Znaleziono 0 artykułów
19.06.2018

Design ważniejszy niż logo. Nowa kolekcja torebek Chylak

Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)

– Torebka ma być przede wszystkim ładna, elegancka, przydatna i wygodna – twierdzi Zofia Chylak. Założenie to realizuje konsekwentnie od ponad czterech lat. Tworzy torebki ponadczasowe, jednak wpisane w aktualne trendy, wykonane z najwyższej jakości materiałów i, co być może najważniejsze, rozpoznawalne dzięki charakterystycznemu designowi. Premierę ma właśnie najnowsza, szósta już, kolekcja, którą sfotografowała Sonia Szóstak.

– Znane logo to w branży dodatków pójście na łatwiznę - mówiła Zofia Chylak, komentując w najnowszym numerze „Vogue Polska” fenomen torebek, które po pierwsze nie odstraszają ceną, a po drugie są bardziej rozpoznawalne po designie niż logo. Chylak jest jedną z nielicznych polskich projektantek, której się to udaje – jej wykonane z wężowej skóry duże i małe worki, czy torebki w kształcie półksiężyca można rozpoznać od razu. Nic więc dziwnego, że w najnowszej kolekcji jest wierna swoim najbardziej kultowym fasonom, śmielej bawiąc się za to ich fakturą i próbując nowych materiałów. Oprócz tego proponuje jednak też nowe kształty – spójne z ponadczasowym charakterem marki, ale jednocześnie mające szanse na zaspokojenie apetytu każdej trendsetterki.

Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)
Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)

Nową propozycją Zofii Chylak jest na przykład model o cylindrycznym kształcie, tzw. „kubełek”, który wyposażony został w krótszą, skórzaną rączkę oraz długi łańcuszek. Występuje w dwóch wersjach – z czarnej, lakierowanej skóry i skórzanej plecionki. Ta pierwsza jest mocno dominująca w kolekcji. Pojawia się bowiem także na popularnych wśród Polek „półksiężycach”  i klasycznych prostokątnych modelach z klapką.

Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)
Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)

Mimo że projektantka  eksperymentuje w tym sezonie z materiałami, nie zapomina o swoich ulubionych. Charakterystyczny „krokodyl”  (zarówno w matowej, jak i błyszczącej wersji) wykorzystany został na pojemnych plecakach, eleganckich torebkach z harmonijkowym dnem czy na podłużnych modelach z cienkim łańcuszkiem (kolejna nowość). Jak mówi sama projektantka, jej celem było stworzenie torebek nie tylko ponadczasowych, ale łatwo zmieniających swój charakter w zależności od sytuacji, kontekstu i stylizacji. To elegancja, którą można interpretować na wiele sposobów.

Kampania Zofii Chylak (Fot. Sonia Szóstak)

Zdjęcia: Sonia Szóstak

Produkcja: Łukasz Nowak, Joanna Skiba (Forward Production)

Stylizacja: Alicja Werniewicz

Makijaż: Wilson

Włosy: Michal Bielecki

Modelka: Natalia Siódmak (Modelplus)

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę