![(Fot. Materiały prasowe)](/uploads/repository/saut_hermes/dsc-0518-kopia.jpg)
Drewniane akcenty, marmury i ciepłe welury – wnętrza warszawskiego butiku BIZUU po metamorfozie to ukłon w stronę wiosny i budzącej się do życia natury. W nowej przestrzeni zagościła kolekcja premium „Take a look!”.
Wiosna to czas, kiedy natura odradza się i budzi na nowo do życia. To również czas przemian. Wiosenną metamorfozę przeszedł też warszawski butik BIZUU przy ulicy Koszykowej 24. Nowa, zainspirowana barwami wiosny przestrzeń jest idealną oprawą dla wiosenno-letniej kolekcji polskiej marki. Wnętrza spójne z projektami na wieszakach stanowią potwierdzenie kierunku, w jakim zmierza marka. Jak przekonują właścicielki BIZUU, Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, design i projektowanie to rzeczy bliskie ich sercu. Dlatego, chcąc otaczać się rzeczami pięknymi, BIZUU postanowiło zmienić się dla swoich klientek.
– W 2021 r. obchodziłyśmy 10. urodziny marki. Tyle też lat miał nasz butik, a właściwie jego styl. Pierwszy warszawski butik BIZUU mieścił się przy ulicy Koszykowej 1. Obecnie można powiedzieć, że to kultowa okolica, w bezpośrednim sąsiedztwie Reginy, Joela i butiku Kiosk. Po paru latach przeniosłyśmy się jakieś 400 m dalej do miejsca, które potocznie nazywane jest teraz „rondem polskich projektantów”. Bardzo sobie cenimy to, że sąsiadujemy z innymi polskimi markami, takimi jak 303 Avenue, Łukasz Jemioł, Zosia Chylak, Le Petit Trou, Jagg… Styl naszego pierwszego butiku wykreowałyśmy same. Z założenia miał być taki „francuski”, ciepły, domowy. Było parę mocnych punktów, które tworzyły to wnętrze: białe, tłoczone, drewniane wieszaki i kultowa różowa kanapa, na której siedziała sama Sharon Stone. Z czasem moda na szare ściany we wnętrzach z elementami różu stała się bardzo powszechna. My też się zmieniłyśmy, dojrzałyśmy, nasz range produktów bardzo się rozwinął. Poczułyśmy, że to idealny moment na nową oprawę dla naszej marki – przekonuje Zuzanna Wachowiak, współwłaścicielka Bizuu.
![(Fot. Materiały prasowe)](/uploads/repository/saut_hermes/dsc-0533-kopia.jpg)
Zmianie wnętrza przyświecała idea nowych kolorów, funkcjonalności przestrzeni oraz formy ekspozycji kolekcji. Odpowiedzialne za projekt poznańskie studio LOFT stanęło na wysokości zadania. Główny architekt biura projektowego Patryk Matyja i dyrektor kreatywny Konrad Opala znaleźli idealne proporcje pomiędzy surowością i organicznymi detalami oraz miękkością i ultrakobiecym charakterem marki.
Wnętrze butiku po metamorfozie stanowi idealny przykład nowoczesnego stylu boho. Jasne ściany przełamuje ich ciekawa struktura. Surowy marmur Rosa Portogallo łagodzi różowawe „użylenie”, a proste wieszaki kontrastują z obłymi meblami wykończonymi tkaniną typu bouclé. Wszystkie meble zostały indywidualnie zaprojektowane na potrzeby nowego salonu. Wyjątkowym akcentem w przestrzeni butiku są wykonane przez lokalnego artystę rzeźbiarza organiczne w kształtach kubiki i akcesoria wystawiennicze. Całość wnętrza subtelnie otulają welurowe kotary. Równie istotnym elementem są lustra. Dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu i aranżacji dają niezwykłe efekty optyczne i cudowną grę światła. A drewniane logo marki na tle ściany wyłożonej ceramicznymi płytkami o nietypowej strukturze jest perfekcyjnym dopełnieniem całości. Jak przekonuje Zuzanna Wachowiak, celem metamorfozy było stworzenie wnętrza, które będzie pięknym tłem dla kolekcji marki. – Od paru lat prawie każdy print na materiale jest projektowany przez BIZUU. Każda rzecz jest dla nas jak obraz, który zaczynamy malować od białego płótna. Jasne ściany o zróżnicowanej fakturze, organiczne, miękkie formy tapicerowanych mebli miały tworzyć wnętrze delikatne, kobiece, wrażliwe na sztukę. Przestronna, tapicerowana przymierzalnia miała dawać poczucie ciepła i niesamowitej wygody. I wreszcie spójność wnętrza z architekturą kamienicy, która przywołuje skojarzenia z pięknymi paryskimi budynkami – wyjaśnia współwłaścicielka BIZUU.
![(Fot. Materiały prasowe)](/uploads/repository/saut_hermes/dsc-0487-kopia.jpg)
Lekkość ekspozycji wysuwa na pierwszy plan ubrania – wizytówkę marki, która mówi sama za siebie. Hasło przewodnie wiosenno-letniej kolekcji „Take a look!” zachęca do zapoznania się najnowszymi propozycjami marki na sezon wiosna-lato, jak również do odwiedzenia butiku po metamorfozie.
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0559-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0513-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0469-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0539-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0600-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0610-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0621-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0624-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0652-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0657-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0666-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0685-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0691-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0704-kopia_1600.jpg)
![](/images/blog/gallery/2621/dsc-0709-kopia_1600.jpg)
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.