
INUIKII konsekwentnie udowadnia, że moda może iść w parze z uważnością, bliskością natury i świadomym stylem życia. Tym razem tłem dla opowieści tworzonej razem z polskimi ambasadorkami szwajcarskiej marki stała się Sycylia – miejsce, gdzie czas płynie wolniej, a piękno tkwi w prostocie.
W samym sercu jednej z najpiękniejszych włoskich wysp, z dala od turystycznego zgiełku, INUIKII zorganizowało wyjątkowy wyjazd. Cztery charyzmatyczne kobiety – Aleksandra Kowal, Julia Borawska, Agnieszka Jelonek oraz Laura Matuszczyk – zostały zaproszone do wspólnego odkrywania włoskiego stylu życia w duchu dolce far niente.

Polskie ambasadorki zatrzymały się tuż pod Palermo w Villi Catalfamo. Malownicza XVIII-wieczna rezydencja, położona wśród zieleni stała się oazą wyciszenia i chwil spędzonych w słońcu.

Podróż skupiała się na autentycznych doświadczeniach i lokalnej kulturze. Wizyta u sycylijskiego pszczelarza pozwoliła zgłębić tajniki produkcji miodu i zrozumieć znaczenie pszczół dla przyrody wyspy. Wieczory z kolei spędzano przy wspólnym stole, delektując się regionalnymi daniami, winem i rozmowami, które budują więzi. Szczególnym doświadczeniem były również warsztaty kulinarne z sycylijską nonną – mistrzynią tradycyjnej kuchni, która z humorem i sercem dzieliła się rodzinnymi recepturami.

Poprzez inicjatywy takie jak ta twórcy marki INUIKII budują most między światem mody a codziennością, podkreślając, jak ważne są dla nich autentyczne doświadczenia i kobiece relacje.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.