Znaleziono 0 artykułów
13.05.2020
Artykuł partnerski

Hero Fiennes-Tiffin: Współczesny mężczyzna

13.05.2020
Hero Fiennes-Tiffin (Fot. Getty Images)

Pochodzi z rodziny silnie związanej z kinem, ale oprócz aktorstwa 22-letni Anglik kocha także modę. Statusu stylowego mężczyzny dowodzi w kampanii nowego zapachu FERRAGAMO.

Jeśli nosisz nazwisko Douglas, Coppola albo Fiennes, nie możesz nie zrobić kariery w kinie. A Hero Fiennes-Tiffin nie dość, że jest siostrzeńcem Ralpha, czyli filmowego Lorda Voldemorta, dwukrotnie nominowanego do Oscara za role w „Liście Schindlera” i „Angielskim pacjencie”, oraz Josepha – tytułowego dramaturga z „Zakochanego Szekspira”, który teraz występuje w „Opowieści podręcznej”, to jeszcze jego mama – Martha – jest uznaną brytyjską producentką, reżyserką i scenarzystką. Za to tata Hero, George Tiffin, reżyseruje teledyski. Chłopak nie mógł nie związać przyszłości z filmem.

Po raz pierwszy pojawił się na ekranie w 2007 roku, a dwa lata później, jako dziewięciolatek, zagrał u boku wujka Ralpha w filmie „Harry Potter i Książę Półkrwi”. Wcielił się w rolę Toma Riddle’a, który miał wyrosnąć na Lorda Voldemorta, najpotężniejszego złego czarodzieja w historii. Już wtedy hipnotyzował publiczność. Wydawał się nieodgadniony, niejednoznaczny, tajemniczy.

(Fot. materiały prasowe)

kup teraz

Dziś 22-letni Anglik ma na koncie główną rolę Hardina Scotta w melodramacie „After” na podstawie bestsellera Anny Todd, 5 milionów obserwatorów na Instagramie i status superstylowego mężczyzny. Dowodów na jego zamiłowanie do mody jest sporo. Pierwszy z brzegu? Anna Wintour zaprosiła go na galę MET. Ale dla Hero najważniejszą chwilą w jego karierze modela, realizowanej równolegle z aktorską, było wejście na plan kampanii zapachu Ferragamo. Według niego aktorstwo różni się od modelingu tym, że wymaga więcej przygotowań, ale Hero poświęca się obu profesjom z równym zaangażowaniem.

Modą interesował się od zawsze. Jego pierwszy świadomy wybór? Sneakersy. – W szkole w biurze rzeczy znalezionych trafiłem na prawie nowe air maxy. Czułem się jak gość – śmieje się. Swój styl określa dziś jako uniwersalny, ale zależy od okazji. – Casualowy, prosty, nigdy nudny – tłumaczy nam Hero w ekskluzywnym wywiadzie. Na zdjęciach w magazynach o modzie przypomina młodego Jamesa Deana – w prostym T-shircie, skórzanej kurtce, dżinsach. Prywatnie pokazuje się w zadziornych stylizacjach, by przypominać legendy brytyjskiej sceny muzycznej – Micka Jaggera czy braci Gallagherów z Oasis. A w kampanii Ferragamo ma na sobie T-shirt i bluzę – codzienny, ale indywidualny look. Takie też są perfumy włoskiego domu mody. – Gdy je wącham, czuję się gotowy na wszystko. To, że zapach jest tak dobrze wyważony, czyni go uniwersalnym – mówi Hero.

Ferragamo w oryginalny sposób łączy cytrusowe i drzewne nuty. Bergamotka i cytryna kontrastują z akordami kwiatów oraz absolutem liści fiołka. Mocno wybrzmiewa też szlachetny zapach skóry. W kampanii Hero z chłopca staje się mężczyzną – świadomym siebie, ale nie zarozumiałym, dojrzałym, choć wciąż młodzieńczym, otwartym na innych, ale ufa swojej intuicji. Aktor doskonale rozumie, czym jest nowa męskość. – Oznacza to dla mnie bycie wiernym sobie niezależnie od staroświeckich stereotypów wciąż panujących w społeczeństwie – mówi z przekonaniem.

(Fot. materiały prasowe)

W czasie pandemii Fiennes Tiffin nie traci dobrego samopoczucia. – Wszystkim jest teraz ciężko, ale jeśli będziemy trzymać się razem, damy radę! – mówi. Kariera Hero nie zwolniła tempa. Na premierę czekają dwa filmy z jego udziałem – „After We Collided”, czyli kontynuacja „After”, oraz thriller „The Silencing”. W obu wcieli się w postacie przypominające bohatera kampanii Ferragamo – odrobinę zbuntowanych chłopaków, którzy niezależnie od okoliczności pozostają indywidualistami.

Zapach FERRAGAMO jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora i Sephora.pl.
 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij