Znaleziono 0 artykułów
02.04.2019

Premierowo na Vogue.pl: Céline Dion nową ambasadorką L’Oréal Paris

02.04.2019
Celine Dion w kampanii L'Oreal Excellence Hair Color / Fot. materiały prasowe

– Jestem w takim momencie życia, że mogę użyć mojego głosu do przekonania innych, by czuli się piękni, nabrali pewności i nauczyli się kochać samych siebie – mówi Céline Dion. Gwiazda estrady, obdarzona nieposkromioną charyzmą i talentem artystka oraz największa fanka haute couture wraz z początkiem kwietnia dołączyła do grona ambasadorek L’Oréal Paris.

Nikt nie ma wątpliwości, że Céline Dion to jedna z największych współczesnych artystek estrady i diwa na miarę XXI wieku. W ciągu ostatnich kilku sezonów jej kariera się odrodziła. Dion potwierdziła także, że jest nie tylko ikoną muzyki (po 15 latach kończy się właśnie jej rezydencja w Las Vegas), ale też mody. Nikt podczas tygodni mody haute couture nie przyciągał takiej uwagi jak kanadyjska wokalistka. Dion zachwycała w ekstrawaganckich kreacjach Alexandra Vauthiera i Giambattisty Valliego, pokonywała paryskie ulice w kolorych total lookach Marca Jacobsa i nie kryła łez wzruszenia, gdy z pierwszego rzędu podziwiała przepiękną kolekcję Pierapaolo Picciolego dla Valentino.

Celine Dion w kampanii L'Oreal Excellence Hair Color (Fot. materiały prasowe)
Celine Dion w kampanii LOreal Excellence Hair Color / Fot. materiały prasowe

Wraz z początkiem kwietnia Dion debiutuje w nowej roli ambsadorki L’Oréal Paris. Francuski gigant po raz kolejny sięga więc po dojrzałą, ale wyjątkowo świadomą siebie i charyzmatyczną kobietę (ambsadorkami marki są już między innymi 88-letnia Jane Fonda i 59-letnia Julianne Moore). Kanadyjska wokalistka została twarzą  L’Oréal Paris Excellence Hair Color, a pierwszy spot telewizyjny z jej udziałem zadebiutuje na antenie 22 kwietnia.
 

Celine Dion w kampanii L'Oreal Excellence Hair Color (Fot. materiały prasowe)

– Céline Dion to artystka, która w dążeniu do celu kieruje się sercem, walczy ze stereotypami i wytycza nową ścieżkę dla wielu kobiet – mówi o decyzji marki Pierre-Emmanuel Angeloglou, Prezes L'Oréal Paris Global Brand. – Uosabia tym samym hasło marki „Bo jestem tego warta”. Trudno się z nim nie zgodzić.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij