Znaleziono 0 artykułów
17.12.2020

Singular Society: Nowa marka grupy H&M

17.12.2020
(Fot. Materiały prasowe)

Grupa H&M rusza z nową marką. Singular Society działa w oparciu o subskrypcję, tak jak Netflix czy Spotify. Pionierska firma ma zmienić nasze przyzwyczajenia zakupowe, zbliżając nas do ideałów zrównoważonej mody.

Rzeczy, których potrzebujesz i których naprawdę chcesz, dostępne za koszt ich wyprodukowania. Wykonane odpowiedzialnie, w bezkompromisowej jakości, przez wyjątkowych twórców” – czytamy w opisie marki na Instagramie. Singular Society zostało stworzone przez niewielki zespół specjalistów z branży handlu detalicznego, a finansowo wspierać je będzie szwedzka grupa H&M. Założyciele podkreślają, że nie zależy im na dotarciu do „zakupoholików”, a klientów, którzy kupują świadomie. „Nasi członkowie mają wyłączny dostęp do odpowiedzialnie wykonanych produktów o najwyższej jakości i wzornictwie od najlepszych światowych producentów - za cenę ich wytworzenia. Bez skrótów, bez marży, pełna przejrzystość. Nasz pomysł polega na tym, aby pomóc ludziom kupować mniej, umożliwiając im kupowanie lepszych rzeczy” – deklarują.

(Fot. Materiały prasowe)

Osoby, które zdecydują się na płatną, miesięczną lub roczną subskrypcję, będą mogły zakupić ubrania, dodatki i rzeczy do domu, w zależności od aktualnych potrzeb. W tej chwili chętni do przetestowania usług marki mogą zapisywać się na listę oczekujących. O przyjęciu użytkowników zadecyduje kolejność ich zgłoszeń. Singular Society oferuje kilka planów abonamentowych – od podstawowego, który pozwoli na zakup pięciu produktów miesięcznie za kwotę 9,5 euro (ok. 42 zł) do tzw. pakietu rozszerzonego, dającego możliwość kupna 25 produktów miesięcznie za 234 euro rocznie (ok. 1030 zł). 

(Fot. Materiały prasowe)

Usługa działa stacjonarnie w Sztokholmie, a niedługo ruszy także na stronie internetowej singular-society.com. Choć to pierwsza taka marka na rynku, specjaliści twierdzą, że jej działalność nie tylko wspomoże zrównoważoną modę, ale również znacząco zmieni podejście do zakupów.

 

Aleksandra Lewandowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę