
Po sukcesie w Mediolanie wystawa „Romantyczny Brutalizm. Podróż w głąb polskiego rzemiosła i designu”, zorganizowana przez założoną przez Katarzynę Jordan Fundację Visteria, została przeniesiona do Warszawy. Przed otwarciem ekspozycji dla szerokiej publiczności w zabytkowych wnętrzach Willi Gawrońskich odbył się koktajl połączony z preview wystawy, a także premiera najnowszego numeru „Vogue Polska Living”. Goście jako pierwsi mieli okazję zobaczyć obiekty wybrane przez kuratorkę, Frederikę Salę, i podziwiać scenograficzny projekt Zuzy Paradowskiej. Partnerem głównym koktajlu była marka Audi, pozostałymi partnerami wydarzenia były marki Perlage, Martini, Kinley, glo oraz veo. Lupo Bar Aperitivo, kawiarnia otwarta dla zwiedzających wystawę, powstała dzięki uprzejmości Lupo Pasta Fresca. Wystawa została dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.