Miele Brand Days 2025: Wyższy poziom doświadczenia

Trzy sceny technologiczne, dziesiątki testów, prezentacji i degustacji oraz pokazy unikatowych technologii zastosowanych w domowych urządzeniach. A przede wszystkim: jedyna w swoim rodzaju możliwość doświadczenia marki. Wszystko to czekało na gości tegorocznej edycji Miele Brand Days odbywającej się pod hasłem „Above the Line”.
Marka Miele słynie z innowacji i jakości. I to właśnie one są bohaterkami cyklicznego wydarzenia Miele Brand Days. W tym roku uczestnicy – partnerzy biznesowi marki, architekci i projektanci, a także dziennikarze oraz twórcy internetowi – mieli okazję poznać je w Miele Concept Store zaaranżowanym na 46. piętrze Varso Tower z widokiem na panoramę Warszawy. Na scenach technologicznych gościły pokazy gotowania i degustacje, przeprowadzano praktyczne doświadczenia w dziedzinie pielęgnacji tkanin i utrzymywania czystości w domu. Można było również zajrzeć za kulisy tworzenia jakości Miele i zobaczyć nowości marki.

Innowacje Miele z zakresu urządzeń kuchennych: Lepsze skupienie na gotowaniu i jeszcze mniej zmarnowanego jedzenia
Gotowanie to wielka przyjemność, ale po długim dniu każde wsparcie w domowych pracach jest nieocenione. Z pewnością gwarantuje je nowa generacja płyt indukcyjnych KM 8000 z inteligentnymi naczyniami kuchennymi. Tworzą one opatentowany system, który automatycznie reguluje moc gotowania, zapewniając precyzyjne rezultaty i bezstresowe przyrządzanie potraw. Garnki i patelnie wyposażone w czujniki komunikują się z płytą, zapewniając wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki temu przegotowanie makaronu czy przypalenie steku już nam nie grożą. Z kolei energooszczędny wyciąg blatowy stanowi połączenie inteligentnej, niezwykle wydajnej technologii z innowacyjną koncepcją oświetlenia. Sterowane za pomocą aplikacji oświetlenie efektywnie wspiera proces gotowania lub tworzy odpowiedni nastrój w kuchni wybranym kolorem i mocą światła. A funkcja Con@ctivity, dzięki której wyciąg i płyta grzewcza komunikują się ze sobą, pozwala skoncentrować się na gotowaniu, bo moc wyciągu automatycznie dopasuje się do ustawień płyty.

Na scenie Cooking odbyły się pokazy gotowania i degustacje. Gwiazdami były – oczywiście – nowości marki, np. chłodziarki MasterCool XXL ze zintegrowanymi kamerami. Dzięki innowacyjnemu systemowi FoodView możemy zajrzeć do lodówki w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca. Oznacza to, że nawet jeśli zapomnimy przygotować listę zakupów lub nie jesteśmy pewni, czy umieściliśmy na niej dany produkt, wystarczy za pomocą aplikacji sprawdzić, co znajduje się w naszej lodówce. To nie tylko wygoda, lecz także krok w stronę bardziej racjonalnych zakupów i ograniczania marnowania jedzenia.
Urządzając kuchnię, myślimy nie tylko o funkcjonalności, lecz także o estetyce. Dlatego ważne jest, by sprzęty, które się tam znajdą, współgrały z całością pomieszczenia i jego pozostałym wyposażeniem. Na scenie kulinarnej Miele Brand Days zaprezentowano linię urządzeń do zabudowy w neutralnym, ciepłym kolorze Pearl Beige. A o tym, jak produkty marki Miele sprawdzają się w praktyce, można było się przekonać podczas pokazów kulinarnych. Prowadził je Dominik Narloch – szef kuchni Miele z poznańskiej restauracji Zen On wyróżnionej w przewodniku Michelin.

Nowości w segmencie urządzeń sprzątających, piorących i suszących: Wielofunkcyjne wsparcie na co dzień
Zachowanie czystości w domu często jest nie lada wyzwaniem. Na szczęście za sprawą nowoczesnych technologii staje się prostsze niż kiedykolwiek, o czym mogli się przekonać goście Miele Brand Days 2025. W kategorii utrzymywania czystości w domu na scenie Cleaning zadebiutował bowiem Triflex HX3 Pro Aqua. To nowa generacja obsypanego nagrodami modelu pionowego odkurzacza bezprzewodowego. Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi na wodę i dyszy podłogowej Triflex błyskawicznie przekształca się w urządzenie do czyszczenia na mokro. Oznacza to nieocenione wsparcie w sprzątaniu.

Prawdziwymi gwiazdami tegorocznej edycji były jednak pralki i suszarki z serii Nova Edition, które pielęgnują tkaniny i włókna nawet tak delikatne jak kaszmir. Przełomowe właściwości i funkcje urządzeń Miele doskonale podkreśliły warsztaty poprowadzone wspólnie z B Sides – butikową marką produkującą w zrównoważony, etyczny sposób swetry oraz akcesoria m.in. z kaszmiru, naturalnej wełny merino czy włóczki z alpaki.
















Zaloguj się, aby zostawić komentarz.