Znaleziono 0 artykułów
11.06.2025
Artykuł partnerski

Naucz się kochać siebie: Linia kosmetyków do włosów Pantene x Keith Haring

11.06.2025
Fot. Ada Summer, Getty Images

– Pielęgnacja jest formą ekspresji, tak samo jak moda czy muzyka. To sposób na to, by poczuć się dobrze we własnej skórze – mówi wokalista Michał Szpak, ambasador marki Pantene. Artysta dodaje, że dbanie o własne ciało to przede wszystkim forma szacunku i miłości do samego siebie. Jego filozofia jest zgodna z najnowszą kampanią specjalnej edycji Pantene x Keith Haring, której clue są zdrowe włosy – dostępnej na wyłączność w drogeriach Rossmann.

Legendarny Keith Haring był artystą, którego popularność przypadła na lata 80. ubiegłego stulecia. Charakterystyczne cechy jego stylu? Czarno-białe postaci jak z kreskówki połączone z żywymi, niemal komiksowymi kolorami i emotkami. Poprzez genialną sztukę artysta głosił manifest inkluzywności, miłości i pokoju. Swoimi obrazami, grafikami i street artem nie bał się dyskutować na tematy społeczne i polityczne. Powołał również fundację wspierającą edukację i sztukę.

Kosmetyki z linii Pantene x Keith Haring to połączenie produktów do pielęgnacji włosów z manifestacją miłości do siebie i odwagi, by być sobą. Ikoniczne rysunki Haringa na opakowaniach produktów, odżywcza pielęgnacja włosów i charyzmatyczny ambasador marki Pantene, Michał Szpak, zdają się idealnym połączeniem.

Wraz z premierą artystycznej edycji produktów do pielęgnacji włosów Pantene x Keith Haring w CH Westfield Arkadia zorganizowano specjalną strefę z atrakcjami dla klientów. A w niej: możliwość napisania listu do siebie samego, chwila relaksu z kubkiem kawy, metamorfozy włosów, glambot i panel dyskusyjny z Michałem Szpakiem prowadzony przez Annę Dec.

Co warto wiedzieć o kosmetykach oraz o przesłaniu związanym z ich premierą?

Prezentacja artystycznej edycji Pantene x Keith Haring / Fot. Materiały prasowe

Akceptacja i miłość samego siebie

Po fali idealnego, wyretuszowanego, przeciągniętego filtrem świata znanego z obrazków na Instagramie czy TikToku coraz częściej rozmawiamy o autentyczności. Poszukujemy unikatowych cech zarówno w otoczeniu, jak i w nas samych. Perfekcyjne zdjęcia, podobnie jak twarze i ciała, przestają – w końcu – być atrakcyjne. Coraz częściej pragniemy personalizacji w makijażu, stylizacji włosów czy pielęgnacji. To właśnie sprawia, że każdy człowiek może się czuć wyjątkowy i pokochać samego siebie takiego, jakim jest – bez względu na popularne kanony piękna. Nierealistyczne oczekiwania dotyczące wyglądu stały się bowiem kolejnym natręctwem i stresorem, z którym trzeba się mierzyć kilka razy dziennie, scrollując social media.

Kampania marki Pantene „Kochanie siebie stało się sztuką” zachęca do akceptacji indywidualnych cech, co wpisuje się w twórczość Keitha Haringa, który walczył ze stereotypami i nierównościami na tle płciowym, LGBTQiA czy rasowym.

Tak jak Haring wyrażał siebie poprzez swoje charakterystyczne grafiki, tak i my możemy wyrażać naszą tożsamość poprzez dbanie o siebie. A kosmetyki Pantene są świetnym narzędziem, by poczuć się dobrze we własnej skórze – mówi Michał Szpak.

Kolekcja jest wyjątkowa i dostępna wyłącznie w drogeriach Rossmann. Może się stać ozdobą każdej łazienki, bo grafiki Haringa to małe dzieła sztuki – te opakowania zachwycają. Z kolei misją marki Pantene jest pielęgnacja naszych włosów, by były piękne i zdrowe. Obecnie o dobrą kondycję pasm, kosmyków i loków pragnie dbać każdy – niezależnie od wieku i płci. Bowiem właśnie włosy mocno podkreślają osobowość i mają przełożenie zarówno na to, jak poprzez fryzurę postrzegają nas inni, oraz na to, jak sami postrzegamy swój wizerunek. Gdy patrzymy na odbicie w lustrze, pięknie wyglądające, zdrowe włosy poprawiają nam nastrój i budują pewność siebie.

Prezentacja artystycznej edycji Pantene x Keith Haring / Fot. Materiały prasowe

Oczyszczenie i odbudowa

Jak mówi ambasador marki Pantene, pierwszym krokiem w nauczeniu się miłości do samego siebie jest troska o własną głowę i dobre samopoczucie. Dopiero kolejnym etapem powinno być dbanie o wygląd zewnętrzny, czyli o to, co widać, między innymi właśnie na głowie.

Człowiek szczęśliwy to człowiek po prostu piękny zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Oczywiście nie mogę powiedzieć, że wygląd jest mi obojętny – dbam o niego na co dzień. Włosy są dla mnie szczególnie ważne, bo to mój znak rozpoznawczy. Dlatego wybieram kosmetyki, które dodają im blasku, gładkości i naturalnej lekkości, bez efektu obciążenia – mówi Michał Szpak.

W te oczekiwania idealnie wpisuje się linia  Pantene x Keith Haring, która regeneruje i odżywia włosy. Szampon z tej gamy zawiera Pro-V oraz nowoczesną technologią Active Nutri, dzięki czemu skutecznie oczyszcza włosy, jednocześnie dostarczając im kluczowych składników odżywczych. Łagodna formuła pozbawiona jest silikonów, olejów mineralnych i sztucznych barwników.

Odżywka z ikoniczną formułą Pro-V dodatkowo wzbogacono lipidami, ochronnymi przeciwutleniaczami i peptydami kolagenowymi. Takie bogactwo substancji czynnych kojarzy się raczej z kosmetykiem do pielęgnacji twarzy! Komponenty aktywne odżywki uzupełniają każde pasmo substancjami odżywczymi, niezbędnymi do naprawy widocznych uszkodzeń. Na efekty nie trzeba długo czekać. Wygładzenie i blask widać już po pierwszym użyciu tego kosmetyku.

Prezentacja artystycznej edycji Pantene x Keith Haring / Fot. Materiały prasowe

Odżywienie od nasady po końce

Linia Pantene x Keith Haring genialnie sprawdzi się do pielęgnacji włosów uwrażliwionych zabiegami chemicznymi. Po umyciu szamponem warto zastosować maskę z tej samej gamy, która pomaga naprawić uszkodzenia włosów powstałych podczas stylizacji. Efekt jest widoczny już po jednym użyciu. Powód? Formuła Pro-V, która przenika do włókna włosów i odżywia je od nasady po same końce. Najlepiej jest to odczuwalne w dotyku – pasma stają się zdecydowanie gładsze.

Uzupełnienie linii stanowi Olejek. Można go potraktować jako ostatni etap pielęgnacji przed przystąpieniem do suszenia i modelowania włosów urządzeniami termicznymi, jak np. suszarka, suszarko-lokówka czy prostownica. Nadaje włosom promienny blask, a przy tym chroni je przed uszkodzeniami. W formule olejku znajduje się – oczywiście – kompleks Pro-V oraz odżywcza i zmiękczająca witamina E. Kosmetyk wygładza i kondycjonuje włosy, dzięki czemu łatwiej się rozczesują, bez zbędnego szarpania – co zabezpiecza je przed kolejnymi uszkodzeniami mechanicznymi. Można go aplikować zarówno na włosy wilgotne, jak i wysuszone. Sprawdzi się do zniszczonych, matowych pasm.

Dlaczego najnowsza kampania Pantene x Keith Haring głosi, że kochanie siebie jest sztuką? Jak mówi polski ambasador marki Michał Szpak – pielęgnacja to forma ekspresji, tak samo jak moda czy muzyka. Może być sposobem na to, by poczuć się dobrze we własnej skórze. Samodbałość jest również formą szacunku i miłości do samego siebie.

Prezentacja artystycznej edycji Pantene x Keith Haring / Fot. Materiały prasowe

Świat często próbuje nas wtłoczyć w jakieś ramy. Ludzie mówią nam, jacy mamy być, jak się zachowywać, co wypada, a czego nie. W pewnym momencie uświadomiłem sobie, że prawdziwa lekkość przychodzi wtedy, gdy pozwalasz sobie być sobą, gdy przestajesz się bać, zaczynasz żyć bez ciężaru oczekiwań innych. Dla mnie lekkość to wolność – w muzyce, w wyglądzie, w tym, jak wyrażam siebie. To moment, gdy mogę stanąć na scenie i czuć, że jestem w stu procentach sobą – podsumowuje ambasador marki.

Maria Kowalczyk/Nostressbeauty
  1. Uroda
  2. Makijaż i włosy
  3. Naucz się kochać siebie: Linia kosmetyków do włosów Pantene x Keith Haring
Proszę czekać..
Zamknij