międzynarodowych. Dzięki współpracy z najbardziej renomowanymi beach clubami Europy oferujemy klientom nie tylko luksusowy wypoczynek, ale też spójne doświadczenie łączące modę, styl życia i podróże — komentuje Paul Marciano, Chief Creative Officer marki.

Aleksandra Kupras
  1. Styl życia
  2. Miejsca
  3. Wybierz się do luksusowego Beach Clubu w jednej z sześciu prestiżowych lokalizacji
Proszę czekać..
Zamknij