Znaleziono 0 artykułów
05.11.2018
Artykuł sponsorowany

Biegnąca z wilkami

Kampania W.KRUK Freedom WOLF EDITION (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)

Martyna Wojciechowska po bestsellerowej kolekcji Freedom powraca z jej drugą odsłoną. Biżuterię Freedom WOLF EDITION z motywem dzikiego, nieokiełznanego, wolnego wilka można już kupić w salonach W.KRUK.

Martyna Wojciechowska to superbohaterka, która nie potrzebuje nadprzyrodzonych mocy, by ratować świat. Podróżniczka, pisarka i prezenterka każdym swoim programem, książką i wpisem na Instagramie motywuje setki tysięcy kobiet do tego, żeby wyjść poza sferę komfortu, odważyć się na przygodę i odkryć potęgę, która drzemie w każdej z nas. Wojciechowska w swoim programie „Kobieta na krańcu świata” od dziewięciu lat podróżuje do miejsc jeszcze nieodkrytych, często niebezpiecznych, zawsze fascynujących. Głównymi bohaterkami swoich reportaży Wojciechowska czyni kobiety, które żyjąc w obrębie kultur odmiennych od naszej, walczą o swoje szczęście. Martyna chce, by ich głos był słyszalny. Sama nie przestaje stawiać sobie nowych wyzwań. Wspięła się na Mount Everest, wielokrotnie brała też udział w rajdach samochodowych. Na co dzień wychowuje córkę, występuje w telewizji i prowadzi działalność charytatywną, m.in. na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Ani w życiu zawodowym, ani prywatnym nie idzie na żadne kompromisy. Nie godzi się na ograniczenia narzucane kobietom, realizuje pełnię swojego potencjału, przesuwa granicę tego, co możliwe. Taką przyszłość projektuje też dla córki Marysi. 

Kampania W.KRUK Freedom WOLF EDITION (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)
Kulisy kampanii W.KRUK Freedom WOLF EDITION  (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)

Kolekcja Freedom, którą gwiazda zaprojektowała dla marki jubilerskiej W.KRUK, wyróżniała się motywami jastrzębia i róży wiatrów kojarzących się jej twórczyni z siłą, swobodą i wolnością. Głównym bohaterem drugiej odsłony jest wilk. Zwierzę, które fascynuje Wojciechowską od dawna, zdobi teraz także jej ciało. Oprócz tatuażu na plecach nosi także biżuterię z jego symbolem. 

Reklama

– Wilk to symbol wolności i niezależności. Jest mądry, wytrwały i pełen determinacji. Jednocześnie największą jego wartością jest wataha, którą zawsze chroni i która stanowi o jego sile. W stadzie wilki łączy wzajemna odpowiedzialność, troska. To niezwykła więź, która jest mi szczególnie bliska, bo moją siłą są ludzie dookoła i poczucie wspólnoty – mówi Martyna Wojciechowska, podkreślając, że nawet indywidualistki, które zdobywają świat, potrzebują wsparcia innych. A otwarcie się na uczucia nie jest oznaką słabości, tylko siły.  

Firma jubilerska W.KRUK słynie z precyzji wykonania, którą zawdzięcza pracy doświadczonych rzemieślników. Ręcznie rzeźbione w srebrze prototypy kolekcji powstały w manufakturze marki. Do kolekcji należą m.in. bransoletki z głową wilka – zarówno te cienkie, które pozwalają na zestawianie kilku naraz, jak też szersze i cięższe stanowiące najważniejszy element biżuterii. Równie ważnym elementem są kolczyki – delikatne, choć mocne w wyrazie – z motywami wilka i półksiężyca. Te same wzory pełnią też rolę zawieszek na długich naszyjnikach. Zachwycają też pierścionki, mocne jak sygnety. Uniseksowym akcentem są spinki do mankietów. Motyw wilka nieodmiennie kojarzący się z wolnością nieprzypadkowo znalazł się w kolekcji W.KRUK właśnie teraz. Pokazuje mocną stronę kobiecości, ale stylistyką sięga do inspiracji modą lat 90., która przeżywa triumfalny powrót. Wojciechowska, posługując się motywem wilka, dokonuje emancypacyjnego gestu. Symbol zarezerwowany dla żołnierzy, motocyklistów i rockmanów – najprawdziwszych twardzieli – teraz staje się emblematem kobiecej potęgi. Tak jak w książce „Biegnąca z wilkami” psychonalityczki Clarissy Pinkoli Estés, która badając baśnie, mity i podania przywołuje wizerunek kobiety pełnej życiodajnej siły. Dzikiej, działającej w zgodzie z instynktem, pełnej pasji. Od niej współczesne kobiety mogą uczyć się, jak wykorzystywać swoją intuicję, by żyć w zgodzie ze sobą. Tą „Biegnącą z wilkami” jest też Martyna Wojciechowska, która na krańcach świata poszukuje granic samej siebie. A potem je przekracza. Biżuteria ma dodawać jej pewności siebie, a pozytywne nastawienie, którego uczy Martyna, pozwala pokonać wszelkie trudności. 

Kulisy kampanii W.KRUK Freedom WOLF EDITION  (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)

W Freedom WOLF EDITION, dostępnej w salonach i na stronie wkruk.pl, znalazła się także biżuteria z wzorem półksiężyca, który nawiązuje do wolnej strony wilczej natury. – Każda z nas jest inna. Ważne, żeby podążać własną drogą. Mnie natura uczy prostoty – mówi Wojciechowska. Nieposkromionej siły i odwagi dowiodła na planie kampanii reklamowej kolekcji. Pozując w otoczeniu psów wilczaków, odsłaniała wytatuowane plecy. W towarzyszącym sesji spocie sama Martyna wciela się w rolę wilka. Jest równie dzika i piękna. – Jestem częścią natury – przekonuje w filmie. Żeby nie zapomnieć o tym, że najważniejsza jest wolność decydowania o sobie, na najważniejszych elementach biżuterii projektu Martyny umieszczono grawerunek „Freedom” nakreślony odręcznym charakterem pisma ambasadorki. 

Kulisy kampanii W.KRUK Freedom WOLF EDITION (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)
Kulisy kampanii W.KRUK Freedom WOLF EDITION (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)

Firma jubilerska W.KRUK doskonale wyczuwa to, że czasy, w których żyjemy, należą do kobiet. Nieustraszonych, silnych, gotowych walczyć o to, co kochają. Dlatego na swoje ambasadorki wybiera wyłącznie osobowości, które rozsadzając ramy rzeczywistości, inspirują inne kobiety do działania. W tym roku powstała kolekcja „Przyjaźń” Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, aktorek, które prywatnie łączy przyjaźń. Obie angażują się społecznie, nie boją się wyrażać swojego zdania, a karierę łączą ze szczęściem osobistym. Przebojem okazała się też kolekcja EOS, którą Alicja Bachleda-Curuś pokazała, że istotą kobiecości jest przemiana. Inspiracje do kolekcji VIS stworzyła natomiast Kinga Rusin, jedna z najjaśniejszych gwiazd polskiej telewizji, która bezkompromisowo dąży do celu. Pozostając wiecznie piękną i młodą, uczy inne kobiety o potędze dojrzałości i samoświadomości. VOCALISE autorstwa Anny Marii Jopek była natomiast próbą przeniesienia muzyki na język biżuterii.

Wszystkie te wyjątkowe kolekcje, które oddają ducha czasów, jednocześnie nawiązują do wieloletniej tradycji W.KRUK. Najstarsza marka biżuteryjna w Polsce już od 1840 roku pozwala tym, którzy ją noszą, poczuć się wyjątkowo. A przecież najważniejszym wymiarem wolności jest właśnie to, żeby zawsze pozostawać sobą.

Kampania W.KRUK Freedom WOLF EDITION (Fot. Materiały prasowe W.Kruk)

 

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę