Znaleziono 0 artykułów
20.10.2020

lekko: Marka na trudne czasy

Fot. Gosia Turczyńska

Twórcy lekko oferują konkretny produkt – olejki z CBD. Zachęcają też, by wsłuchać się w siebie. Dziś potrzebujemy tego szczególnie.

„Jeśli jeszcze nie próbowałaś CBD, najwyższy czas, żeby to zmienić” – grzmiał brytyjski „Vogue” w maju tego roku. Czas publikacji nie był przypadkowy. Większość Brytyjczyków nadal była na obciążającej psychicznie kwarantannie, a na rynku lada moment miała zadebiutować książka dr Julie Motke „A Quick Guide to CBD”. Autorka pochylała się nad korzyściami, jakie płyną ze stosowania CBD. I to nie tylko dla umysłu, ale i dla ciała.

Fot. Gosia Turczyńska

Bo o ile większość osób nadal uważa CBD za środek do walki z niepokojem, stresem, a nawet depresją, udowodnione jest także jego zbawienne działanie na stany zapalne, ostre bóle i endometriozę. Jest w stanie złagodzić także symptomy związane z padaczką. „CBD pozwala stworzyć więcej przestrzeni w naszym umyśle” – nawołuje w swojej książce Moltke. I właśnie to stwierdzenie doskonale łączy się z hasłem przewodnim lekko – marki olejków CBD, która właśnie zadebiutowała na rynku.

Fot. Gosia Turczyńska

Jak mówią twórcy lekko, marka powstała z chęci powrotu do równowagi. Nie bez powodu nazywają ją „marką na trudne czasy”. Nawołują do tego, by zwolnić, wsłuchać się w umysł i odpowiedzieć na potrzeby organizmu. Ich manifest jest ponadczasowy, bo stres nie ustąpi przecież wraz z końcem pandemii.

Fot. Gosia Turczyńska

Oferta lekko to cztery wyspecjalizowane olejki o różnym stężeniu CBD. Mogą je stosować zarówno osoby, które ze składnikiem tym zetknęły się już wcześniej, jak i kompletni nowicjusze. Z myślą o tych ostatnich marka przygotowała także wirtualny kalkulator dawkowania, w którym na podstawie masy ciała i symptomów możemy wyliczyć naszą dawkę startową, znaleźć informację, jak często i w jakim stopniu ją następnie zwiększyć. Niektóre produkty wzmocnione zostały również terpenami, które nadały im dodatkowych właściwości leczniczych. Z kolei opcja z melatoniną przeznaczona jest dla wszystkich, którzy borykają się z problemami ze snem.

Marka lekko stawia także na przejrzystość i edukację. Wyniki badań laboratoryjnych każdej wyprodukowanej partii są dostępne na stronie internetowej, niedługo lekko ruszy też z czterodniowymi obozami. Zaplanowano warsztaty z jogi i mindfulness, lekcje oddychania metodą Wim Hoffa i zdrowego odżywiania. – Chcemy tworzyć oddolną inicjatywę angażującą ludzi do kompleksowego podejścia do zdrowia fizycznego i psychicznego – mówią twórcy lekko.

 

Michalina Murawska
Komentarze (1)

Mariusz Mac20.10.2020, 11:38
Love!
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę