Wybieramy pięć najgorętszych marek na czwarte urodziny sklepu Breuninger.com
Sklep Breuninger.com jest obecny na polskim rynku już od czterech lat. Jubileusz świętujemy, prezentując pięć najgorętszych marek dostępnych w ofercie. W ramach celebracji marka przygotowała dla polskich klientów specjalny kod rabatowy na zakupy online, który obniży kwotę do zapłacenia o 150 zł*.
Historia sklepu Breuninger sięga 1881 roku. Od ponad 140 lat multibrand z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living wyznacza trendy, oferując wyjątkową selekcję najpiękniejszych ubrań i dodatków topowych marek. W 2008 roku uruchomiono sklep internetowy Breuninger.com, w którym dostępnych jest ponad 1200 marek. Na polskim rynku sklep jest obecny już od czterech lat. Co miesiąc odwiedza go blisko milion osób. Jubileusz świętujemy, prezentując pięć najgorętszych marek dostępnych w ofercie. W ramach celebracji marka przygotowała dla polskich klientów specjalny kod rabatowy na zakupy online, który obniży kwotę do zapłacenia o 150 zł* (za zakupy zrobione za mininmum 750 zł. Oferta obowiązuje od środy w aplikacji, a od piątku na stronie).
Do ulubionych marek klientów Breuninger.com w Polsce należą Loewe, Burberry, Balenciaga, Chloé i Moncler. Hiszpański dom mody Loewe założony w Madrycie w 1846 roku od kilkunastu lat utrzymuje się na szczycie najbardziej pożądanych marek w świecie mody. Dotychczasowy dyrektor kreatywny Jonathan Anderson łączył zamiłowanie do minimalizmu z architektoniczną precyzją projektów i iście malarską wyobraźnią. Stery w Loewe przejął teraz duet Jack McCollough i Lazaro Hernandez, założyciele autorskiej marki Proenza Schouler. Historia brytyjskiego domu mody Burberry także sięga połowy XIX wieku. Powołał go do życia Thomas Burberry. Marka szybko zasłynęła trenczami i charakterystyczną kratką, która do dziś zdobi wiele projektów Burberry. Od 2022 roku za wizję Burberry odpowiada Daniel Lee wcześniej związany z Bottegą Venetą. Odświeża wizerunek marki, jednocześnie pozostając wiernym jej dziedzictwu. Balenciaga przechodzi dynamiczne zmiany – stanowisko dyrektora kreatywnego po Demnie, który odszedł do Gucci, objął niedawno Pierpaolo Piccioli (wcześniej w Valentino). Marka znana z architektonicznych konstrukcji słynie z innowacyjnych fasonów, dzięki którym ready-to-wear zbliża się do haute couture. Chloé założone przez Gaby Aghion w latach 50., powróciło na szczyt dzięki Chemenie Kamali. Projektantce zawdzięczamy renesans stylu boho. Fanki paryskiego szyku pokochały spódnice maxi z falbanami, zamszowe kurtki, dodatki z frędzlami. Moncler z siedzibą w Mediolanie wyznacza trendy w okryciach wierzchnich. W projektach kurtek i płaszczy puchowych innowacja spotyka się z perfekcyjną formą. Oto najmodniejsze ubrania i dodatki od najgorętszych marek sezonu:
Kurtka skórzana Loewe w charakterystyczny dla marki sposób łączy minimalizm z architektoniczną precyzją
Dzięki niezwykłej precyzji udało się stworzyć perfekcyjne proporcje. Kurtka z niewysoką stójką, która po rozpięciu zamienia się w kołnierz, sięga talii. Podkreśla ją szeroki pasek z klamerką. Rozszerzane rękawy jak od kimono optycznie wydłużają sylwetkę. Czarna kurtka pięknie pasuje nie tylko do monochromatycznych stylizacji, lecz także na zasadzie kontrastu do białej koszuli i białych jeansów, spódnic midi w modną kratę czy nawet romantycznych maxi z koronek na wieczór.
Torebka Puzzle marki Loewe należy do najbardziej pożądanych it-bags
Puzzle zadebiutowała w kolekcji Loewe na sezon wiosna-lato 2015 roku. Zaprojektował ją ówczesny dyrektor kreatywny domu mody, Jonathan Anderson, jako pierwszy nowy model torebki tej marki od lat 80. XX wieku. W ciągu dekady Puzzle doczekała się wielu wcieleń, niezmienny pozostaje jednak jej status it-bag. Model Edge Small, który można nosić jako torebkę na ramię, występuje także w modnym odcieniu szarości. W tym sezonie ten neutralny kolor nosimy do total looków, z czernią, karmelem i kamelem, a także szlachetnym burgundem.
Spódnica Burberry sprawdzi się na każdą porę roku, bo daje wiele możliwości tworzenia stylizacji
Rozkloszowana spódnica Brenda sięga połowy łydki. Ta intrygująca długość oscylująca między midi a maxi pozwoli odsłonić cholewki ulubionych botków i kozaków. Projektant Daniel Lee przygotował jednak w tym modelu o wiele więcej niespodzianek – dwa rzędy guzików nawiązują do trencza, ikonicznego fasonu angielskiej marki, podobnie jak pasek w talii przypominający ten od płaszcza. Neutralny odcień kawy z mlekiem także wpisuje się w tradycję Burberry. Jesienią spódnicę nosimy z kaszmirowym swetrem, wełnianą marynarką i puchową kurtką, a wiosną z białą koszulą, T-shirtem czy kamizelką.
Kurtka pikowana Burberry pasuje do dworskiego stylu Balmoral
Brytyjska rodzina królewska spędzając jesienią czas na szkockim zamku, najchętniej nosi pikowane kurtki ze sztruksowym kołnierzem. Takiego modelu nie mogło więc zabraknąć w kolekcji marki czerpiącej garściami z angielskiego dziedzictwa. Okrycie zdobi krata Burberry w stonowanej tonacji. W zgodzie z dworskim stylem możemy ją nosić do spódnic w szkocką kratę, na co dzień do szerokich jeansów, a w kurorcie narciarskim do dzianinowych spodni albo legginsów.
Jeansy Balenciagi nawiązują do mody z przełomu lat 90. i 2000.
Dom mody Balenciaga właśnie się przeobraża. Po Demnie stanowisko dyrektora kreatywnego objął Pierpaolo Piccioli wcześniej związany z Valentino. Gruziński projektant wprowadził streetwear do marki założonej przez Cristóbala Balenciagę, Piccioli łączy miejski szyk z elegancją w stylu retro. Szerokie jeansy z przetarciami jak z przełomu mileniów należą do ostatnich projektów Demny dla Balenciagi, z pewnością więc staną się gratką dla kolekcjonerów. Ekstremalnie długie nogawki, które niemal sięgają ziemi, średni stan i baloniaste nogawki budują nowoczesną sylwetkę. Warto zadbać o dopasowaną górę, np. bluzę cropped. W wersji ekstremalnej jeansy można uzupełnić oversize’owym swetrem.
Sneakersy Runner Balenciagi stały się obiektem kultowym
Branża mody pokochała sneakersy Balenciagi lansowane przez Demnę od 2018 roku. Buty typu dad shoes wyróżniają się grubą podeszwą, futurystycznymi przeszyciami, ergonomiczną formą. W nowej kolekcji pojawił się model Runner, który z powodzeniem można nosić do codziennych stylizacji – od jeansów i trenczy przez dresowe komplety po garnitury.
Żakardowy żakiet Chloé ucieleśnia paryski styl
Paryżanki w każdej stylizacji przemycają akcent boho. Romantyczny żakiet nawiązujący do wiktoriańskiego stylu zdobią kwiatowe hafty. Ozdobne guziki, koronka przy dekolcie i przy talii oraz kontrast głębokiej czerni i żywych barw wzmacniają efekt jak z Belle époque. Żakiet projektu Chemeny Kamali możemy nosić na wiele sposobów – na gołe ciało, na koronkowy top czy na T-shirt. Krótki pudełkowy fason sprawdzi się w duecie z szerokimi spodniami, np. kulotami, spódnicą maxi czy slip dress.
Torebka Marcie od Chloé będzie nam towarzyszyć przez całą zimę
Paryski dom mody wylansował wiele it-bags. Do łask powrócił kultowy model z lat 2000. – Paddington. Marcie, która zadebiutowała w 2009 roku, wyróżnia się okrągłym kształtem, złotym zapięciem i wygodnym paskiem. Jesienią inwestujemy w torebkę wykończoną futerkiem, która sprawdzi się w wielkim mieście do płaszcza teddy chat i w kurorcie do puchówki.
Kurtka puchowa Maire marki Moncler czaruje odcieniem soczystych malin
A skoro o puchówkach mowa, słynie z nich włoska marka Moncler. Model Maire z odpinanym kapturem równie dobrze odnajdzie się w metropolii, co na stoku. Czerwony kolor sprawia, że gra pierwsze skrzypce w każdej stylizacji.
Na okres przejściowy sprawdzi się pikowana kurtka Moncler
Na cieplejsze dni Moncler proponuje białą kurtkę o fasonie cropped ze stójką. Ozdobne guziki, wysoka stójka i unikatowy wzór pikowania czynią ją okryciem uniwersalnym. Najlepiej wyglądać będzie w duecie z jeansowymi dzwonami jak z lat 70., a w wersji après ski z wysokimi butami i legginsami.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.