Znaleziono 0 artykułów
13.08.2025
Artykuł partnerski

Taras z widokiem: Wyjątkowa strefa na największym festiwalu muzycznym w Polsce

13.08.2025
(Fot. materiały prasowe)

Terrazza to po włosku „taras”, przestrzeń wypoczynku i wspólnej celebracji. Marka Martini postanowiła przenieść ten ponadczasowy koncept w wakacyjny kontekst. Tak powstała strefa Terrazza Martini, w której bawiły się tłumy stylowych festiwalowiczów.

Taras zajmuje szczególne miejsce we włoskim imaginarium. To przestrzeń nierozerwalnie związana z filozofią dolce far niente, słodkiego nicnierobienia, którego brak wydaje się szczególnie dotkliwy w rozpędzonym do granic możliwości świecie. Włosi jednak doceniają wartość codziennego wypoczynku, czego najlepszym przykładem jest ich kultura aperitivo.

Martini postanowiło połączyć ideę niespiesznej celebracji z konceptem wakacyjnego tarasu. Owocem tego spotkania stała się wyjątkowa strefa marki na największym festiwalu muzycznym w Polsce.

(Fot. materiały prasowe)

Włoski design w wakacyjnym wydaniu: Aranżacja Terrazza Martini przywodziła na myśl zachwycające wille na wybrzeżu Amalfi w letnim słońcu

Terrazza Martini stanęła w samym sercu festiwalowego miasteczka. Strefę marki zaprojektowano zgodnie z tradycyjnym stylem włoskim. Stąd soczysta paleta barw, ceramiczne kafelki, marmurowe detale, drzewa oliwne i ozdobne markizy, które chroniły festiwalowiczów przed upałem. Modne odcienie czerwieni i błękitu przywodziły na myśl zjawiskowe posiadłości na uwielbianym przez gwiazdy wybrzeżu Amalfi. Przestrzeń Terrazza Martini, podobnie jak włoskich willi, za dnia wypełniała się promieniami letniego słońca, a nocą – klimatycznym światłem neonów.

(Fot. materiały prasowe)

Z piętra zbudowanego na planie heksagonu tarasu roztaczał się panoramiczny widok na całe festiwalowe miasteczko, w tym na główną scenę. W strefie stanęły również dwa designerskie bary, w których można było spróbować prawdziwie włoskich koktajli w klasycznym i bezalkoholowym wydaniu. Największą popularność zyskały wakacyjne specjały marki, czyli Martini Fiero & Tonic oraz bezalkoholowe Martini Vibrante & Tonic.

Wypoczynek w rytmie największych przebojów: Wieczorami przestrzeń Martini przyciągała festiwalowiczów imprezową energią

Za dnia w Terrazza Martini festiwalowicze mogli pozwolić sobie na chwilę beztroskiego relaksu. W strefie czekała na nich również fotobudka, która cieszyła się niesłabnącą popularnością. Wspólne zdjęcie na tle logo marki okazało się najlepszą pamiątką z festiwalu. Stylizacje najciekawiej ubranych gości uwieczniła natomiast Asia Typek, mistrzyni fotografii street style, którą zwykle można spotkać na ulicach Paryża, Mediolanu czy Kopenhagi.

(Fot. materiały prasowe)

Wieczorami włoski taras marki zamieniał się w taneczny parkiet, na którym festiwalowicze mogli bawić się w rytm największych wakacyjnych przebojów. O oprawę muzyczną zadbali m.in. Flirtini, Hanna Koczewska i NuCasa, którzy zmiksowali letnie brzmienia z klasyką Italo disco i awangardowymi future beats. Otwarta scena Maritni szybko stała się obowiązkowym punktem na mapie festiwalu. Zabawa trwała niemal do rana.

Tak wygląda prawdziwe dolce vita.

Julia Właszczuk
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Taras z widokiem: Wyjątkowa strefa na największym festiwalu muzycznym w Polsce
Proszę czekać..
Zamknij