Znaleziono 0 artykułów
04.07.2025
Artykuł partnerski

Magiczna noc w Kioto z marką Omega i nowym zegarkiem z serii Aqua Terra

Event OMEGA w Kyoto / Fot. materiały prasowe

Najnowszy zegarek Omega Aqua Terra 30 mm to najlepszy dowód na to, że także w modzie małe jest piękne. Stworzony z myślą o coraz większym zapotrzebowaniu na małe czasomierze model zaprezentowano podczas magicznego wieczoru w Kioto. W wydarzeniu wzięli udział przyjaciele marki, gwiazdy oraz pięć z sześciu ambasadorek promującej zegarek kampanii „My little secret”. Każda miała przy tym inny sposób na jego stylizację – bo Aqua Terra 30 mm jest nie tylko przykładem technologicznej doskonałości, ale również wyrafinowanego, uniwersalnego designu.

Mawia się, że w Kioto nawet kwiaty wiśni spadają z drzew niczym subtelne łzy z nieba – to miasto ogromnego dziedzictwa kulturowego i historycznego, a także spokoju, piękna zakorzenionego w subtelności i eteryczności, ciszy i spirytualizmu. Wyjątkowa atmosfera i czar Kioto stały się wymarzonym tłem prezentacji najnowszego modelu w rodzinie zegarków Omega – Aqua Terra 30 mm.

Heidi Chi i prezes OMEGARaynald Aeschlimann / Fot. materiały prasowe

Wieczór odkryć w Kioto. W japońskim mieście zaprezentowano nowy model zegarka Omega

Premierę nowego czasomierza zapowiadano jako wieczór odkryć, goście mogli bowiem nie tylko poznać jego aspekty techniczne oraz z bliska podziwiać design, ale również na własnej skórze przekonać się, jak doskonale stapia się on z klimatem miasta i jak łatwo zdaje egzamin w rozmaitych stylizacjach.

Eleganckie wydarzenie rozpoczęło się od podziwiania zachodu słońca na tarasie obserwacyjnym, podczas którego gości wieczoru powitał prezydent i dyrektor generalny marki Omega Raynald Aeschlimann. Po jego przemówieniu wiadomo było, że porę premiery wybrano nieprzypadkowo. – Stworzyliśmy modele, które z łatwością zamieniają dzień na noc i dopasowują się do każdej stylizacji, zachowując przy tym najwyższe standardy techniczne – mówił o kolekcji Aqua Terra 30 mm. Dodał, że stanowi ona odpowiedź marki Omega na coraz większe zainteresowanie uniwersalnymi zegarkami w mniejszych rozmiarach.

Event OMEGA w Kyoto / Fot. materiały prasowe

Zegarek Omega  Aqua Terra 30 mm znakomicie wpisuje się w nurt dyskretnego luksusu

Dyskretne i subtelne w rozmiarze, lecz urzekające wyrazistą formą i eleganckim designem czasomierze znakomicie wpisują się w nurt minimalistycznej, acz nadal pełnej wyrafinowania estetyki oraz trend na cichy luksus, które od kilku sezonów najbardziej kształtują krajobraz mody. O intrygującej delikatności, ale i uniwersalności zegarków Aqua Terra 30 mm goście ich premiery mogli się przekonać, odkrywając kolejne z dwunastu zróżnicowanych oblicz kolekcji, nawiązujących do hasła przewodniego jej kampanii „My little secret”.

Ambasadorki OMEGA / Fot. materiały prasowe

Omega od lat uosabia dążenie do doskonałości – technologiczny perfekcjonizm i estetyczna spójność wybrzmiewają także w linii Aqua Terra 30 mm. A do kampanii promującej najnowsze modele szwajcarskiego brandu naturalnie zaangażowano wyjątkowe osobowości – mistrzynie swojej profesji i artystki podążające ścieżkami kariery w sposób świadomy, konsekwentny, ale i pełen wrażliwości.

W wydarzeniu wzięły udział ambasadorki nowego modelu

W premierze w Kioto wzięło udział pięć z sześciu ambasadorek linii Aqua Terra 30 mm: modelka i działaczka społeczna Ashley Graham, wokalistka Tems, gwiazda K-popu Danielle Marsh oraz aktorki Marisa Abela i Ariana DeBose. Nie tylko zachwyciły one elegancją i gracją, ale również na sobie pokazały, jak luksusowym i pasującym do wielu stylizacji dodatkiem jest najnowszy czasomierz Omega.

Marisa Abela, Ashley Graham (Fot. Materiały prasowe)

Laureatka nagrody BAFTA Marisa Abela zestawiła go z białym kompletem minimalistycznej koszuli i spodni, słynąca zaś z zamiłowania do zmysłowych, kobiecych stylizacji Ashley Graham założyła swój zegarek do drapowanej sukienki w odcieniu nude. Jeszcze inny pomysł na model Aqua Terra 30 mm miała Danielle Marsh – w jej looku idealnie dopełnił on posągową kreację w najmodniejszym odcieniu czekoladowego brązu. W stylizowaniu nowego zegarka Aqua Terra gwiazda K-popu odnalazła zresztą sporo inspiracji i zabawy. Jej ulubiony trik? Łączenie zegarka z bransoletkami. – Działa w naprawdę wielu stylach i w zestawieniu z bardzo różnymi ubraniami – zapewniła. – Ostatnio odkryłam, że Aqua Terra pasuje nawet do najbardziej codziennych i prostych strojów, jak jeansowa kurtka czy biały T-shirt. Myślę, że może być świetnym dopełnieniem każdego looku. Tems z kolei nowy model Aqua Terra traktuje jako pole do modowych eksperymentów, takich jak miksowanie srebra ze złotem. – Uwielbiam wszystko, co błyszczy, jestem wielką fanką bransoletek typu charms – przyznała. – Zegarek Aqua Terra ma w sobie tyle lekkości, że doskonale łączy się z moimi wszystkimi bransoletkami.

Fot. materiały prasowe

Ambasadorki modelu Aqua Terra zwracały uwagę na jego wysmakowany i praktyczny design oraz niepowtarzalną jakość i technologiczne zaawansowanie. – Nie znoszę się spóźniać, bycie punktualną to dla mnie oznaka szacunku – tłumaczyła Ariana DeBose. – Aqua Terra 30 mm to zegarek, który przypomina mi, jak cenny jest nie tylko mój czas, ale także innych osób. Wtóruje jej Ashley Graham, zaznacza przy tym, jak ważny w budowaniu pewności siebie i dodawaniu siły potrafi być taki dodatek. – Zakładasz go na rękę i czujesz, że pomoże ci przejść przez to, co właśnie jest przed tobą – opowiadała o nowym zegarku Aqua Terra 30 mm modelka. – Nieważne, czy idziesz na randkę, czy jesteś zalataną mamą albo bizneswoman. Nieważne, czy to dobry moment, czy trudniejsza chwila. Zegarek dodaje ci pewności siebie, bo masz świadomość, że niezależnie od wszystkiego zawsze będzie przy tobie.

Kolekcja 12 nowych modeli jest juz dostepna w butiku Omega w Warszawie.

Michalina Murawska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Magiczna noc w Kioto z marką Omega i nowym zegarkiem z serii Aqua Terra
Proszę czekać..
Zamknij