Kosmetyki z niszowej półki w Wonderberry. Nowy koncept od Mood Scent Baru

Niszowe kosmetyki z półki premium i ich autorska selekcja właśnie zyskały nowe miejsce na mapie stolicy. Założyciel Mood Scent Baru, Victor Kochetov, otwiera na warszawskim Powiślu Wonderberry, do którego zaprasza wszystkich fanów świadomej pielęgnacji.
Selekcjoner, kurator, a może concierge? Takiej roli w bogatym świecie beauty potrzebujemy coraz częściej. Wie o tym założyciel Mood Scent Baru, Victor Kochetov, który swój koncept niszowej perfumerii rozwija z sukcesem w Polsce już od kilku lat. Teraz przenosi go do świata pielęgnacji.


We wnętrzach przy ul. Tamka 34, w którym ciepło korkowego drewna kontrastuje z chromowanymi kranikami (za projekt wystroju odpowiadają Zofia Wyganowska i Weronika Krygicz) znajdują się, m.in. marki Susanne Kaufmann, Santa Maria Novella, La Fervance, Gezeiten, Pers, Melumé, Depuravita, In Fiore, Oribe, Couto. Jak zapewnia twórca „Wonderberry pragnie być przewodnikiem po odkrywaniu kolejnej, po perfumach, niszy kosmetyków specjalistycznych, luksusowych i anti-age, a także nowego podejścia do pielęgnacji”.

Skąd oryginalna nazwa miejsca? „Solanum retroflexum to »cudowna jagoda« (Wonderberry) stworzona przez światowej sławy amerykańskiego hodowcę roślin, Luthera Burbanka. Staranność selekcji, dbałość o szczegóły, nowatorstwo i precyzja to wartości, które są również sednem działalności Mood Scent Baru” – tłumaczy założyciel.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.