Znaleziono 0 artykułów
01.07.2021

Marka Kubota startuje z kolekcją ubrań

01.07.2021
(Fot. Materiały prasowe)

Kiedy myślimy o kultowych klapkach z lat 90., na myśl przychodzi nam tylko jedna marka: Kubota. Dziś młodzi znów kochają te zapinane na rzepy buty. Kubota ma dla fanów niespodziankę – pierwszą kolekcję ubrań nawiązujących do stylu lat 90.

– Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą też znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby. Nasze ubrania można ze sobą dowolnie miksować, uzupełniając stylizacje licznymi modelami klapków i skarpet. W tegorocznej kolekcji znajdą się też bucket haty, czapki z daszkiem oraz czapki panelowych. Pierwszy raz pojawi się torba plażowa typu shopper, idealna na wakacyjny wyjazd. Premiera nowej kolekcji akcesoriów planowana jest na lipiec – zapowiada Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota.

Historia marki Kubota

Kubota to marka o blisko 30-letniej historii. Jej początki sięgają 1994 roku. Wtedy zaczęto sprowadzać z Chin pierwsze klapki Kubota Rzep. Wygodne, kojarzące się z wakacyjnym luzem buty były bardzo popularne w letnich kurortach. Odeszły w zapomnienie, gdy skończyły się lata 90., aż w 2018 roku czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu. Od czasu reaktywacji Kubota stale poszerza swoją ofertę. Dziś dzięki pierwszej kolekcji odzieży, marka otwiera nowy rozdział. Kolekcja oczywiście nawiązuje do klimatu modnej dziś dekady i początków Kuboty.

Pierwsza kolekcja ubrań Kubota: kolor i wygoda

Zarówno ubrania, jak i dodatki odwołują się do vintage, ale zaprojektowano je w nowoczesnej, energetycznej stylistyce. Odzież łącząca geometryczny, przeskalowany print idealnie wpisuje się w miejski styl. Prosta forma, kolor i wygoda — to słowa, które najlepiej odzwierciedlają pierwszą kolekcję odzieży marki Kubota. Większość modeli powstała z naturalnych materiałów, które idealnie nadają się na wakacyjny wypoczynek, ale sprawdzą się również w mieście. Miłe w dotyku, mięsiste dzianiny i naturalne tkaniny gwarantują wygodę i jakość.

Kubota to przede wszystkim kolor. W kolekcji zwracają uwagę mocne, wyraziste połączenia kolorystyczne. Damska linia bazuje na bieli, czerni i pastelowym różu. Przełamuje je silny akcent soczystej zieleni, która swym odcieniem przywołuje na myśl wakacyjny vibe. Kolekcja męska jest kolorystycznie bardziej stonowana. Poza ponadczasową czernią i bielą znajdziemy w niej błękit, odcienie niebieskiego z odrobiną szarości oraz bordo. Obie linie łączy geometryczny, przeskalowany print inspirowany latami 90.

Klapki Kubota Rzep powracają w wersji 2.0

Premiera pierwszej w historii kolekcji ubrań Kuboty wiąże się z jeszcze jednym ważnym wydarzeniem dla marki. Oprócz licznych akcesoriów, powstałych dla uzupełnienia linii odzieżowej, już kilka dni po jej premierze do sprzedaży trafią flagowe klapki Rzep w wersji 2.0. Nowa wersja słynnego modelu to połączenie klasyki z awangardą – starego z nowym. W modelu Rzep 2.0 regulowany pasek został wzmocniony, a wyprofilowana podeszwa jest grubsza i wyższa.

Kolekcję zapowiada sesja zdjęciowa autorstwa Łukasza Ziętka. Choć myślą przewodnią zdjęć była świeżość i nowoczesność, nie mogło zabraknąć nawiązań do lat 90. Klimat vintage jest szczególnie widoczny na zdjęciach grupowych, które przywodzą na myśl popularne w tamtych czasach girlsbandy oraz boysbandy.

Pierwsza w historii marki kolekcja odzieży jest dostępna w nowo otwartym sklepie stacjonarnym Kubota w galerii Posnania w Poznaniu oraz w sklepie internetowym na kubotastore.pl. Kuboty można znaleźć również w Galerii Młociny oraz Blue City w Warszawie.

Natalia Jeziorek
Proszę czekać..
Zamknij