Produkty szwajcarskiej marki od lat cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Nic dziwnego, że pokochali je także Polacy. Okrągłą, dziesiątą rocznicę obecności na polskim rynku, brand świętował w towarzystwie mediów i influencerów, którzy mieli okazję nie tylko lepiej poznać jego historię, ale też wziąć udział w warsztatach prawidłowego szczotkowania zębów.
Szczoteczki Curaprox zdobyły uznanie specjalistów dzięki efektywności i zaawansowanej technologii. Ale klienci pokochali je także za unikatowy design. Łączenie tych aspektów od początku wyróżniało szwajcarską markę na rynku – stanowiło podwaliny sukcesu i kreowało pole do rozwoju.
W Polsce Curaprox obecne jest już od dziesięciu lat. Okrągły jubileusz marka świętowała w towarzystwie mediów i influencerów, którzy podczas kameralnego wydarzenia mogli lepiej poznać jej historię, zgłębić pokaźne portfolio (oferta marki to w końcu nie tylko manualne i hydrosoniczne szczoteczki, ale także m.in. pasty i gumy do żucia), oraz wziąć udział w wyjątkowych warsztatach prawidłowego szczotkowania zębów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.