Znaleziono 0 artykułów
21.09.2023
Artykuł partnerski

Premierowo na Vogue.pl: Magda Mołek i Bogna Sworowska w kampanii Tatuum

21.09.2023
Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

Więcej niż moda. Tatuum to także podejście do życia. Zgodnie z filozofią Tuugetherness, marka stawia na relacje. Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” otwierającej nowy rozdział w historii polskiego brandu. 

Ponad podziałami, razem, wspólnie. Niezależnie od pochodzenia, wieku, zawodu. Z szacunkiem, troską, wdzięcznością. Tatuum w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zapowiadającej nowy rozdział w historii marki na pierwszym miejscu stawia relacje – bliskość, przyjaźń, miłość. I z innymi, i z samą sobą, i z tworzącymi nasz prywatny świat przedmiotami. Osoby, którymi się otaczamy, wybieramy, bo nas inspirują, karmią dobrą energią, wspierają. Nieprzypadkowe powinny być także ubrania, które nosimy, bo przecież pomagają nam wyrazić osobowość, towarzyszą nam w najważniejszych chwilach, dają siłę. 

Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

W kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marka Tatuum opowiada nie tylko o ubraniach, lecz także o wartościach

Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

Kampania „The Fashion Of Being Tuugether” promuje więc nie tylko kolekcję Tatuum na nadchodzący sezon. Filary projektowania pozostają takie same – ubrania i dodatki pomagają stworzyć funkcjonalną, kapsułową i ponadczasową garderobę. Nowe jest przesłanie, które niesie za sobą kampania. „The Fashion Of Being Tuugether” wyraża filozofię bycia razem. Marce przyświecają trzy podstawowe wartości. Kampania zachęca do budowania relacji, pielęgnowania ich, czerpania z nich siły. Osobista staje się także moda, która ułatwia budowanie wspomnień, łączy ludzi, czy zwyczajnie staje się pretekstem do rozmowy. Drugą zasadą, którą warto kierować się w podejściu i do najbliższych, i do ubrań, jest troska. Tak, jak dbamy o długoletnie przyjaźnie, tak pozostańmy wierni rzeczom, które nam służą. Dbajmy o ubrania zgodnie z zaleceniami na metce – zwracajmy uwagę na to, jak je prać, jak suszyć i jak wieszać, np. swetry się nie wyciągały. Zamiast wyrzucać, możemy też naprawiać, do czego zresztą namawiają także specjaliści od zrównoważonego rozwoju. Jeśli obejmiemy troską przyjaciół, stworzymy więź, która przetrwa wszystko. Na tej samej zasadzie opiera się tworzenie ponadczasowej szafy – wybierając ubrania wysokiej jakości, o uniwersalnym designie i twarzowej kolorystyce, mamy gwarancję, że nigdy się nimi nie znudzimy. Tatuum już od 25 lat rozpieszcza polskie klientki perfekcyjnie skrojonymi okryciami, miękką dzianiną i zgodnymi z dress code’em marynarkami.

Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

Magda Mołek i Bogna Sworowska bohaterkami kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum 

Na ambasadorki kampanii wybrano dwie niezwykłe kobiety, w różnym wieku, wykonujące inne zawody, o odmiennym stylu. Łączy je charyzma, empatia, pozytywne nastawienie do życia. Magda Mołek, jedna z najjaśniejszych gwiazd kojarzonych z telewizją, konsekwentnie podąża własną ścieżką. Otwierając się na nową rzeczywistość, dziennikarka słynąca z pogłębionych, wzruszających wywiadów, założyła własny kanał na YouTubie, prowadzi także podcast. Bogna Sworowska – niegdyś jedna z pierwszych polskich top modelek – od wielu lat buduje własny biznes. Obie pracują z ludźmi, obie bazują na relacjach, obie przedkładają korzyści płynące z bycia z drugiem człowiekiem, nad interes. Na intymnych portretach we wnętrzach i spontanicznych kadrach przypominających zdjęcia street style’u bohaterki kampanii pokazują, że łączy je kobieca więź. Ich zdaniem, moc kobiecej przyjaźni jest nie do przecenienia. Wspólnota doświadczeń, dzielenie się problemami i przeżywanie razem radości stanowią podstawę dobrostanu. 

Kolekcja kapsułowa Tatuum na jesień 2023

Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

Magda Mołek i Bogna Sworowska prezentują ubrania i dodatki Tatuum na jesień 2023. Limitowana kolekcja kapsułowa opiera się o ponadczasowe elementy, która każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Otulające materiały nawiązują do przesłania bliskości, stonowane barwy pozwalają się zrelaksować, proste fasony nie ukrywają prawdziwego „ja”. Modowym akcentem staje się subtelny róż, w którym zatopione zostały golfy, kardigany i marynarki. Ten odcień kojarzy się zresztą z delikatnością, emocjami, kobiecością. 

Magda Mołek i Bogna Sworowska wystąpiły w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” marki Tatuum (Fot. materiały prasowe)

Co jeszcze znajdziemy w kolekcji Tatuum? Wśród swetrów wyróżniają się wielobarwne golfy z wzorami nawiązującymi do ludowych motywów, kardigany w odcieniu karmelu, czy jasne swetry o norweskim splocie, które zaskakują nieoczywistą konstrukcją. Do bazy garderoby należą też jeansy w klasycznym, granatowym odcieniu. Ich prosty fason pasuje do każdego typu sylwetki. Ale ze spodni przydadzą się nie tylko jeansy – proste spodnie w kant to najlepsza opcja i do biura, i po pracy w zestawieniu już nie z żakietem, a bieliźnianym topem. Nie mogło też zabraknąć okryć wierzchnich, z których marka słynie, tym razem zdobionych kwiatowymi haftami. Bestsellerem z pewnością okaże się krótki kożuszek w malarskie wzory, który najlepiej oddaje ducha kolekcji – w modzie, jak i w życiu najważniejsze jest to, z czego czerpiemy radość.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij