Znaleziono 0 artykułów
05.11.2019

Plebiscyt Lirene: Kobiety dla natury

(Fot. IMaxTree)

W swoim konkursie marka wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, firmy i projekty prowadzone przez kobiety. Nagrody zostaną przyznane w kategoriach Biznes, Nauka i Lifestyle. Zgłoszenia można przesyłać do 15 grudnia. 

Z roku na rok przybywa inicjatyw, programów i firm, które w swoich działaniach uwzględniają los naszej planety. Wielu z nim przewodzą kobiety, świadome postępującej degradacji środowiska i zmian klimatycznych. To właśnie z myślą o nich powstał Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. W pierwszej edycji konkursu nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: Biznes, Nauka i Lifestyle. Z każdej z nich internauci wybiorą najlepsze projekty, które zostaną wyróżnione statuetką Kameny Lirene oraz nagrodą w wysokości 10 tysięcy złotych. Dodatkowo kobiece jury wybierze najciekawszą inicjatywę, która otrzyma nagrodę główną w wysokości 30 tysięcy złotych. 

– Dbałość o naturę i środowisko, w którym żyjemy, jest dla nas szczególnie istotna – pragniemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Dlatego organizując Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. zwracamy uwagę zarówno na procesy i technologie, które mają wymierny wpływ na środowisko, jak również na działania zmieniające codzienne przyzwyczajenia i zachowania, dzięki którym, małymi krokami, możemy zrobić coś dobrego dla naszej planety. Pragniemy wyróżnić  odważne kobiety, które wdrażając w życie swoje pomysły, dbają jednocześnie o dobro Ziemi i inspirują do tego innych – podkreśla Joanna Orfinger, Global Brand Menager marki Lirene i członkini Jury.

Jurorki Plebiscytu Lirene. Od lewej: dr Olga Malinkiewicz, Joanna Orfinger i Dorota Czekaj (Fot. materiały prasowe)

Do konkursu można zgłaszać się w trzech kategoriach. Pierwsza z nich, Biznes, skierowana jest do polskich przedsiębiorczyń, które kierują firmami wyróżniającymi się działalnością na rzecz środowiska, zrównoważoną produkcją lub innowacyjnym produktem. Nauka dedykowana jest kobietom prowadzącym przełomowe badania i wprowadzającym innowacje technologiczne. Ostatnią kategorią jest Lifestyle skierowana do aktywistek, influencerek i osób publicznych, wykorzystujących swój głos i platformę do mówienia o ważnych sprawach. 

Temat ekologii jest bliski filozofii marki, która również angażuje się w działania na rzecz środowiska. Tylko w ostatnim czasie Lirene zrezygnowało z celofanu we wszystkich nowych liniach kosmetyków. Polski brand pracuje nad redukcją zużycia plastiku, szukając przyjaznych środowisku alternatyw, takich jak opakowania z trzciny cukrowej, wykorzystane w linii Lirene Natura.

Po zakończeniu pierwszego etapu zgłoszeń jury wybierze dziewięć najciekawszych inicjatyw, po trzy z każdej kategorii, które przejdą do finału. Zwycięzców wskażą w otwartym głosowaniu internauci, a jury wytypuje najlepszy projekt, który otrzyma nagrodę główną. Zgłoszenia można przesyłać do 15 grudnia.

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę