Świat pełen radości
![Fot. Materiały prasowe](/uploads/repository/tous_rebranding/tous-gabriella-baseimage-01-b3-rgb.jpg)
Marka Tous wchodzi w nowy rozdział, prezentując odświeżone logo. „We craft a world of joy” głosi teraz hasło hiszpańskiej marki.
„My, czyli Tous, wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję i który sprawia, że czujemy się dobrze. Świata Tous nie ma sensu wyjaśniać – trzeba go poczuć”, głosi manifest marki Tous, który na przestrzeni lat docierał do fanów na całym świecie. Ale czasy się zmieniają. Doskonale rozumiała to Rosa Oriol, która w latach 70. minionego wieku postanowiła wyjść naprzeciw nowym potrzebom społeczeństwa. Wkrótce po tym, jak wraz z mężem, Salvadorem Tousem, Rosa przejęła stery rodzinnej marki, zrozumiała, że biżuteria przestaje być kojarzona tylko z wielkimi wydarzeniami, a staje się częścią codzienności. Od tamtej chwili Tous tworzy przedmioty, które pozwalają wyrażać siebie poprzez modę.
![Fot. Materiały prasowe](/uploads/repository/tous_rebranding/tous-group-baseimage-01-d3-rgb.jpg)
Świat radości
Odkąd Rosa Oriol wpadła na pomysł wykorzystania uroczego misia, który do dziś jest symbolem marki, Tous pozostaje firmą rodzinną. To właśnie trzy siostry, córki Rosy – Alba, Rosa i Marta – wspólnie opracowały nową strategię marki. Jej hasła przewodnie? Przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. Tous reinterpretuje symbole: różu, misia i czułości. Jednocześnie wprowadza nowe hasło, które pokazuje, na jakich wartościach skupia się teraz marka. Mówiąc: „We craft a world of joy”, Tous wysyła pozytywny przekaz do wszystkich kobiet. W tych sześciu słowach zawarto siłę, która napędza firmę od momentu jej powstania, a dziś wyznacza kierunek jej rozwoju.
W 2020 roku świętując stulecie istnienia, marka Tous rozpoczęła proces udoskonalania – zwrotu ku klientowi, zrównoważonego rozwoju oraz poprawy wydajności. Celem ewolucji jest wydobycie z marki tego, co najlepsze. Tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych kobiet.
![Fot. Materiały prasowe](/uploads/repository/tous_rebranding/tous-hirschy-baseimage-01-c2-rgb.jpg)
Nowy rozdział, nowe logo
Potrzeba wyrażania siebie poprzez modę łączy pokolenia klientek Tous. Odświeżona strategia opiera się więc na sprzedaży w ramach nieregularnych, częstych dropów. Wszystko po to, aby biżuteria i akcesoria jeszcze lepiej wpisywały się w trendy. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę niezobowiązujących dodatków na co dzień, ale także modele, w których firma, bazując na swoim dziedzictwie jubilerskim, bawi się nowymi materiałami, które pozwalają na wprowadzenie różnych tekstur i kolorów.
![Fot. Materiały prasowe](/uploads/repository/tous_rebranding/tous-hawwah-baseimage-02-g1-rgb.jpg)
Aby podkreślić znaczenie ewolucji marki, Tous postanowił odświeżyć logo. Dotychczas pozostawało ono w niezmienionej formie od lat 90. minionego wieku. Nowa wersja to projekt typograficzny o zaokrąglonych kształtach, który łatwiej poddaje się manipulacjom graficznym i lepiej wpisuje w środowisko cyfrowe.
Ewolucję przeszedł również miś Tous. Zaprojektowane przez Rosę Tous zwierzątko, które od 1985 roku jest wizytówką marki, za sprawą trójwymiarowego projektu staje się źródłem inspiracji. Firma słynie z tego, iż każde przedstawienie sympatycznego zwierzaka jest wykonane z dbałością o najdrobniejsze detale.
![Fot. Materiały prasowe](/uploads/repository/tous_rebranding/tous-gabriella-baseprint-02-b5-rgb.jpg)
Tous? Tous
Esencję ewolucji marki możemy poznać w kampanii towarzyszącej rebrandingowi. To swego rodzaju ćwiczenie z kreatywności. Motywem przewodnim spotu jest pytanie „Czy to Tous?”. „Tous? Tous” – brzmi krótka, przewrotna fraza.
W kampanii możemy zobaczyć nowe modele biżuterii Tous: naszyjniki, bransoletki, kolczyki oraz zawieszki. Nie mogło także oczywiście zabraknąć tak cenionych przez kobiety na całym świecie torebek. Pojawiają się teraz w różnych rozmiarach i kolorach. Fanki mody i najgorętszych trendów z pewnością docenią też akcesoria, takie jak kapelusze typu bucket hat.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.