
Marzec będzie czasem dużych zmian dla multibrandowej marki Peek & Cloppenburg i jej warszawskich klientów. Zaczęło się od ponownego otwarcia salonu w Westfield Arkadia, który przeszedł metamorfozę. A to dopiero początek.
Salon Peek & Cloppenburg w Westfield Arkadia ponownie otworzył się dla fanów marek premium 2 marca. Klienci z pewnością zauważą znaczące zmiany w organizacji przestrzeni – to zupełnie nowa odsłona konceptu. Każda z marek sprzedawana pod flagą Peek & Cloppenburg zyskała własne miejsce w salonie, powstały także specjalne przestrzenie z fotelami i stolikami na odpoczynek, a w weekend otwarcia na gości czekały nie tylko rabaty, ale także napoje oraz mini salony beauty & style, gdzie styliści doradzali zainteresowanym klientom.
Wprowadzeniu nowego konceptu do salonów Peek & Cloppenburg będzie towarzyszyła kampania „Dress for memories”, która zapowiada nowy sezon. „Uczyń każdy dzień niezapomnianym z modą Peek & Cloppenburg. Na wszystko, co przed Tobą: przygotuj się na nowe wspomnienia” – brzmi hasło kampanii, którą marka zachęca do celebrowania szczególnych dla nas wydarzeń właśnie z udziałem wyjątkowej mody. Dzięki starannie wyselekcjonowanemu asortymentowi, w którym znajdziemy zarówno marki własne, jak i popularne, międzynarodowe brandy, Peek & Cloppenburg pomoże znaleźć odpowiednią do okazji kreację.

Ale to nie koniec niespodzianek przygotowanych przez Peek & Cloppenburg. Już 30 marca otworzy się dziesiąty salon marki w Atrium Promenadzie, który będzie jednym z największych sklepów w Polsce, zaprojektowanych według nowego konceptu. Podobnie jak w przypadku weekendowego otwarcia w Westfield Arkadia, w Promenadzie w dniach 30 marca-2 kwietnia na klientów będą czekały niespodzianki oraz 20 proc. rabatu na zakupy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.