
Po sukcesie odniesionym w Mediolanie podczas Design Week, wystawa „Romantyczny brutalizm. Podróż w głąb polskiego rzemiosła i dizajnu”, zorganizowana przez założoną przez Katarzynę Jordan Fundację Visteria, została przeniesiona do Warszawy. Przed otwarciem ekspozycji dla szerokiej publiczności w zabytkowych wnętrzach Willi Gawrońskich odbył się koktajl połączony z preview wystawy, a także premiera najnowszego numeru „Vogue Polska Living”. Goście jako pierwsi mieli okazję zobaczyć obiekty wybrane przez kuratorkę, Federikę Salę, i podziwiać scenograficzny projekt autorstwa Zuzy Paradowskiej. Partnerem głównym koktajlu była marka Audi, pozostałymi partnerami wydarzenia były marki Perlage, Martini, Kinley, glo oraz veo. Lupo Bar Aperitivo, kawiarnia otwarta dla zwiedzających wystawę, powstała dzięki uprzejmości restauracji Lupo Pasta Fresca. Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
1/45 Zuza Paradowska, Federica Sala
2/45 Filomena Smoła
3/45 Jan Ankiersztajn
4/45 Marcin Rusak Studio; Scenografia: Zuza Paradowska; Bimer Light; Formsophy; Mikołaj Moskal i Kaja Gliwa; Jan Ankiersztajn; Agnieszka Owsiany
5/45 Grôpk
6/45 Okładka nowego wydania „Vogue Polska Living”
7/45 Federica Sala – o komfort naszych gości zadbało Audi, partner wydarzenia
8/45 Marcin Rusak Studio
9/45 Natalia Klimas-Bober
10/45 Natalia i Marek Bimer; Bimer Light; Formsophy
11/45 UAU Project; Zbigniew Horbowy; Jerzy Słuczan-Orkusz; Irena Żmudzińska; Lubomir Tomaszewski
12/45 Jan Gliński, Adam Skotarczak; Dérive Studio
13/45 Partnerem wydarzenia była marka Galilu
14/45 Partnerem wydarzenia była marka Perlage
15/45 Lupo Bar Aperitivo; Scenografia: Zuza Paradowska
16/45 Justyna Kosmala
17/45 Zofia Chylak
18/45 Magdalena Abakanowicz; Grôpk; Scenografia: Zuza Paradowska
19/45 Przemysław Cepak
20/45 Partnerem wydarzenia była restauracja Lupo Pasta Fresca
21/45 Kawiarnia Lupo; The Good Living
22/45 Partnerem wydarzenia była marka Audi
23/45 Wnętrze Willi Gawrońskich; Scenografia: Zuza Paradowska
24/45 Hanna Rydlewska; Szymon Machnikowski
25/45 Partnerem wydarzenia była marka Kinley
26/45 Szkło Studio; Katarzyna Harasym; UNISM; Scenografia: Zuza Paradowska
27/45 Jakub Kosel, Agnieszka Wolszczyk
28/45 Partnerem wydarzenia była marka Perlage
29/45 Zuzanna Kuczyńska
30/45 Małgorzata Szumowska, Katarzyna Coco Śledź, Tomek Kolarski
31/45 Wejście główne do Willi Gawrońskich
32/45 Partnerem wydarzenia była marka Martini
33/45 Partnerem wydarzenia była marka glo
34/45 Szkło Studio; Katarzyna Harasym; Scenografia: Zuza Paradowska
35/45 Partnerem wydarzenia była marka Audi
36/45 Partnerem wydarzenia była marka Kinley
37/45 Bimer Light; Formsophy; Mikołaj Moskal i Kaja Gliwa
38/45 Kaja Gliwa i Mikołaj Moskal
39/45 Marcin Kuberna
40/45 Partnerem wydarzenia była marka Martini
41/45 Katarzyna Sokołowska
42/45 Partnerem wydarzenia była marka Galilu
43/45 Agnieszka Owsiany, Zuzanna Krzątała
44/45 Partnerem wydarzenia była marka Martini
45/45 Partnerem wydarzenia była marka Kinley

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.