S’portofino kontynuuje dynamiczny rozwój na polskim rynku, otwierając kolejny salon stacjonarny w Warszawie. W ostatnich miesiącach marka zadebiutowała również w łódzkiej Manufakturze, a jej sklepy działają już w największych miastach w kraju m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdyni oraz w czeskiej Pradze.
Marka S’portofino właśnie otworzyła swój salon stacjonarny w Warszawie. Nowy butik, mieszczący się w centrum handlowym Westfield Mokotów, zajmuje przestrzeń o powierzchni ponad 150 m² i stanowi drugi punkt marki w stolicy. Jak podkreśla Małgorzata Stróżyk, Retail Director w S’portofino to odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów zakupami w butikach „Znamy zwyczaje zakupowe naszych klientów i wiemy, że doceniają oni możliwość wizyty w sklepie stacjonarnym i osobistego obcowania z produktem. Dlatego w S’portofino konsekwentnie realizujemy strategię omnichannel, zakładającą rozwój zarówno kanałów internetowych, jak i sprzedaży tradycyjnej na poziomie doświadczenia premium”.
Klienci w sklepach stacjonarnych mają okazję poczuć fakturę tkanin, sprawdzić dopasowanie kroju, zobaczyć detale wykończenia i przekonać się, jak ubranie układa się w ruchu. Tego rodzaju bezpośrednie doświadczenie, połączone z profesjonalnym doradztwem, pozwala w pełni docenić charakter kolekcji i wyjątkowość marek dostępnych w ofercie.
Multibrand oferuje starannie wyselekcjonowane propozycje z ponad 140 prestiżowych marek z całego świata, takich jak Bogner, Goldbergh, Sportalm, Aeronautica Militare czy Toni Sailer. W sezonie zimowym w salonach S’portofino znaleźć można luksusowe kurtki, profesjonalne stroje narciarskie oraz miękkie swetry i dodatki z wełny i kaszmiru. Z kolei latem oferta koncentruje się na modzie inspirowanej podróżami i aktywnym wypoczynkiem. Pełna oferta dostępna jest również w sklepie internetowym sportofino.com

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.