Najnowsza kampania Ekcentrik celebruje moment tuż przed wejściem na scenę
Polska marka Ekcentrik jest mocno zakorzeniona w muzyce. W końcu wszystko zaczęło się od symbolicznego „pioruna”, który nawiązuje do ikonicznego wizerunku Davida Bowiego. To właśnie muzyka i taniec są zawsze punktem wyjścia dla projektów marki tworzonej przez siostry Avelinę i Milenę. Wolność i dzikość płynące z voguingu stały się motywem przewodnim najnowszej kampanii.
Bieliźniana marka Ekcentrik chętnie sięga do kultury voguingu już od swoich pierwszych kolekcji. Ballroomowy duch dał się odczuć już w kampanii „Sweet Revival” – zarówno w klimacie zdjęć, jak i podczas samej prezentacji neonowej bielizny, podczas której w rolę modelek wcieliły się gwiazdy międzynarodowej sceny tanecznej. Ekcentrik ponownie wraca do ulubionego motywu, celebrując swoje motto wolności kampanią stworzoną we współpracy z młodymi artystami.
W najnowszej kampanii Ekcentrik „Swim&Dance” skupia się na ekscytującym momencie tuż przed wejściem na scenę
Ekcentrik poszerza pole swoich muzyczno-tanecznych fascynacji, tym razem zabierając nas za kulisy tanecznej estrady. Najnowsza kampania ukazuje niezwykle intymny i ekscytujący dla artystek moment tuż przed wejściem na scenę. Przygotowanie, skupienie się na sobie, koncentracja na własnym ciele, ale także poczucie wspólnoty i euforii, jakie towarzyszą tancerkom, to emocje i stany, na których skupili się twórcy kampanii.
Za reżyserię zmysłowego wideo, które promuje najnowszą kolekcję Ekcentrik, odpowiada Adam Romanowski, który ma na swoim koncie m.in. współpracę z Sanah. W swojej wizji skupił się na ukazaniu kobiecej siły i dążenia do wolności przez perspektywę tańca i mody. To właśnie bliskie ciału, wyraziste, a zarazem niezwykle wygodne ubrania polskiej marki wspierają tancerki zarówno na scenie, jak i podczas przygotowań, co reżyser starał się ukazać.
Sam film został stworzony we wsparciu osób na co dzień tworzących kulturę ballroomu i voguingu. Muzykę do wideo wyprodukowała Vola Default. Za niezwykle zmysłową choreografię odpowiada Dana Delight, matka polskiego House of Elle. Jej taneczną wizję w kampanii realizują Neo Mosa (którą usłyszymy także w ścieżce dźwiękowej) oraz Laura Klaus.
Najnowsza kolekcja Ekcentrik „Swim&Dance” to ubrania wyzwalające kobiecość
DNA bieliźnianej marki Ekcentrik skupia się na wolności, wyrażanej przez taniec, ruch i celebrację ciała. Wyraziste kolory i fasony, a także charakterystyczny piorun stały się znakami rozpoznawczymi marki. Jednak siostry Avelina i Milena, założycielki marki, nie chciały, by ich projekty skrywały się pod ubraniami. Stąd ich bielizna doskonale odnalazła się na scenie ballroomowej, towarzysząc performerom podczas ich żywiołowych występów. Styl polskiej marki pokochały nie tylko gwiazdy sceny tanecznej, lecz także kobiety, które uwielbiają wyrazistą bieliznę, świetną jakość i wyjątkowe, seksowne kroje.
W efekcie naturalnej ewolucji kolekcje marki poszerzały się o kolejne modele. W najnowszej kampanii modelki prezentują kolekcję w duchu athleisure – komplety leginsów z rozszerzaną nogawką i wygodnym zakładanym pasem oraz dopasowanymi topami z długimi rękawami i sportowymi stanikami. Świetnie prezentują się rozpinane kombinezony, które nadają stylizacjom oldschoolowy vibe. Sportowe komplety uzupełniają także wygodne kolarki, które można kompletować z topami albo z jednoczęściowym strojem kąpielowym, który świetnie sprawdzi się w roli body.
Motywem przewodnim kolekcji jest pastelowy print z flagowymi piorunami, dostępny w wersji błękitnej oraz różowej. Po raz kolejny polska marka stworzyła kolekcję, która zdecydowanie nie pozwoli zamknąć się w jednej kategorii. Ubrania z kolekcji „Swim&Dance” będziemy nosić na sportowej sali, na spacerze oraz podczas niezapomnianych imprez.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.