
Nowa kolekcja The Odder Side na sezon jesień-zima 2025 nie bez przyczyny nosi nazwę „Romanticizing”. Miękkie, wełniane swetry i subtelne kolory wpisują się doskonale w magiczną jesienną aurę. Kampania powstała w kilkusetletnim chateau położonym w sielskiej podparyskiej miejscowości. Bohaterką tej jesiennej opowieści jest Maddie Kulicka.
Mgliste powietrze, pierwszy jesienny chłód, szelest liści pod stopami. Urokliwa miejscowość gdzieś pod Paryżem. Chateau z długą historią, porośnięty bluszczem i otoczony różanymi krzewami. W środku tapety z florystycznymi wzorami, kominkami, kanapami obitymi atłasem. Z okiem rozciąga się zachwycający widok na zielone pagórki i łąki, na których pasą się owce. To idealna sceneria, by zwolnić, włączyć uważność i rozkosznie romantyzować codzienność jak Maddie Kulicka, bohaterka kampanii „Romanticizing”.
Kolekcja „Romanticizing” The Odder Side na sezon jesień-zima 2025 pełna jest otulających swetrów, szalików i miłych dla ciała tkanin

Nowa kolekcja polskiej marki The Odder Side na jesień i zimę 2025 roku to ubrania i akcesoria wpisujące się idealnie w jesienną aurę. Każdy element, który się w niej znalazł, ma za zadanie towarzyszyć nam w codzienności, łącząc komfort noszenia z ponadczasowymi krojami i szlachetnymi tkaninami. Piękny, aksamitny żakiet w stylu vintage w szykownym granacie, czarna koszulowa minisukienka z tłoczonymi roślinnymi motywami, koszula z bufiastymi rękawami w kwiatowy print pasująca do jeansów, kremowa maxi sukienka z bufkami, romantyczna, kremowy sweter i dopasowana do niego miękka chusta do zarzucenia na głowę lub ramiona… Wpisują się w sielską scenerię, ale sprawdzą się też podczas jesiennych spacerów po mieście i randek w klimatycznych kafejkach.

Wełniany garnitur Ellis, marynarka Way czy kurtka Teo sprawdzą się w wielu sytuacjach – na co dzień, w pracy, na kolacji. Podobnie jak długi płaszcz Claire w kolorze off-white o klasycznym kroju, pod którym możemy ukryć ciepły kardigan Sublime i wełniane spodnie Gable. Po raz pierwszy w kolekcji pojawiły się kardigan Pau w dwóch odsłonach: wełnianej w kolorze ecru i bawełnianej w kolorze grafitowym. W nowym wydaniu powróci bestsellerowa kurtka Espresso, tym razem w jesiennych szarościach, oraz koszula Rosemary – również w wersji flanelowej, w jasnym, subtelnym odcieniu. Z wielkich powrotów, na który wszyscy czekamy, pojawi się wełniany polar Piu w nowej kwiatowej odsłonie.

– Sezon jesiennym jest naszym ulubionym, bo daje mnóstwo możliwości łączenia warstw i krojów. Paleta materiałów też się znacząco rozszerza. Dalej nosimy sukienki, ale zakładamy na nie swetry, dodajemy paski. Nie rezygnujemy z kolorów, ale wybieramy te nieco bardziej przygaszone – mówi Brygida Handzelewicz-Wacławek, współzałożycielka The Odder Side.
W nowym sezonie powiększa się tak lubiana linia sportowa łącząca funkcjonalność, wygodę i estetykę. W kolekcji znajdziemy kopertowy top czy legginsy z delikatnie rozszerzanymi nogawkami.
Jesienią w kolekcji nie zabraknie również ukochanych basików: tłoczonych longsleevów (wełniany Loom, bawełniany Simi czy golf o strukturze waflowej w kolorze ecru).
Kampania „Romanticizing” to sielska opowieść o wymarzonej jesieni na francuskiej wsi

Zmiana sezonu z letniego na bardziej chłodny, nostalgiczny to okazja do opowiedzenia nowej historii. Światło staje się łagodne, w powietrzu czuć zapach świec, a za oknem pojawiają się lekko przygaszone barwy. W takim momencie francuskie chateau gdzieś między łąkami i pagórkami ma niepowtarzalny urok. Bohaterką tej historii jest modelka Maddie Kulicka. – Maddie była w naszych głowach od dawna, myślałyśmy o niej przy wielu kampaniach, ale właśnie to ta kolekcja i sceneria sprawiły, że wiedziałyśmy, że to jest bohaterka naszej kampanii. Chciałyśmy pokazać kolekcję w nawiązaniu do tego, o czym myślałyśmy, kiedy ją tworzyłyśmy, o pięknej jesieni, miękkości tkanin i cieple wełny, o sielskości i romantyzowaniu na co dzień – mówi Justyna Przygońska, współwłaścicielka marki The Odder Side. Za obiektywem ponownie stanęła z kolei Karolina Pukowiec. – Kobiecość, miękkość i harmonia – od początku wiedziałyśmy, że ponownie na planie sesji musimy spotkać się z Karoliną Pukowiec. Efekt sesji oraz film kampanijny przerosły nasze oczekiwania – mówi Brygida Handzelewicz-Wacławek.
Zdjęcia: Karolina Pukowiec
Reżyseria: Karolina Pukowiec
Modelka: Maddie Kulicka
Makijaż i włosy: Anna Grzeszczuk
Stylizacje: Brygida Handzelewicz-Wacławek i Justyna Przygońska
Produkcja: Holy Production










Zaloguj się, aby zostawić komentarz.