Taras z widokiem: Wyjątkowa strefa na największym festiwalu muzycznym w Polsce

Terrazza to po włosku „taras”, przestrzeń wypoczynku i wspólnej celebracji. Marka Martini postanowiła przenieść ten ponadczasowy koncept w wakacyjny kontekst. Tak powstała strefa Terrazza Martini, w której bawiły się tłumy stylowych festiwalowiczów.
Taras zajmuje szczególne miejsce we włoskim imaginarium. To przestrzeń nierozerwalnie związana z filozofią dolce far niente, słodkiego nicnierobienia, którego brak wydaje się szczególnie dotkliwy w rozpędzonym do granic możliwości świecie. Włosi jednak doceniają wartość codziennego wypoczynku, czego najlepszym przykładem jest ich kultura aperitivo.
Martini postanowiło połączyć ideę niespiesznej celebracji z konceptem wakacyjnego tarasu. Owocem tego spotkania stała się wyjątkowa strefa marki na największym festiwalu muzycznym w Polsce.

Włoski design w wakacyjnym wydaniu: Aranżacja Terrazza Martini przywodziła na myśl zachwycające wille na wybrzeżu Amalfi w letnim słońcu
Terrazza Martini stanęła w samym sercu festiwalowego miasteczka. Strefę marki zaprojektowano zgodnie z tradycyjnym stylem włoskim. Stąd soczysta paleta barw, ceramiczne kafelki, marmurowe detale, drzewa oliwne i ozdobne markizy, które chroniły festiwalowiczów przed upałem. Modne odcienie czerwieni i błękitu przywodziły na myśl zjawiskowe posiadłości na uwielbianym przez gwiazdy wybrzeżu Amalfi. Przestrzeń Terrazza Martini, podobnie jak włoskich willi, za dnia wypełniała się promieniami letniego słońca, a nocą – klimatycznym światłem neonów.

Z piętra zbudowanego na planie heksagonu tarasu roztaczał się panoramiczny widok na całe festiwalowe miasteczko, w tym na główną scenę. W strefie stanęły również dwa designerskie bary, w których można było spróbować prawdziwie włoskich koktajli w klasycznym i bezalkoholowym wydaniu. Największą popularność zyskały wakacyjne specjały marki, czyli Martini Fiero & Tonic oraz bezalkoholowe Martini Vibrante & Tonic.
Wypoczynek w rytmie największych przebojów: Wieczorami przestrzeń Martini przyciągała festiwalowiczów imprezową energią
Za dnia w Terrazza Martini festiwalowicze mogli pozwolić sobie na chwilę beztroskiego relaksu. W strefie czekała na nich również fotobudka, która cieszyła się niesłabnącą popularnością. Wspólne zdjęcie na tle logo marki okazało się najlepszą pamiątką z festiwalu. Stylizacje najciekawiej ubranych gości uwieczniła natomiast Asia Typek, mistrzyni fotografii street style, którą zwykle można spotkać na ulicach Paryża, Mediolanu czy Kopenhagi.

Wieczorami włoski taras marki zamieniał się w taneczny parkiet, na którym festiwalowicze mogli bawić się w rytm największych wakacyjnych przebojów. O oprawę muzyczną zadbali m.in. Flirtini, Hanna Koczewska i NuCasa, którzy zmiksowali letnie brzmienia z klasyką Italo disco i awangardowymi future beats. Otwarta scena Maritni szybko stała się obowiązkowym punktem na mapie festiwalu. Zabawa trwała niemal do rana.
Tak wygląda prawdziwe dolce vita.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.