Znaleziono 0 artykułów
25.03.2020

Wspieraj polską modę razem z „Vogue Polska”

25.03.2020
(Ilustracja: Magdalena Pankiewicz)

Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno nie tylko na naszej psychice, ale również na światowej gospodarce. Z widmem kryzysu mierzy się między innymi branża mody. – Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów. Wspierajmy ich w tej trudnej sytuacji – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal. Odpowiedzią na potrzeby rodzimych twórców jest akcja, z którą startujemy. Do każdego zamówienia złożonego w sklepach online wybranych marek dołączony zostanie najnowszy numer naszego pisma.

Ostatnie dni pokazały nam, jak wielkim wyzwaniem będzie najbliższy czas. Ograniczone kontakty z bliskimi, zamknięte szkoły i przedszkola, praca zdalna. – Sytuacji, w której się znajdujemy, jeszcze niedawno nie byliśmy w stanie sobie wyobrazić. Mamy dziś zmartwienia, których większość z nas dotychczas nie znała. Mimo powagi okoliczności „Vogue Polska” nadal się ukazuje, a na Vogue.pl codziennie proponujemy wam pełen zestaw informacji: i tych niezbędnych, i tych lżejszych, przyjemniejszych – mówi Filip Niedenthal.

Kwietniowe wydanie "Vogue Polska"

Tak wygląda codzienność, z którą muszą mierzyć się także polscy przedsiębiorcy i lokalne firmy. Mimo przymusowej kwarantanny możemy je wesprzeć, np. płacąc już teraz za usługi fryzjerskie, z których skorzystamy dopiero w bezpieczniejszym okresie, zamawiając jedzenie z ulubionej restauracji do domu czy kupując online książki od ulubionego wydawcy. Jako magazyn, którego trzon stanowi moda, zdajemy sobie sprawę z trudnej sytuacji, w której znaleźli się również polscy twórcy. – Zależy nam zarówno na podtrzymaniu na duchu, jak i wspieraniu naszych rodzimych talentów – projektantów, rzemieślników – bez których „Vogue Polska” w normalnych warunkach nie istniałby. Pamiętamy o nich i troszczymy się o ich los. Choć sklepy i galerie są tymczasowo zamknięte, polskie marki wciąż sprzedają, tyle że online, z dostawą do domu – i potrzebują naszej pomocy – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska”. – Co więcej, niektóre z nich przekazują teraz część przychodu na cele charytatywne. Pomagajmy więc im, przy okazji pomagając im pomagać. Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów; nie pozwólmy, by w przyszłości ich zabrakło – dodaje.

Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji, chcemy wspierać rodzimych twórców i jednocześnie być blisko naszych czytelników. Dlatego żeby umilić Wam czas spędzany w domu, do każdego zamówienia złożonego w sklepach online polskich marek i projektantów wymienionych poniżej dołączamy najnowszy kwietniowy numer „Vogue Polska”.

Pamiętajcie, że w tych trudnych chwilach najlepsze, co możemy zrobić, to pozostać w domu, zadbać o siebie i jednocześnie – na tyle, na ile to możliwe – pomagać tym, którzy mogą potrzebować naszego wsparcia.

LISTA MAREK BIORĄCYCH UDZIAŁ W AKCJI:

Bizuu

Chylak

Le Petit Trou   

Łukasz Jemioł

Dawid Woliński          

Mariusz Przybylski

MISBHV          

BOHOBOCO

MMC

La Mania         

Gosia Baczyńska         

Paprocki&Brzozowski

The Odder Side          

Ania Kuczyńska           

303 Avenue     

Le Brand

Rodrigo de la Garza

MUUV

Nudyess

Selfie Jewellery

Rosa

Nago

Baldowski

Moliera2

Mako

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij