
Marka YES otwiera kolejny rozdział w swojej komunikacji. Najnowsza kampania Oh YES! redefiniuje rolę biżuterii, która przestaje być jedynie elementem stylizacji, a staje się symbolem emocji, wspomnień i osobistych doświadczeń. Hasło kampanii ma być zarówno wyznaniem radości, jak i zachętą do świadomego sięgania po to, co daje poczucie siły i wolności.
W centrum tego projektu znalazła się Anna Lewandowska – jedna z najbardziej rozpoznawalnych Polek, trenerka, przedsiębiorczyni i promotorka zdrowego stylu życia. Jej aktywność zawodowa i społeczna od lat przyciąga uwagę milionów osób w kraju i za granicą. W kampanii wystąpiła w sesji zdjęciowej oraz serii krótkich filmów, które pokazują biżuterię jako element codziennego życia – obecny zarówno w chwilach prywatnych, jak i zawodowych.

— YES się zmienia i te zmiany widać w naszej najnowszej komunikacji — mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki. — Po pierwsze, w centrum stawiamy biżuterię i to jej oddajemy głos. Dosłownie. Po drugie – bardzo się cieszymy, że to właśnie Anna Lewandowska została twarzą tej zmiany. Jej osobowość i umiejętność łączenia wielu kobiecych ról świetnie pasują do naszej marki.
Nowa narracja marki opiera się na idei relacji. Biżuteria towarzyszy osobie, która ją nosi, podkreśla indywidualność, motywuje do działania, przypomina o ważnych osobach czy wydarzeniach. W kampanii przedstawiono ją jako medium, które może dodawać siły i odwagi.
Wybór Anny Lewandowskiej na ambasadorkę wpisuje się w ten przekaz. Jej droga zawodowa, łącząca sport, biznes i działalność społeczną, pokazuje, jak można równolegle pełnić wiele ról, nie tracąc autentyczności. To właśnie ta wielowymiarowość i energia sprawiają, że w kampanii staje się ona uosobieniem idei „Oh YES!”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.