
W swoim konkursie marka wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, firmy i projekty prowadzone przez kobiety. Nagrody zostaną przyznane w kategoriach Biznes, Nauka i Lifestyle. Zgłoszenia można przesyłać do 15 grudnia.
Z roku na rok przybywa inicjatyw, programów i firm, które w swoich działaniach uwzględniają los naszej planety. Wielu z nim przewodzą kobiety, świadome postępującej degradacji środowiska i zmian klimatycznych. To właśnie z myślą o nich powstał Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. W pierwszej edycji konkursu nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: Biznes, Nauka i Lifestyle. Z każdej z nich internauci wybiorą najlepsze projekty, które zostaną wyróżnione statuetką Kameny Lirene oraz nagrodą w wysokości 10 tysięcy złotych. Dodatkowo kobiece jury wybierze najciekawszą inicjatywę, która otrzyma nagrodę główną w wysokości 30 tysięcy złotych.
– Dbałość o naturę i środowisko, w którym żyjemy, jest dla nas szczególnie istotna – pragniemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Dlatego organizując Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. zwracamy uwagę zarówno na procesy i technologie, które mają wymierny wpływ na środowisko, jak również na działania zmieniające codzienne przyzwyczajenia i zachowania, dzięki którym, małymi krokami, możemy zrobić coś dobrego dla naszej planety. Pragniemy wyróżnić odważne kobiety, które wdrażając w życie swoje pomysły, dbają jednocześnie o dobro Ziemi i inspirują do tego innych – podkreśla Joanna Orfinger, Global Brand Menager marki Lirene i członkini Jury.

Do konkursu można zgłaszać się w trzech kategoriach. Pierwsza z nich, Biznes, skierowana jest do polskich przedsiębiorczyń, które kierują firmami wyróżniającymi się działalnością na rzecz środowiska, zrównoważoną produkcją lub innowacyjnym produktem. Nauka dedykowana jest kobietom prowadzącym przełomowe badania i wprowadzającym innowacje technologiczne. Ostatnią kategorią jest Lifestyle skierowana do aktywistek, influencerek i osób publicznych, wykorzystujących swój głos i platformę do mówienia o ważnych sprawach.
Temat ekologii jest bliski filozofii marki, która również angażuje się w działania na rzecz środowiska. Tylko w ostatnim czasie Lirene zrezygnowało z celofanu we wszystkich nowych liniach kosmetyków. Polski brand pracuje nad redukcją zużycia plastiku, szukając przyjaznych środowisku alternatyw, takich jak opakowania z trzciny cukrowej, wykorzystane w linii Lirene Natura.
Po zakończeniu pierwszego etapu zgłoszeń jury wybierze dziewięć najciekawszych inicjatyw, po trzy z każdej kategorii, które przejdą do finału. Zwycięzców wskażą w otwartym głosowaniu internauci, a jury wytypuje najlepszy projekt, który otrzyma nagrodę główną. Zgłoszenia można przesyłać do 15 grudnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.