Kampania „We Got Now” marki New Balance celebruje pasję sportowców

Co łączy Gabby Thomas, Coco Gauff i Endricka? Gwiazdy sportu młodego pokolenia celebrują swoją pasję każdego dnia. Do podążania za własnymi marzeniami zachęca kampania „We Got Now” marki New Balance.
Jak zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej? Jak promować zdrowy styl życia, radość z pasji, sport, który daje nam siłę? Jak celebrować osiągnięcia młodych sportowców, którzy w każdym momencie nie tylko walczą o sukces w swoich dyscyplinach, lecz także inspirują innych do sięgania po marzenia?
Od 2020 roku New Balance prowadzi globalną platformę „We Got Now”. Jej hasło przypomina o tym, by łapać chwile, chwytać dzień, cieszyć się tym, co tu i teraz. „We Got Now” to także manifest młodych sportowców biorących udział w kampaniach marki. Teraz jest ich czas, korzystają z szansy, którą wywalczyli, chcą pokazać światu, na co ich stać.

Na platformie można oglądać spoty z najpopularniejszymi sportowcami, którzy mimo młodego wieku sięgają po mistrzostwo, po rekordy, po złoto. – Każdy spot oddaje radość płynącą ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów – tłumaczy Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. W 2025 roku do grona ambasadorów marki dołączyły kolejne osobowości światowego sportu. Utalentowani przedstawiciele swoich dyscyplin wykazują się hartem ducha nie tylko na bieżni, boisku i korcie. Budując wokół siebie społeczność, tworzą ze swoimi fanami więź, wpływają na nich, przyczyniają się do budowania lepszego świata.
W najnowszych odsłonach kampanii w centrum uwagi znaleźli się bejsbolista Shohei Ohtani, sprinterka Gabby Thomas, piłkarze Endrick i Bukayo Saka, tenisistka Coco Gauff , koszykarze Cameron Brink, Tyrese Maxey i Kawhi Leonard. Kibicom nie trzeba ich przedstawiać. Tworzą globalną społeczność sportowców, którzy nawzajem się wspierają. W kampanii ukazano ich wzajemną relację w symboliczny sposób – między kadrami podają sobie piłkę albo przekazują pałeczkę, udowadniając, że niezależnie od uprawianej dyscypliny, przyświeca im podobny cel – przekraczanie własnych ograniczeń, dążenie do doskonałości i, przede wszystkim, przyjemność czerpana z robienia tego, co kochają najbardziej.

Najlepsi w swoich dyscyplinach sportowcy w kampanii New Balance emanują pewnością siebie.
Japoński bejsbolista Shohei Ohtani reprezentuje swój kraj w mistrzostwach świata, na co dzień grając w Los Angeles Dodgers. „Shotime”, jak nazywają go fani, gra na dwóch pozycjach – miotacza i pałkarza.
Lekkoatletka Gabby Thomas na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu wywalczyła złoty medal w biegu na 200 metrów (złoto zdobyła także w dwóch sztafetach). Biega także na w sprincie na 100 m.
Brazylijczyk Endrick, który nie skończył jeszcze 19 lat, reprezentuje swój kraj w Mistrzostwach Świata, a na co dzień zwycięża z Realem Madryt w hiszpańskiej lidze.
Bukayo Saka, 23-letni napastnik Arsenal F.C., który należy także do reprezentacji narodowej Wielkiej Brytanii, uchodzi za nadzieję angielskiej piłki nożnej. Trenerzy i kibice cenią go za szybkość, technikę i wszechstronność.
Amerykańska tenisistka Coco Gauff zajmuje obecnie drugie miejsce w światowym rankingu WTA. 21-letnia zawodniczka w 2023 roku zwyciężyła w US Open, a w tym roku na kortach Rolanda Garrosa.
New Balance wspiera swoich nieustraszonych ambasadorów podczas najważniejszych dla nich wydarzeń sportowych – Igrzysk Olimpijskich, turniejów wielkoszlemowych czy rozgrywek NBA. Każdy z nich podąża własną ścieżką, a marka podkreśla indywidualizm każdego z nich – w sporcie i w stylu.
Wszyscy ambasadorzy wybierają swoje ulubione modele New Balance i ubrania, które dają im pełną swobodę ruchu, na treningu, na zawodach i na co dzień. We Got Now. Ten moment jest teraz. Zrób pierwszy krok. Przesłanie płynące z kampanii trafia nie tylko do mistrzów sportu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.