Znaleziono 0 artykułów
09.01.2020

Frank Ocean twarzą nowej kampanii Prady

Fot. David Sims

Ostatnie miesiące przyniosły kilka nagród pocieszenia dla fanów Franka Oceana, którzy niecierpliwie wyczekują nowego albumu artysty. Singiel „In my room” premierę miał na początku listopada. Ogłoszono też, że muzyk zagra na tegorocznej Coachelli. A dziś możemy oglądać kampanię nowej kolekcji Prady, której muzyk został twarzą. Towarzyszą mu aktor Austin Butler i duński reżyser Nicolas Winding Refn.

Ocean, Winding Refn i Butler, który w tym roku wcieli się w rolę Elvisa Presleya w filmie Baza Luhrmanna, to miks osobowości zaskakujący tylko z pozoru. Wszyscy bowiem w swojej artystycznej działalności – tekściarskiej, scenopisarskiej i aktorskiej – nieustannie mierzą się z mocą słowa. I to właśnie słowom twórcy najnowszej kampanii Prady poświęcają szczególną uwagę.

Fot. David Sims
Fot. David Sims

Na zdjęciach Franka Oceana pierwsze litery logo marki ujawniają hasło  „Programming Rhythms And Dancing Again”. U Butlera – „Pursue Randomness And Dichotomies, Always”. A u Windinga Refna – „Perfection Requires Artful Discourse, Always”. Za czarno-białe fotografie, które w kampanii kontrastowo zestawiono z kolorowymi, odpowiadał David Sims.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę