Wprowadź wakacyjny nastrój do wnętrza z kolekcją Palm Heights x H&M Home

Nowojorska dyrektorka kreatywna Gabriella Khalil założyła na Kajmanach butikowy hotel Palm Heights. Teraz podjęła współpracę z H&M Home, by stworzyć kolekcję dodatków do domu. Razem z Eveliną Kravaev-Söderberg, Head of Design & Creative H&M Home, tłumaczy, jak wprowadzić wakacyjny nastrój do naszych wnętrz. Kolekcja trafi do sprzedaży już dzisiaj.
Na plaży Seven Mile Beach z lazurem oceanu kontrastują parasolki w nasyconym, słonecznym kolorze. Z utrzymanego w odcieniach bieli i żółci tarasu rozpościera się widok na wodę. Pokoje zdobią meble w klimacie lat 70. tonacją nawiązujące do nieba i piasku. Na Wielkim Kajmanie nowojorska dyrektorka kreatywna Gabriella Khalil założyła butikowy hotel Palm Heights, w którym każdy detal koi zmysły, a każda chwila – spaceru o zachodzie słońca, kolacji w gronie najbliższych, rozluźniającego ciało masażu – pozwala zapomnieć o codzienności. Wystarczy wtulić się w miękki szlafrok w typowe dla stylu Khalil paski albo wziąć łyk orzeźwiającej wody z designerskiej szklanki. – To wyjątkowe miejsce, które buduje głęboką więź z lokalną społecznością. Choć spełnia wymogi luksusu, równie istotne są poczucie bliskości, dobrej zabawy, wspólnoty – tłumaczy założenia Palm Heights Khalil.

Wakacyjny relaks możemy teraz poczuć także we własnym domu. Khalil podjęła bowiem współpracę z H&M Home, by stworzyć kolekcję utrzymaną w jej niepowtarzalnej estetyce. W urzeczywistnieniu wizji pomogła jej Evelina Kravaev-Söderberg, która od niemal 10 lat pełni funkcję Head of Design & Creative H&M Home (po studiach na prestiżowej paryskiej uczelni artystycznej ESMOD podjęła pracę w H&M). – W H&M Home pragniemy inspirować ludzi do tworzenia pięknych i osobistych wnętrz. Demokratyczny, nowoczesny design wytworzony w zrównoważony sposób – to nasz pomysł na wnętrze. Chcielibyśmy, by świat stał się choć odrobinę piękniejszy, nie tylko dla wybranych – tłumaczy zamysł stojący za marką Kravaev-Söderberg. Sama słynie z łatwości miksowania estetyk. Uwielbia meble vintage, których drobne niedoskonałości opowiadają historię. – W moim domu dominują meble w klimacie Mid-Century Modern, przygaszone odcienie czerni, bieli i szarości. Z każdej kolekcji H&M Home, która powstała we współpracy z kreatywną duszą, zostawiam sobie rzeczy wzbogacające moje wnętrze. Stają się dla mnie pamiątkami pięknych chwil – dodaje. We wnętrzu Khalil na pierwszy plan wysuwa się sztuka – swoją kolekcję buduje od lat.


Z Khalil szybko znalazły wspólny język. Symbolem inspirowanej rajem na ziemi kolekcji stała się palma, która natychmiast przenosi nas na rajską wyspę. Unikalną atmosferę hotelu można odtworzyć w domu. W Palm Heights x H&M Home znalazły się m.in. ręczniki, naczynia, w tym dzbanek, kubki czy miski na owoce, poduszki, świeczniki oraz zapachy do domu i dyfuzor o zapachu ciepłego i drzewnego olejku cedrowego oraz słodkich i pikantnych nut bobu tonka i kardamonu. Do dominujących barw należą żółty, biały i brązowy (bursztyn to ulubiony odcień Khalil na ten sezon, a głęboki brąz – najważniejszy trend we wnętrzach na 2025 rok), klasyczne formy nawiązują do retro, forma podąża za funkcją. – Trudno mi wybrać jeden ulubiony element z kolekcji – mówi Gabriella Khalil. – Szlafrok w paski i ręczniki pozwalają we własnym domu poczuć się jak na wakacjach. Szklane naczynia to dla mnie kluczowy element kolekcji, bo w Palm Heights celebrujemy każdą wspólną chwilę spędzoną przy stole z drinkiem w dłoni. Nie mogło zabraknąć także gier, bo choć hotel kojarzy się z szykowną estetyką, nie zapominamy w nim o dobrej zabawie. Stoliki do gry w backgammon ustawiliśmy nawet na plaży – tłumaczy dyrektorka kreatywna. Evelina Kravaev-Söderberg też wskazuje na istotną rolę gier w kolekcji. – To dla nas zupełnie nowy produkt. Chcieliśmy, by kolekcja emanowała wakacyjnym luzem, a jednocześnie miała elegancki charakter. Wakacje kojarzą mi się z ruchem, spotkaniem, zabawą, dlatego w kolekcji pojawiły się zestawy do backgammona i tenisa plażowego – tłumaczy Kravaev-Söderberg.

Wybrała właśnie Palm Heights, bo docenia unikalność miejsca stworzonego przez Khalil. – Wyrazista, niepowtarzalna estetyka w duchu retro łączy się tu z młodzieńczą energią. Chcieliśmy odrobinę tej magii przenieść do naszych wnętrz – mówi Kravaev-Söderberg. Nieprzypadkowo wybór padł właśnie na hotel. – Chcielibyśmy tworzyć dla klientów bardzo różne kolekcje. Latem inspiracji szukamy w wakacyjnych destynacjach. Podobają nam się wnętrza hoteli i intrygują osobowości stojące za ich designem. Palm Heights doskonale wpisuje się w tę ideę. Branża hotelarska niesamowicie się w ostatnich latach rozwinęła. A trendy w tej dziedzinie odzwierciedlają przemiany społeczne. To, jak spędzamy wakacje, dużo mówi o naszych potrzebach – dodaje Kravaev-Söderberg.

A teraz dzięki kolekcji Palm Heights x H&M Home jak na wakacjach możemy poczuć się nawet we własnym domu.
Kolekcja trafi do sprzedaży 12 czerwca i będzie dostępna online na hm.com oraz w wybranych sklepach, m.in. w Westfield Mokotów w Warszawie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.