Znaleziono 0 artykułów
25.03.2020

Wspieraj polską modę razem z „Vogue Polska”

(Ilustracja: Magdalena Pankiewicz)

Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno nie tylko na naszej psychice, ale również na światowej gospodarce. Z widmem kryzysu mierzy się między innymi branża mody. – Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów. Wspierajmy ich w tej trudnej sytuacji – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal. Odpowiedzią na potrzeby rodzimych twórców jest akcja, z którą startujemy. Do każdego zamówienia złożonego w sklepach online wybranych marek dołączony zostanie najnowszy numer naszego pisma.

Ostatnie dni pokazały nam, jak wielkim wyzwaniem będzie najbliższy czas. Ograniczone kontakty z bliskimi, zamknięte szkoły i przedszkola, praca zdalna. – Sytuacji, w której się znajdujemy, jeszcze niedawno nie byliśmy w stanie sobie wyobrazić. Mamy dziś zmartwienia, których większość z nas dotychczas nie znała. Mimo powagi okoliczności „Vogue Polska” nadal się ukazuje, a na Vogue.pl codziennie proponujemy wam pełen zestaw informacji: i tych niezbędnych, i tych lżejszych, przyjemniejszych – mówi Filip Niedenthal.

Kwietniowe wydanie "Vogue Polska"

Tak wygląda codzienność, z którą muszą mierzyć się także polscy przedsiębiorcy i lokalne firmy. Mimo przymusowej kwarantanny możemy je wesprzeć, np. płacąc już teraz za usługi fryzjerskie, z których skorzystamy dopiero w bezpieczniejszym okresie, zamawiając jedzenie z ulubionej restauracji do domu czy kupując online książki od ulubionego wydawcy. Jako magazyn, którego trzon stanowi moda, zdajemy sobie sprawę z trudnej sytuacji, w której znaleźli się również polscy twórcy. – Zależy nam zarówno na podtrzymaniu na duchu, jak i wspieraniu naszych rodzimych talentów – projektantów, rzemieślników – bez których „Vogue Polska” w normalnych warunkach nie istniałby. Pamiętamy o nich i troszczymy się o ich los. Choć sklepy i galerie są tymczasowo zamknięte, polskie marki wciąż sprzedają, tyle że online, z dostawą do domu – i potrzebują naszej pomocy – mówi redaktor naczelny „Vogue Polska”. – Co więcej, niektóre z nich przekazują teraz część przychodu na cele charytatywne. Pomagajmy więc im, przy okazji pomagając im pomagać. Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy ulubionych polskich projektantów; nie pozwólmy, by w przyszłości ich zabrakło – dodaje.

Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji, chcemy wspierać rodzimych twórców i jednocześnie być blisko naszych czytelników. Dlatego żeby umilić Wam czas spędzany w domu, do każdego zamówienia złożonego w sklepach online polskich marek i projektantów wymienionych poniżej dołączamy najnowszy kwietniowy numer „Vogue Polska”.

Pamiętajcie, że w tych trudnych chwilach najlepsze, co możemy zrobić, to pozostać w domu, zadbać o siebie i jednocześnie – na tyle, na ile to możliwe – pomagać tym, którzy mogą potrzebować naszego wsparcia.

LISTA MAREK BIORĄCYCH UDZIAŁ W AKCJI:

Bizuu

Chylak

Le Petit Trou   

Łukasz Jemioł

Dawid Woliński          

Mariusz Przybylski

MISBHV          

BOHOBOCO

MMC

La Mania         

Gosia Baczyńska         

Paprocki&Brzozowski

The Odder Side          

Ania Kuczyńska           

303 Avenue     

Le Brand

Rodrigo de la Garza

MUUV

Nudyess

Selfie Jewellery

Rosa

Nago

Baldowski

Moliera2

Mako

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę