Znaleziono 0 artykułów
26.09.2022

Dziedzictwo Levisa w nowej kampanii

26.09.2022
Fot. Materiały prasowe

Szacunek dla dziedzictwa i spojrzenie w przyszłość – nowa kampania Levi’s opowiada historię kultowych dżinsów, która sięga XIX wieku. Jednocześnie zapowiada jeszcze bardziej radykalny zwrot ku zrównoważonemu rozwojowi.

Levi’s przybliża nam historię marki – od producenta spodni roboczych po pioniera rynku tworzącego ponadczasowe dżinsy dla każdego. – Kampania odnosi się do dziedzictwa Levi's®, trwałości i atrakcyjności dla każdego odbiorcy. Spodnie 501 Levi’s® pięknie się starzeją, a dzięki możliwości kustomizacji, stają się ciekawe dla kolejnych pokoleń. Dżinsy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne, niezależnie od dekady – mówi Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer marki.

Fot. Materiały prasowe

Kampania Buy Better Wear Longer to hołd dla świadomego konsumenta. Marka w duchu zrównoważonego rozwoju korzysta z nowoczesnej technologii Water

W kampanii wystąpili Xiye Bastida, Melati Wijsen i Emma Chamberlain. Reprezentują głos nowego pokolenia walczącego o zmiany dla planety i dla nas samych.

Ida Małkiewicz
Proszę czekać..
Zamknij