Znaleziono 0 artykułów
10.09.2025

Zalando zachęca do uprawiania sportu, tworząc przestrzeń pełną inspiracji

10.09.2025
Zalando rozwija kategorię Sport z ubraniami i dodatkami do biegania, pływania, jogi / Fot. Materiały prasowe

Sport przestał być wyłącznie aktywnością fizyczną – stał się stylem życia i sposobem na wyrażenie siebie. Widać to nie tylko w parkach, na siłowniach czy w aplikacjach treningowych, ale także w modzie. Zalando dostrzega tę zmianę i stawia sport w centrum swoich marketingowych działań.

87 proc. Polaków w wieku 18–55 lat deklaruje, że prowadzi aktywny tryb życia, a ponad połowa ćwiczy częściej niż rok temu. Bieganie, jazda na rowerze i fitness są dziś nie tylko ulubionymi formami ruchu, ale również elementem tożsamości, tak samo ważnym jak muzyka czy moda. Zalando odpowiada na ten trend, rozwijając kategorię Sport. To jednak więcej niż ulepszona platforma zakupowa. Niemiecka firma stworzyła tematyczne huby, które skupiają biegaczy, rowerzystów, fanów piłki nożnej czy jogi. Oprócz starannie wybranych produktów znajdziemy tam treści edukacyjne, materiały wideo pokazujące techniczne właściwości ubrań i akcesoriów, a także inspiracje tworzone wspólnie z markami, influencerami i sportowcami.

Zalando rozwija kategorię Sport z ubraniami i dodatkami do biegania, pływania, jogi / Fot. Materiały prasowe

Zalando stawia na szeroki wybór obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych

Współczesny konsument zainteresowany sportem to nie tylko osoba trenująca wyczynowo. To także ktoś, kto szuka ubrań i akcesoriów, łączących funkcjonalność z modą i pozwalających wyrazić siebie – podkreśla Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando. Dlatego firma stawia na szeroki wybór obuwia, odzieży i akcesoriów, potrzebnych do każdej aktywności – od biegania i fitnessu po piłkę nożną czy pływanie.

Żeby wzmocnić przekaz, Zalando uruchamia nową kampanię z udziałem influencerów, skoncentrowaną na bieganiu. Jej celem nie jest narzucanie zasad, ale inspirowanie do znalezienia własnej drogi: biegania dla zdrowia, dla towarzystwa czy satysfakcji. Kampania pokazuje autentyczne historie biegaczy, którzy w ruchu odnajdują radość, siłę i pewność siebie.

Aleksandra Kupras
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Zalando zachęca do uprawiania sportu, tworząc przestrzeń pełną inspiracji
Proszę czekać..
Zamknij